Ja, endnu engang viser Brøndbys fans at det ikke er studenterhuen som trykker! - de er jo total hjernedøde de mennesker.
Brøndby burde lave noget ligende FCK Away, så man kunne forhindre sådan en flok spassere i at komme på stadion!
http://ekstrabladet.dk/112/article1045196.ece
Brøndby fans går amok
-
Colt Sivas
Re: Brøndby fans går amok
Arff Skrev:
-------------------------------------------------------
> Brøndby burde lave noget ligende FCK Away, så man
> kunne forhindre sådan en flok spassere i at komme
> på stadion!
Gentager lige mig selv inde fra Bold.dk:
Det der Away er jeg lidt lunken overfor. Dem der laver ballade ønsker jo ikke at blive registreret. Derfor vil de forsøge at komme ind på de andre tribuner hvor "os normale" står. Og så kan det gå rigtigt galt. Men noget skal der gøres.
> Brøndby burde lave noget ligende FCK Away, så man
> kunne forhindre sådan en flok spassere i at komme
> på stadion!
Gentager lige mig selv inde fra Bold.dk:
Det der Away er jeg lidt lunken overfor. Dem der laver ballade ønsker jo ikke at blive registreret. Derfor vil de forsøge at komme ind på de andre tribuner hvor "os normale" står. Og så kan det gå rigtigt galt. Men noget skal der gøres.
-
Ralle8900
Away-kortene
Jeg var taget ud og se Randers - FCK for nogle uger siden - den første udekamp hvor disse away-kort var blevet indført.
Og ganske som du siger prøvede ballade-magerne at komme ind på de neutrale afsnit - og havde også købt print-selv billetter hjemmefra. Det gik dog ikke så nemt som de havde håbet, da FC København havde sendt spottere med, som hurtigt fik dem peget ud og disse 50-70 personer måtte pænt stille sig i kø ved billetlugen og få pengene for deres billetter tilbage - for derefter at tage hjem til København - de fik end ikke lov at komme ind i gæsteafsnittet.
Så med away-kort og spottere til kampene fungerer det ganske optimalt
Og ganske som du siger prøvede ballade-magerne at komme ind på de neutrale afsnit - og havde også købt print-selv billetter hjemmefra. Det gik dog ikke så nemt som de havde håbet, da FC København havde sendt spottere med, som hurtigt fik dem peget ud og disse 50-70 personer måtte pænt stille sig i kø ved billetlugen og få pengene for deres billetter tilbage - for derefter at tage hjem til København - de fik end ikke lov at komme ind i gæsteafsnittet.
Så med away-kort og spottere til kampene fungerer det ganske optimalt
-
bw152/michael
Argh, ikke hele sandheden..
Ralle8900 Skrev:
> Jeg var taget ud og se Randers - FCK for nogle
> uger siden - den første udekamp hvor disse
> away-kort var blevet indført.
Hvilket resulterede i en bundrekord af fans på et afsnit max 150 mennesker..
> Og ganske som du siger prøvede ballade-magerne at
> komme ind på de neutrale afsnit - og havde også
> købt print-selv billetter hjemmefra. Det gik dog
> ikke så nemt som de havde håbet, da FC København
> havde sendt spottere med, som hurtigt fik dem
> peget ud og disse 50-70 personer måtte pænt stille
> sig i kø ved billetlugen og få pengene for deres
> billetter tilbage - for derefter at tage hjem til
> København - de fik end ikke lov at komme ind i
> gæsteafsnittet.
Det var ikke udelukkende ballademagere der prøvede at komme ind på det neutrale afsnit, det var folkene fra sektion 12 - DE STEMNINGSSKABENDE FOLK..
De har valgt at boykotte awaykortet, men ville stadig se kampen -> derfor søgte de på den neutrale tribune..
- Et boykot som også har ført til de ikke længere står på sektion men øvre B så vidt jeg har forstået..
> Så med away-kort og spottere til kampene fungerer
> det ganske optimalt
Ja hvis det nu er blevet optimalt med 150 på et udebaneafsnit som på ingen måder var stemningsfyldt - derimod fyldt med LOKALE familier som lige ville se når "giraffen" endelig kom tæt på dem selv, i stedet for de loyale og trofaste supportere som kan give den gas..
Håber sgu Flemse har en dårlig smag i munden, men han vidste jo så heller ikke rigtig hvad han skulle svare på spørgsmålet om den manglende støtte..
/Michael Meyhoff - Jeg var der dengang i 08, da vi slog Man. City..
> Jeg var taget ud og se Randers - FCK for nogle
> uger siden - den første udekamp hvor disse
> away-kort var blevet indført.
Hvilket resulterede i en bundrekord af fans på et afsnit max 150 mennesker..
> Og ganske som du siger prøvede ballade-magerne at
> komme ind på de neutrale afsnit - og havde også
> købt print-selv billetter hjemmefra. Det gik dog
> ikke så nemt som de havde håbet, da FC København
> havde sendt spottere med, som hurtigt fik dem
> peget ud og disse 50-70 personer måtte pænt stille
> sig i kø ved billetlugen og få pengene for deres
> billetter tilbage - for derefter at tage hjem til
> København - de fik end ikke lov at komme ind i
> gæsteafsnittet.
Det var ikke udelukkende ballademagere der prøvede at komme ind på det neutrale afsnit, det var folkene fra sektion 12 - DE STEMNINGSSKABENDE FOLK..
De har valgt at boykotte awaykortet, men ville stadig se kampen -> derfor søgte de på den neutrale tribune..
- Et boykot som også har ført til de ikke længere står på sektion men øvre B så vidt jeg har forstået..
> Så med away-kort og spottere til kampene fungerer
> det ganske optimalt
Ja hvis det nu er blevet optimalt med 150 på et udebaneafsnit som på ingen måder var stemningsfyldt - derimod fyldt med LOKALE familier som lige ville se når "giraffen" endelig kom tæt på dem selv, i stedet for de loyale og trofaste supportere som kan give den gas..
Håber sgu Flemse har en dårlig smag i munden, men han vidste jo så heller ikke rigtig hvad han skulle svare på spørgsmålet om den manglende støtte..
/Michael Meyhoff - Jeg var der dengang i 08, da vi slog Man. City..