Adeola og Lawal i Skive

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Altoriso

Adeola og Lawal i Skive

Indlæg af Altoriso »

Som overskriften sige, spilles der idag en spændende lille kamp i 1. div, hvor der skulle blive mulighed for at møde nuværende og tidligere FCM-spillere

Kampen er vel næsten mere interessant end Randers mod Esbjerg :-)

Edit: Jeg har ændret overskriften så denne tråd nu handler om Adeola og Lawals præstationer i Skive, og ikke kun om en enkelt kamp. Mvh Admin 2
Senest rettet af Altoriso 18. apr 2009, 12:31, rettet i alt 1 gang.

Hausser

Re: Viborg - Skive TV2 sport 160808 kl 17.30

Indlæg af Hausser »

Det må man sige, hvis jeg har tid så tror jeg også jeg tuner ind på den her kamp.

Det bliver rigtigt spændende at følge Adeola og Lawal imod den vel nok største favorit til oprykning og se om de kan begå sig imod dem. Specielt for Lawal er kampen vel også en oplagt mulighed for at profilere sig selv overfor mulige aftagere.

dalle

Indlæg af dalle »

ja jeg skal ihvertfald se den kan godt skrive hvordan de har spillet efter kampen bliver desuden også spændene at se hvad Ragus kan i viborg han fik jo ikke ligge frem nogen stor chance for at spille for holdet men han har vel ikke leveret til træning

Hausser

Re: Viborg - Skive 1-0

Indlæg af Hausser »

Har lige tændt for kampen, er der nogen der ved hvorfor Adeola ikke er på banen, er han skadet eller huh?

foboldfreaken1001

Re: Viborg - Skive 1-0

Indlæg af foboldfreaken1001 »

Han er heller ikke med i truppen, prøver lige at finde ud af noget...

dalle

Indlæg af dalle »

kanon kamp af Lawal han styre kampen på midten men kan ikke finde ud af at aflevere bolden ordentligt ligsom mange andre andre fra skive hellere ikke gjorde helt godt mange lange bolde.

jeg savnede godt nok en Adeola jeg regner stærkt med at han er skadet for jeg mener helt klart han er bedre end skives højrefløj

jeg er lidt ked af at Lawal blev lejet ud til skive eftersom skive ikke er fuldtids proffer og derfor mindre mulighed for at de køber ham for jeg mener han har alt for lang vej til vores førstehold vi må bare håbe at en top 6 klub i 1 div. kan lide det de ser

ps. ragus fik vist ikke spilletid efter hvad jeg kunne se

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

dalle Skrev:
-------------------------------------------------------
> ps. ragus fik vist ikke spilletid efter hvad jeg
> kunne se

Jeg så ham i hvert fald i billedet da jeg zappede forbi sidst i kampen; om han startede inde eller blev skiftet ind, og i såfald hvornår, det har jeg ingen anelse om.

Hausser

Adeola?

Indlæg af Hausser »

Var der egentlig nogen der fandt ud af hvorfor Adeola ikke spillede kampen?

Arff

Re: Adeola?

Indlæg af Arff »

Hausser Skrev:
> Var der egentlig nogen der fandt ud af hvorfor
> Adeola ikke spillede kampen?

Min farmor (som bor i Skive) havde op til kampen læst, at han var ude med en skade i lysken.

Jean / BW# 1238

OT

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

Arff Skrev:
> Min farmor (som bor i Skive) havde op til kampen
> læst, at han var ude med en skade i lysken.

Sej farmor, der går op i 1. divisionsfodbold.... :-)

Hausser

Lawal og Adeola i Skive

Indlæg af Hausser »

Jeg benytter lige den her tråd i mangel af bedre,

Lawal er kommet rigtigt flot igang i Skive, med flere gode indsatser, og idag kan man læse på livescore.com, at han har bragt Skive foran i udekampen mod Frem og hermed scoret sit første mål for dem. Sidenhen er Frem dog fået udlignet.

Vi må håbe for Lawal at han præsterer så godt at han måske kan tilspille sig en kontrakt i en eller anden dansk klub..

Hausser

Re: Adeola og Lawal i Skive

Indlæg af Hausser »

På 442.dk kan man se et længere interview med Michael Hansen omhandlende Adeola og Lawals lejemål, og de får rigtigt fine kommentarer med på vejen. http://www.442.dk/index.php/tv/clip_id=14384.

Hausser

Adeola scoring for Skive

Indlæg af Hausser »

Nu når vi er i gang med at snakke om nuværende og tidligere FCMere i andre klubber, så kan jeg oplyse at Adeola har nettet for Skive i kampen mod Kolding

http://www.livescore.com/default.dll?page=denmark

Dejligt han endelig er tilbage fra sin skade, ham er Skive manglet!

Hausser

Adeola scoring

Indlæg af Hausser »

Så har Adeola igen lavet en kasse for Skive http://www.livescore.com/

Forhåbentlig kan han holde sig skadesfri hen over foråret, så tror jeg på han for alvor kan rykke sig i sin udvikling og blive superliga-aktuel for FCM. Noget tyder ihvertfald på det går den rigtige vej, kunne også forstå at han var en af banens absolut bedste mod Lyngby for en 14 dage siden..

Hausser

Adeola og Lawal på TV2sport

Indlæg af Hausser »

Lige en hurtig reklame for dem der er ved TV. kl 13.30 spiller Skive en svær udekamp mod Herfølge og den kan ses på TV2sport og hvis ellers Adeola og Lawal er klar, så er de selvfølgelig med.

Besvar