Todi??

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
kopien

Todi??

Indlæg af kopien »

Da Todi Jónsson er en færdig mand til sommer tænkte jeg på om han ville være den ene mand Ørgaard ville kigge efter??
Mener i han er for gammel, eller tæller det bare yderligere at han har den fornødne rutine, og trods alt har spillet 8 år i en af Danmarks klart førende klubber.....?

Hva mener I?

Kopi...

Kilde: http://www.bold.dk/
Senest rettet af kopien 14. maj 2005, 00:15, rettet i alt 1 gang.

Denis Egebæk

Re: Todi??

Indlæg af Denis Egebæk »

Alderen behøver nødvendigvis ikke være det kriterie der afgør om spilleren er god eller ej, men i Todis tilfælde mener jeg også at hans nedadgående formkurve (den har været nedadgående længe efterhånden) er nok til at han ikke er en spiller der er værd at satse på. Omvendt er det måske netop en spiller som Todi der er realistisk at hente til klubben hvis vi absolut skal have nye spillere, da det nok ikke trækker tænder ud rent økonomisk. Jeg mener nu som nævnt ikke at Todi er en spiller for FCM, men ser hellere at der bliver satset lidt på Poku, Jungbloot og måske Mads Overgaard der pt spiller i Holstebro.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Desuden vil han helst blive på Sjælland pga familien !

http://www.bt.dk/sport/dkfodbold/artikel:aid=361384/

Han er ikke noget emne for mig..

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Well jeg har nu altid godt kunne lide Todi. Han er en fremragende spiller, og eftersom han ikke har spillet i et pænt stykke tid tror jeg faktisk vi vil kunne få ham til rimelige penge lønmæssigt.

Med Franks skrøbelige fysik, og to spillere som Poku og Jungbloot som stadig har et pænt stykke vej, så kunne Todi absolut bruges i truppen. Desuden får vi brug for rutine hvis vi kvalificerer os til UEFA og RL.

Men det er jo ikke noget vi som fans har den store indflydelse på (-:

El Corsa

Indlæg af El Corsa »

Manden er garant for mål, det må man gi ham. Det optimale ville være at have todi gående i to sæsoner skadesfri, bombende en helvedes masse kasser.

Desværre ku vi også risikere ligesom alle de andre klubber han har været i, at han for gud ved hvilken gang blir ramt af en skade og vi efter to sæsoner højst har benyttet ham i 20 kampe, hvoraf han er optimalt spillende i de 10.

Efter min mening taler sandsynligheden for at vi trækker nitten a la Bo Hansen,men ingen tvivl om at Todi er en klassestriker.

Ellers må vi ta de optimistiske briller på og huske på at Frank i form og skadesfri er god for 15 kasser som minimum. Har man ikke lov til at håbe på et sådant udfald af næste sæson! Guderne skal vide vi ikke har været heldige i år (eller dygtige for den sags skyld)...

YahooSeeker [Bot]

Re: Thomas Thorninger!

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg tror mere på at vi vil skaffe os en mand som Thomas Thorninger hvis kontrakt udløber her i sommerpausen.. Vi har før haft følere ude efter ham, og jeg tror meget på han bliver i dette område da jeg erindrer noget med at hans kone/kæreste læser i Århus, hvis dette ikke er gjort færdig??

Nogle der ved noget her, for jeg mener at manden er en fremragende fodboldspiller selv om det ikke er fuld spilletid han har haft på det sidste!!

Peter Ross

Re: Thomas Thorninger!

Indlæg af Peter Ross »

Tjaa, han stopper, så vidt jeg ved, til sommer pga. en korsbåndsskade. Så nok en mindre god ide at anskaffe ham ;-)

Peter Ross

Besvar