Tidligere FCM'ere i andre klubber

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
felisan

Tidligere FCM'ere i andre klubber

Indlæg af felisan »

denne tråd kan bruges til at fortælle om hvordan det går tidligere FCM'ere i deres nuværende klubber..
Senest rettet af felisan 21. apr 2009, 16:07, rettet i alt 1 gang.

Persian_Wolf

Dennis Sørensen

Indlæg af Persian_Wolf »

Som folk nok har hørt, så scorede DS et vigtigt mål til 2-0 for Energie, som nu står til endnu en sæson i Bundesliga.

Admin 2

Pimpong

Indlæg af Admin 2 »

Skrevet af: ZLZ (195.181.246.7)
Indlæg tilføjet: 10-06-2008 kl. 19:27

Hvordan går det for ham, Hvis nogen ved det?
Var først sur over skiftet, men efter et halvt år havde jeg bare ondt af ham. Har altid syntes han var en sympatisk spiller, og klart en af mine yndlings.

Skrevet af: Chap (80.167.92.138)
Indlæg tilføjet: 10-06-2008 kl. 19:32

Han spiller i Aalesunds FK, som ligger i den bedste norske række - dog ligger de på nuværende tidspunkt til nedrykning. Om han får meget spilletid deroppe ved jeg dog ikke noget om.

EDIT: Sørg nu for at holde orden i tråden, jeg har rykket det nye indlæg om Pimpong da det ikke hører hjemme under Zidan. Mvh Admin

Lars

Re: Pimpong

Indlæg af Lars »

Admin 2 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Skrevet af: ZLZ (195.181.246.7)
> Indlæg tilføjet: 10-06-2008 kl. 19:27
>
> Hvordan går det for ham, Hvis nogen ved det?
> Var først sur over skiftet, men efter et halvt år
> havde jeg bare ondt af ham. Har altid syntes han
> var en sympatisk spiller, og klart en af mine
> yndlings.
>
>
> Skrevet af: Chap (80.167.92.138)
> Indlæg tilføjet: 10-06-2008 kl. 19:32
>
> Han spiller i Aalesunds FK, som ligger i den
> bedste norske række - dog ligger de på nuværende
> tidspunkt til nedrykning. Om han får meget
> spilletid deroppe ved jeg dog ikke noget om.
>
> EDIT: Sørg nu for at holde orden i tråden, jeg har
> rykket det nye indlæg om Pimpong da det ikke hører
> hjemme under Zidan. Mvh Admin

De ligger på 13.pladsen som vil gører de skal i nedrykningsplay-off hvis de ender på den vist over to kampe med nr.4 fra Adeccoligaen. Da Tippeligaen udvides med 2 hold. Han har vist spillet et par kampe fra start i denne sæson, ellers er han blevt skiftet ind en del gange. Han har ikke spillet de sidste kampe, så det kan være han er skadet p.t.

Persian_Wolf

Oluwafemi Ajilore

Indlæg af Persian_Wolf »

Hej folkens,

nogen der har styr på hvordan det er gået for Femi i opstartsfasen for Groningen? Spillet træningskampe? Skadet? Med i truppen?

Jeg ved at Groningen netop nu spiller en træningskamp ifl deres hjemmeside, men kan ikke få øje på dem på livescore.com . Svært at finde rundt på deres nye hjemmeside, for at se om Femi er med i truppen allerede . Eller er han slet ikke med i opstarten pga OL?

Bhomaszz

Rasmus Grønberg Hansen

Indlæg af Bhomaszz »

Det går åbenbart ret godt for ham i SønderjyskE. Han er ihvertfald lige blevet udtaget til U/21 holdet, så noget må han jo gøre rigtigt. Måske et offer for overfloden af talenter på heden, især midterforsvaret var jo et problem at skaffe nok kvalificeret spilletid til spillerne på - lidt ligesom Højre Wing vel er det lige for tiden.

Ja, så kan man jo diskutere hvor smart det var at sælge ham, fordi han åbenbart ikke var god nok. Jeg er i hvert fald glad for at høre når vores tidligere spillere, især de unge talenter vi har "fabrikeret", har noget succes.

Jesper BW1100

Re: Rasmus Grønberg Hansen

Indlæg af Jesper BW1100 »

Rasmus var aldrig slået igennem i FCM. Det var der alt for mange foran ham i køen til. Så det er bare herligt at se ham slå igennem i SønderjyskE. Tillykke til Rasmus!

Arff

Indlæg af Arff »

Ja, nu er problemet bare at han så heller ikke spiller i SønderjyskE mere.

Hekler

Indlæg af Hekler »

Arff Skrev:
> Ja, nu er problemet bare at han så heller ikke
> spiller i SønderjyskE mere.

Nå han spillede da der i sidste uge, så ham da i kampen mod Vejle...

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Arff Skrev:
> Ja, nu er problemet bare at han så heller ikke
> spiller i SønderjyskE mere.

? Han har da spillet 2 hele kampe, 77 minutter samt 28 minutter i de 4 første kampe:

http://www.hvemvandt.dk/visspiller.php? ... =2008/2009

Lars

Re: Femi afgang - hvordan går det med ham?

Indlæg af Lars »

Persian_Wolf Skrev:
> Hej folkens,
>
> nogen der har styr på hvordan det er gået for Femi
> i opstartsfasen for Groningen? Spillet
> træningskampe? Skadet? Med i truppen?
>
> Jeg ved at Groningen netop nu spiller en
> træningskamp ifl deres hjemmeside, men kan ikke få
> øje på dem på livescore.com . Svært at finde rundt
> på deres nye hjemmeside, for at se om Femi er med
> i truppen allerede . Eller er han slet ikke med i
> opstarten pga OL?

Han er med for Nigeria ved OL, hvor Nigeria lige har vundet deres gruppe. Han spiller med nr.12.

Hausser

Re: Femi til OL

Indlæg af Hausser »

Ja så spillede Nigeria sig såmænd i OL-finalen ved at lammetæve Belgien 4-1 http://www.tipsbladet.dk/index.php/news/show/id=159518. Er der nogen der har set kampene og ved hvordan Femi har spillet?

Nu fik jo en ganske udemærket pris for Femi, man hvis han har spillet en rigtig god slutrunde i Kina, så kan han sagtens være steget markant i værdi og en medalje af ædleste karat, er bestemt ikke dårlig at skrive på C.Vet.

Jeg hepper på Nigeria og Femi i finalen :)

tubbe93

Indlæg af tubbe93 »

så troede jeg lige Femi havde scoret, da jeg så det på tv2 lød det som om han sagde Femi :P

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Han hedder noget andet, må være hans mellemnavn. Ebernether eller sådan noget i den dur??

Chap

Indlæg af Chap »

Hans fulde navn er Oluwafemi Ebenezer Ajilore. Og ifølge http://livescore.com/default.dll/Game?c ... ame=259360 scorede han målet til 1-0.

Besvar