Thomasberg raus

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Vendelbob

Thomasberg raus

Indlæg af Vendelbob »

Jeg mener helt klart at vi skal sige farvel og tak til TT og sige godag til Ove P fra nytår! Ove P har vist at han godt kan skabe nogle gode resultater for os det syntes jeg ikke TT har gjort for os. Syntes selv det kunne se fedt ud med et team sådan her:

------Ove P------ Står mest for tatik og transfer.
Glen R-----TT---- Står for alt træning og hjælper Ove P med taktik og transfer.

Hvad siger i til sådan et stor 3 mand træner team?
Senest rettet af Vendelbob 4. maj 2009, 23:09, rettet i alt 1 gang.

Chap

Re: THOMASBERG ARAUS

Indlæg af Chap »

Vendelbob raus!

Noe

Indlæg af Noe »

Vendelbob Skrev:

>
> Hvad siger i til sådan et stor 3 mand træner team?

At du burde slukke computeren, og fremover vente med at kommentere til dagen efter kampen, når pulsen lige har lagt sig. Og det gælder ikke bare dig: Faktisk burde man lukke ulvegraven helt ned efter kampe - gerne i 24 timer.

/Noe

The FCM FAN

Indlæg af The FCM FAN »

Ja. hvis sådan en kommentar går hen og bliver standard fordi de er inde i en lille krise

dalle

ørgaard får for lidt kritik!

Indlæg af dalle »

.

lasse-k

Indlæg af lasse-k »

Vendelbob - LUK......

Altoriso

Re: THOMASBERG ARAUS : nope..

Indlæg af Altoriso »

Det ville nok være lige tidligt nok - så dårligt er sæsonen jo heller ikke gået

Jeg sagde dog selv til nogle af dem der sad på Olearys i Kbh idag og så kampen, at det dog kunne være fristende at tage Ove P tilbage :-)

Ved ikke om han ville kunne bidrage med det der skal til

LOOFT

Indlæg af LOOFT »

Det er jo spillerne den er gal med! burde sgu mere være dem skulle fyres... Lad indstilling skal man sgu lede længe efter!

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Giv nu lige lidt plads til hans indlæg - så urimeligt dårligt synes jeg ikke at det er - udover at det rent teknisk ikke ser pænt ud med de store bogstaver i overskriften..

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Jeg synes nu ikke indstillingen var så dårlig endda

Synes at der var rigtigt mange spillere der kæmpede godt

Godt feks at se både Thyge og Kim C fighte så bravt idag, og Salami er dælme også god idag

Hausser

Re: ørgaard får for lidt kritik!

Indlæg af Hausser »

Det her er jeg helt enig i. Ørgaard skøjter hen over al kritik pga en masse god salg, men han har altså et kraftigt medansvar i denne fadæse, med det ene katastrofeindkøb efter det andet.

Én skide spiller fra Østeuropa har slået til og han var endda til prøvetræning først. Dem han selv har scoutet har været til at lukke op og skide i og har ikke kunnet tilføre holdet noget som helst og det er bare ikke godt nok når man tænker på alle de millioner han har haft at lege med, millioner som mange sportsdirektører misunder ham herhjemme. Og østeuropæerne har ikke de eneste som ikke har slået til..

fcmmagic

Indlæg af fcmmagic »

Hausser Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det her er jeg helt enig i. Ørgaard skøjter hen
> over al kritik pga en masse god salg, men han har
> altså et kraftigt medansvar i denne fadæse, med
> det ene katastrofeindkøb efter det andet.
>
> Én skide spiller fra Østeuropa har slået til og
> han var endda til prøvetræning først. Dem han selv
> har scoutet har været til at lukke op og skide i
> og har ikke kunnet tilføre holdet noget som helst
> og det er bare ikke godt nok når man tænker på
> alle de millioner han har haft at lege med,
> millioner som mange sportsdirektører misunder ham
> herhjemme. Og østeuropæerne har ikke de eneste som
> ikke har slået til..

Du har fuldstændig ret, Ørgaards indkøb gider jeg ikke meget for, og hvad er tabene på de spillere som Klimbl, marcie, Ganue, Dadu, Røll mv. som helt givet er på vej væk.

Man kan vende den rundt vedr. fans og buh lyde, har FCM ikke været forvendt med et trofast publikum de sidste år ?

Admin edit. Capslock slået fra, ingen grund til at råbe herinde.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Jeg synes at det lyder selvmodsigende at han har lavet en masse gode salg og en masse dårlige indkøb... Jeg troede at Ørgaard havde haft en finger med i de fleste indkøb, altså også på dem der er blevet solgt..

Men det er korrekt at der har været en del igennem klubben, som ikke har bevist sit værd, men det synes jeg da også man ser i andre klubber
Ailton beviste vel næsten for første gang noget idag, og han kostede vist 22 millioner

Lauth

Re: Thomasberg raus

Indlæg af Lauth »

Synes godt nok Danny O skal til at overveje hans fremtid. Han snakker om landshold og det hele, når han har en attitude som en serie 6 spiller. Det er skidt. Og Wintson har brug for lidt bænk i øjeblikket. Mage til indsats af den dreng.

Det er en ommer!

fcmmagic

Indlæg af fcmmagic »

Altoriso Skrev:
-------------------------------------------------------
> Jeg synes at det lyder selvmodsigende at han har
> lavet en masse gode salg og en masse dårlige
> indkøb... Jeg troede at Ørgaard havde haft en
> finger med i de fleste indkøb, altså også på dem
> der er blevet solgt..
>
>
> Men det er korrekt at der har været en del igennem
> klubben, som ikke har bevist sit værd, men det
> synes jeg da også man ser i andre klubber
> Ailton beviste vel næsten for første gang noget
> idag, og han kostede vist 22 millioner

Det kan du have ret i, men FCK har jo handlet med efterfølgende indkøb af Nordstrand, junior, santin.

indkøb som Dadu, klimpl, raska, marcie blev købt som stjerner, fagerberg til 10 mill kr. med store udmeldinger fra FCM af selv.

Personligt vil jeg heller give 15 for bernburg end dadu og fagerberg til samme pris.

Besvar