Hej alle
Kan jeg møde op halvanden time før kampstart på søndag og forvente, at der stadig er biletter til salg til Nordeatribunen? Håber nogen med lidt insiderviden eller bare almindelig gefühl kan hjælpe!
Mvh Frej
Biletter til søndag
-
FrejPrahl
Biletter til søndag
Senest rettet af FrejPrahl 16. nov 2008, 14:56, rettet i alt 1 gang.
-
Hekler
Re: Biletter til søndag
Lad os lige holde fast ved at FCM har lavet en udmelding om at man bør sikre sig i forsalg for at være sikker.
Når det er sagt så kan jeg ikke huske at der ikke har været billetter på dagen.
Når det er sagt så kan jeg ikke huske at der ikke har været billetter på dagen.
-
j3pq3
Re: Biletter til søndag
der er jo altid 500 billetter til dagen, og jeg benytter mig da også gladeligt af denne mulighed, da jeg synes det er nemmere end at skulle til at gøre det over nettet....
-
Jakobnw
Faxe kondi placering
Jeg låner lige tråden:
Jeg har været ude i god tid for at købe et par billetter til denne kamp.
Her den anden dag kom jeg så i besiddelse af 2 mere dog på andre pladser.
Jeg har lovet de to nye billetter væk, men det forhindre jo ikke mig og en kammerat at tage det sted man sidder bedst.
Derfor vil jeg høre om nogle ville kunne hjælpe mig lidt her om hvad for en der er bedst, da jeg sådan set plejer at stå på Nordea og derfor ikke har så meget erfaring i faxe kondi tribunen:
billetter 1:
Faxe kondi 1 række 4 plads 40 og 41
billetter 2:
Faxe kondi 2 række 1 plads 202 og 203
Altså hvad for en ville være de bedste pladser??
Jeg har været ude i god tid for at købe et par billetter til denne kamp.
Her den anden dag kom jeg så i besiddelse af 2 mere dog på andre pladser.
Jeg har lovet de to nye billetter væk, men det forhindre jo ikke mig og en kammerat at tage det sted man sidder bedst.
Derfor vil jeg høre om nogle ville kunne hjælpe mig lidt her om hvad for en der er bedst, da jeg sådan set plejer at stå på Nordea og derfor ikke har så meget erfaring i faxe kondi tribunen:
billetter 1:
Faxe kondi 1 række 4 plads 40 og 41
billetter 2:
Faxe kondi 2 række 1 plads 202 og 203
Altså hvad for en ville være de bedste pladser??
-
Le compte
Re: Faxe kondi placering
http://www.numerologi.dk/
Nej ud over det flabede svar (jeg kunne ikke dy mig) så har jeg forsøgt at se på fcm,dk uden held
Jeg mener jeg engang har set en oversigt over pladserne, men det var måske i forbindelse med køb af sæsonkort?
Jeg kan desværre ikke hjælpe
Nej ud over det flabede svar (jeg kunne ikke dy mig) så har jeg forsøgt at se på fcm,dk uden held
Jeg mener jeg engang har set en oversigt over pladserne, men det var måske i forbindelse med køb af sæsonkort?
Jeg kan desværre ikke hjælpe
-
E!
Jakobnw Skrev:
-------------------------------------------------------
>
> billetter 1:
> Faxe kondi 1 række 4 plads 40 og 41
>
> billetter 2:
> Faxe kondi 2 række 1 plads 202 og 203
>
> Altså hvad for en ville være de bedste pladser??
Sædenumrene starter i den nordlige ende - altså oppe ved ude"buret", så jo højere nummer, jo tættere på Nordea.
Med blæsten idag, kan det være lige meget om man sidder på første eller fjerde række, hvis der kommer vand.
- Jeg ville vælge 1. række plads 202 og 203
-------------------------------------------------------
>
> billetter 1:
> Faxe kondi 1 række 4 plads 40 og 41
>
> billetter 2:
> Faxe kondi 2 række 1 plads 202 og 203
>
> Altså hvad for en ville være de bedste pladser??
Sædenumrene starter i den nordlige ende - altså oppe ved ude"buret", så jo højere nummer, jo tættere på Nordea.
Med blæsten idag, kan det være lige meget om man sidder på første eller fjerde række, hvis der kommer vand.
- Jeg ville vælge 1. række plads 202 og 203
-
Claus (BW#1145)
Jeg ville gå efter række 4 og plads 40 og 41. Dels er de lidt tættere på midten, og dels lidt højere oppe.