BIF - FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Kim

BIF - FCM

Indlæg af Kim »

Så lige mit snit til at starte tråden...

Brøndby kampene på Vilfort Park er for mig altid et spørgsmål om enten

1. vi bliver kørt over og udspillet.
2. vi spiller en super kamp og vinder med 1-2 overskydende mål.

På søndag tror jeg på sidstnævnt, primært fordi vores centrale midtbane er 100% skadesfri og oppe i et gear der skal kunne hamle op med Bif's. Derudover ser jeg lækre odds 3,05 på FCM sejr, så i en tid med finanskrise og aktienedtur, er dette en gevinst lige ned i baglommen.

Kom glad til kamp - er desværre selv forhindret i deltagelse, men krydser alt hvad der krydses kan

BW #456
Senest rettet af Kim 29. okt 2008, 18:40, rettet i alt 1 gang.

The FCM FAN

Re: BIF - FCM

Indlæg af The FCM FAN »

Og start opstillingen Forestiller jeg mig sådan her:

Heinze
Kolja-Reid-Califf-Chr. Poulsen

D. Olsen-Salami-Florescu-Borring
Thygesen
Farlige Frank*

Den eneste position jeg rigtig er i tvivl om er hvem der skal ligge alene på toppen, tror det bliver Farlige Frank, men man skal jo huske på at Ken Fagerberg også spillede ganske udemærket, og han scorede også et mål.

Brøndbys 11 startere tror jeg bliver den samme som mod SønderjyskE altså:
Andersen
Wass*-Schlebrugge-Bischoff-Rasmussen

Krohn Dehli-Gislason-Holmen-Kristiansen

Jallow-Duncan

Wass tror jeg starter inde men der er jo Randrup som jeg mener er tilbage.

Så er der jo også Farnerud, som er tilbage men ved ikke hvor god form han er i så han kunne sagtens blive en joker.

Jeg tror at vi tager en sejr med hjem fra Djævle øen, og grunden til at jeg tror det er at, Thygesen, Florescu og Salami vil vinde kampen om den Centrale midtbane.

Mit gæt er derfor: 1:3

Målscorere: Farlige Frank scorer en enkel, så scorer Thygesen en enkel og den sidste bliver puttet ind af an af vores fløje hvem? Det ved jeg ikke.

Vores fløje skal bare ud, og løbe om kap med deres backs, for de har ikke nogle speciel hurtige spillere i start`11 eren.

Lars

BW East?

Indlæg af Lars »

Nogen der ved om der sker noget specielt med BW East til Brøndby kampen her i weekenden?

Nu fandt jeg først efter kampen mod FCK ud af at billeterne var betydelig billigere for BW Medlemmer, så det ville da være ærgeligt at rende ind i det igen.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg tror vi vinder komfortabelt, vi er simpelthen bedre end Brøndby på alle pladser. Jeg synes faktisk Brøndby har overpræsteret lidt den seneste tid.

Det der taler for en sejr, er at vi altid bliver meget bedre mod andre tophold, så hvis spillet haltede mod FCN og AGF, så tror jeg godt vi kan regne med piben får en anden lyd i Brøndby. Det er lige os at møde et hold som gerne vil presse højt, hvor vi for alvor kan bruge vores hurtige omstillingsspil.

Håber Thyger bliver klar, men at vi starter med Frank og Fagerberg på top og bruger Thyge som joker undervejs. Han kan ikke være helt klar til 90 minutter?

The FCM FAN

Indlæg af The FCM FAN »

Så ville jeg nu foretrække at have ham med fra start, så vi for alvor igen kan få gang i vores pres spil.

MadsBS

Indlæg af MadsBS »

The FCM FAN Skrev:
-------------------------------------------------------
> Så ville jeg nu foretrække at have ham med fra
> start, så vi for alvor igen kan få gang i vores
> pres spil.

Det ville jeg da også- men som Ravnen siger, holder han næppe hele kampen.

The FCM FAN

Indlæg af The FCM FAN »

>Det ville jeg da også- men som Ravnen siger, holder han næppe hele kampen.

Nej sikkert ikke.

Men alt efter hvad stillingen er på det tidspunkt, kunne vi jo skifte Collins, Fagerberg eller Flinta ind.

Tiesto

Tifo

Indlæg af Tiesto »

Nogen der ved om der er planer om noget tifo til kampen? :-)

Jeg har ihvertfald planer om at slæbe mig til herning og ind i den pågældende bus med et par kammerater. Og så er der jo tid nok til lige at få rystet lørdagens tømmermænd af sig, hvorefter man er fit for fight ved ankomst i Bundby :D

Så come on guys! Lad os få samlet tropperne på søndag.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Håber inderligt du har ret, men der skal andre boller på suppen end mod det århusianske galehus.Dertil kommer at vi-igen-har samlet færrest points ude sammenlignet med de andre i top 4.

Også enig med de, der siger BIF har overpræsteret so far. Det skal de så bare ikke gøre mod FCM.

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Ravnen Skrev:
> Jeg tror vi vinder komfortabelt, vi er simpelthen
> bedre end Brøndby på alle pladser. Jeg synes
> faktisk Brøndby har overpræsteret lidt den seneste
> tid.

Jeg kan ikke lade være med at grine over dette citat. Nu siger jeg det lige ud : - Nej Brøndby har ikke overpræsteret, de har underpræsteret i lang tid.
- Nej Vi er ikke bedre på alle pladser, i forhold til BIF's start 11'er

Hvis jeg nu bare siger : Holmen, Schlebrügge, Farnerud, Duncan .

- Holmen , Han ville smide Danny O eller Thyge ud på bænken - Desværre. Han er så ufattelig kreativ, og har et løbepensum som er på højde med Florescu, og har en vilje som bare pokker.
- Schlebrügge , The captain i forsvaret. Godt overblik, stensikker, og har en fandenivoldsk over sit spil, og tager gerne et slagsmål eller to.
- Farnerud , Kan jeg ikke sige så meget om, men har snakket med en del om ham.. og har ud fra det konkluderet det.. Så den er måske ikke helt på sin rette plads at fremhævne.
- Duncan , Han er spidsmanden for den offensive. Hvis man mangler en evig farlig boks-spiller, som ikke er langsom, som er skarp med hovedet, som har en god teknik og et briliant skud..så skal man have ham. Han går forrest i ALT, en mand vi faktisk godt kunne mangle.

Jeg tror at det bliver en målrigt opgør, med mange gule kort, og masser af spænding. Jeg håber, og tror dog på at vi vinder med en enkelt pind. Hvis man nu er interesseret i at vinde på odds, så spil Brøndby (1-0) - FC Midtjylland = X

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Ravnen.....tak for du bringer noget ned på jorden realisme indover.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hehe mon ikke det er Jydepower du skal takke, og ikke mig :-P

Jeg er ukuelig optimist. MEN jeg synes dog stadig vi har en tendens til at spille bedst, mod tophold. Og Brøndby imponerer mig ikke rigtig, synes det er det svageste hold i top4. Men deres hjemmebane er selvfølgelig en faktor, og vi skal arbejde for sagen hvis vi skal have tre point med hjem :-)

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

Jydepower Skrev:
> Nej Brøndby har ikke overpræsteret, de har underpræsteret i
> lang tid. - Nej Vi er ikke bedre på alle pladser, i forhold
> til BIF's start 11'er
>
> Hvis jeg nu bare siger : Holmen, Schlebrügge,
> Farnerud, Duncan .

Var nærmest ved at få noget galt i halsen da jeg læste dette, men fortsætter nysgerrigt...

> - Holmen , Han ville smide Danny O eller Thyge ud
> på bænken - Desværre. Han er så ufattelig kreativ,
> og har et løbepensum som er på højde med Florescu,
> og har en vilje som bare pokker.

Han er en spiller med kvalitet, uden tvivl, men jeg kan slet ikke følge dig i at han ville kommandere en plads på vores hold. Danny og Holmen er jo totalt forskellige typer, Holmén er ikke en decideret fløj, hvilket er hvad vi benytter os af. Og centralt får han da slet ikke en plads i det jeg, og flere i medierne, kalder danmarks stærkeste centrale midtbane.

> - Schlebrügge , The captain i forsvaret. Godt
> overblik, stensikker, og har en fandenivoldsk over
> sit spil, og tager gerne et slagsmål eller to.

Ham ville jeg også overveje at give en plads - men bestemt ikke for Reid, som jeg mener har langt større klasse og potentiale, men i stedet for en lidt svingende Califf måske, ja.

> - Farnerud , Kan jeg ikke sige så meget om, men
> har snakket med en del om ham.. og har ud fra det
> konkluderet det.. Så den er måske ikke helt på sin
> rette plads at fremhævne.

Som sagt, han har intet vist endnu - det kan da godt tænkes at han er bedre end Thyge lige pt, hvilket der generelt er meget få der er i SAS ligaen på den plads, men som det ser ud nu så ville jeg ikke bytte.

> - Duncan , Han er spidsmanden for den offensive.
> Hvis man mangler en evig farlig boks-spiller, som
> ikke er langsom, som er skarp med hovedet, som har
> en god teknik og et briliant skud..så skal man
> have ham. Han går forrest i ALT, en mand vi
> faktisk godt kunne mangle.

Ikke er langsomt?! Califf og Kim Cer hurtigere end Duncan vil jeg næsten påstå... og på et hold som vores, hvor hurtighed er i højsædet, må han betegnes som "tung", for nu at sige det pænt. Skarp med hovedet, helt sikkert. God teknik? Det er da én ting han ikke har i hvert fald... Brilliant skud?! Har du KUN set ham imod SønderjyskE eller hvad? Manden har jo aldrig tidligere demonstreret skudstyrke, og ét lucky punch giver ham ikke et "brilliant skud".

Du siger han "går forrest i ALT", jeg synes netop hans lade attitude er fuldkommen fejlplaceret på et hold som vores... Farlige Frank på toppen, tak!

> Jeg tror at det bliver en målrigt opgør, med mange
> gule kort, og masser af spænding. Jeg håber, og
> tror dog på at vi vinder med en enkelt pind. Hvis
> man nu er interesseret i at vinde på odds, så spil
> Brøndby (1-0) - FC Midtjylland = X

Selvom jeg mener vi har et bedre hold på de fleste pladser, så er vores udebanestatisik og BIFs hjemmebanestatisik værd at tage i mende - og jeg tror vi skal være tilfreds med uafgjort, hvilket jeg egentlig også gerne vil sælge den for - der er ander tophold som vil smide point på Brøndby Stadion i denne sæson

Kent

Indlæg af Kent »

Jydepower Skrev:
> - Holmen , Han ville smide Danny O eller Thyge ud
> på bænken - Desværre. Han er så ufattelig kreativ,
> og har et løbepensum som er på højde med Florescu,
> og har en vilje som bare pokker.
> - Schlebrügge , The captain i forsvaret. Godt
> overblik, stensikker, og har en fandenivoldsk over
> sit spil, og tager gerne et slagsmål eller to.
> - Farnerud , Kan jeg ikke sige så meget om, men
> har snakket med en del om ham.. og har ud fra det
> konkluderet det.. Så den er måske ikke helt på sin
> rette plads at fremhævne.
> - Duncan , Han er spidsmanden for den offensive.
> Hvis man mangler en evig farlig boks-spiller, som
> ikke er langsom, som er skarp med hovedet, som har
> en god teknik og et briliant skud..så skal man
> have ham. Han går forrest i ALT, en mand vi
> faktisk godt kunne mangle.

Nej, nej, nej! Hvad taler du om mand? Har du overhovedet set de spillere spille?

Din karakteristik af Duncan er så langt fra sandheden, at jeg seriøst troede at du jokede. Det eneste der er rigtigt, er at han kan heade. Resten er decideret omvendt. Den eneste spiller, der nærmer sig Duncan i ladhed og spild af talent er Peter Daim.

Farnerud har INTET vist. Holmen en knokler og Schlebrügge en stabil midterforsvarer. Jeg mener ingen af dem, kunne forstærke os væsentligt. Hvis Duncan tog sit talent seriøst, så kunne han blive rigtig god, men han er vist ved at være så gammel, at det er for meget at håbe på.

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Kent Skrev:

> Nej, nej, nej! Hvad taler du om mand? Har du
> overhovedet set de spillere spille?

Jeg tror om noget jeg har set de spillere spillere mere end mange andre her inde fra (: Så JA har set dem spille!!

> Din karakteristik af Duncan er så langt fra
> sandheden, at jeg seriøst troede at du jokede. Det
> eneste der er rigtigt, er at han kan heade. Resten
> er decideret omvendt. Den eneste spiller, der
> nærmer sig Duncan i ladhed og spild af talent er
> Peter Daim.

Nu snakker vi ikke om en teknik som Gheorghe Hagi. Hurtighed (som måske er overdrevet lidt ja) Som Jonas Borring, eller lang skud som David Beckham. Men jeg snakker om han generelt er bedre end de angribere i har.. Vi har Frank som altid har en force til at dukke op over alt. En Jude med hurtighed, En Fagerberg med fysik og teknik. En Florescu / Danny O.'s skud.

> Farnerud har INTET vist. Holmen en knokler og
> Schlebrügge en stabil midterforsvarer. Jeg mener
> ingen af dem, kunne forstærke os væsentligt. Hvis
> Duncan tog sit talent seriøst, så kunne han blive
> rigtig god, men han er vist ved at være så gammel,
> at det er for meget at håbe på.

Derfor sagde jeg også at den måske ikke skulle fremhæves, man det han havde vist af evner i sine tidligere klubber, skulle være ganske briliante, stadig ikke noget JEG kan begrunde personligt, men det er noget jeg har hørt.

Besvar