fck tifo søndag
-
micha_el
fck tifo søndag
hejsa
vi har en mega stor tifo søndag som vi skal ha gjordt klar på dag så vi stå sådan set at mangel ca 10 folk der kan hjælp os på søndag fra kl 11 på sas
i kan smid en pm eller ring til Michael på 28115348
på for hånd tak
MVH tifo gruppen
vi har en mega stor tifo søndag som vi skal ha gjordt klar på dag så vi stå sådan set at mangel ca 10 folk der kan hjælp os på søndag fra kl 11 på sas
i kan smid en pm eller ring til Michael på 28115348
på for hånd tak
MVH tifo gruppen
Senest rettet af micha_el 17. nov 2008, 19:29, rettet i alt 1 gang.
-
Hekler
Re: fck tifo søndag
Så er det nu der er mulighed for at være med til at banke noget stort op.
Holdt skal have maksimal opbakning til en svær kamp hvor vi måske igen har en lang række af de faste spillere ude.
Hvis vi skal bibeholde striben af ubesejrede på hjemmebane, og holde snor i topstriden, så skal der fightes igennem.
Kom og giv en hånd med at gøre det til en speciel dag.
Holdt skal have maksimal opbakning til en svær kamp hvor vi måske igen har en lang række af de faste spillere ude.
Hvis vi skal bibeholde striben af ubesejrede på hjemmebane, og holde snor i topstriden, så skal der fightes igennem.
Kom og giv en hånd med at gøre det til en speciel dag.
-
MadsBS
Re: fck tifo søndag - Vejle kampen
Nu når vi er ved at snakke tifo.
Jeg snakkede med et par sure og skuffede mødre , under og efter vores tifo imod Vejle.
De mente ikke at vi tog hensyn til de mindre børn, som kun var der for at se spillerne. Blandt andet for at se dem løbe ind. Det var de - åbenbart - meget kede af! Vores tifo gjorde, at de intet kunne se, og det pissede dem tydligvis af.
Jeg har ikke den store holdning til det, udover at man måske kunne sige til dem næste gang, at "her kan i altså intet se, grundet tifo"..
Så. Nu er det ihvertfald givet videre:)
Jeg snakkede med et par sure og skuffede mødre , under og efter vores tifo imod Vejle.
De mente ikke at vi tog hensyn til de mindre børn, som kun var der for at se spillerne. Blandt andet for at se dem løbe ind. Det var de - åbenbart - meget kede af! Vores tifo gjorde, at de intet kunne se, og det pissede dem tydligvis af.
Jeg har ikke den store holdning til det, udover at man måske kunne sige til dem næste gang, at "her kan i altså intet se, grundet tifo"..
Så. Nu er det ihvertfald givet videre:)
-
dalle
jeg kan måske få 2 med derind dvs vi er 3. men hvor ligger det henne på sas arena har ikke lige været med til det før og skal man vise kort eller noget??
-
Lauth
Nej nej den klassiske med at det er synd for børnene. Der er masser af andre steder på stadion der byder ind til "das" når man ser fodbold.
Men kom nu folk det bliver stort. Hilfe, hilfe.
Men kom nu folk det bliver stort. Hilfe, hilfe.
-
micha_el
vi kan ikke tag hendsyn til alle der vil være nogen gang det er sådan med sådan er det jo
vi kan ikke gøre alle glad
vi kan ikke gøre alle glad
-
LOOFT
Nej også var banneret heller ikke større! de kunne træde 2 skridt til siden eller bagud også var der fint udsyn... Men jeg skal nok komme kl. 11:-)
-
Thomasnoerum
MadsBS Skrev:
-------------------------------------------------------
> Nu når vi er ved at snakke tifo.
>
> Jeg snakkede med et par sure og skuffede mødre ,
> under og efter vores tifo imod Vejle.
> De mente ikke at vi tog hensyn til de mindre børn,
> som kun var der for at se spillerne. Blandt andet
> for at se dem løbe ind. Det var de - åbenbart -
> meget kede af! Vores tifo gjorde, at de intet
> kunne se, og det pissede dem tydligvis af.
Haha man skulle "brænde" hele nordea af med romerlys til en kamp, så kunne de se at børn, mødre og gamle mænd ikke har noget at gøre på stemningstribunen!
det korte stykke tekst som madsBS skriver, er i følge mig, hele grunden til at vi ikke har bedre stemning på nordea, fuck jeg bliver gal!!
> Nu når vi er ved at snakke tifo.
>
> Jeg snakkede med et par sure og skuffede mødre ,
> under og efter vores tifo imod Vejle.
> De mente ikke at vi tog hensyn til de mindre børn,
> som kun var der for at se spillerne. Blandt andet
> for at se dem løbe ind. Det var de - åbenbart -
> meget kede af! Vores tifo gjorde, at de intet
> kunne se, og det pissede dem tydligvis af.
Haha man skulle "brænde" hele nordea af med romerlys til en kamp, så kunne de se at børn, mødre og gamle mænd ikke har noget at gøre på stemningstribunen!
det korte stykke tekst som madsBS skriver, er i følge mig, hele grunden til at vi ikke har bedre stemning på nordea, fuck jeg bliver gal!!
-
Kriek/Alex
lige præcis. Hvis de alligevel mener at kigge på spillernes indgang er vigtigere end tifo, så hører de, i mine øjne, ikke til på en stemningstribune.
-
MadsBS
Thomasnoerum Skrev:
> det korte stykke tekst som madsBS skriver, er i
> følge mig, hele grunden til at vi ikke har bedre
> stemning på nordea, fuck jeg bliver gal!!
Jeg er enig! Jeg tænkte også bare " Jamen kære ven, se dig omkring. Der er plads nok til Jer!!"..
> det korte stykke tekst som madsBS skriver, er i
> følge mig, hele grunden til at vi ikke har bedre
> stemning på nordea, fuck jeg bliver gal!!
Jeg er enig! Jeg tænkte også bare " Jamen kære ven, se dig omkring. Der er plads nok til Jer!!"..
-
Thor/TWC
Når vi er igang kunne folk også godt være helt stille på Nordea, jeg kan ikke høre hvad spillerne råber til hinanden:-)