Jeg har været skuffet over FCM det sidste stykke tid, mest pga. mål-krisen. Det er tydeligt at Zidan er væk og det virker ikke som om David har kunnet matche ham eller det der nærmer sig. Det er kedeligt at se Fortet blive indtaget 2 gange i rap - at tabe til FCN - og miste pokalen på falderebet. Men jeg synes også FCM er nået langt. Vi ligger lige nu som nummer 4 - tæt på nummer 3. Sidste år sluttede vi som nummer 6. Året før som nummer 7. Vi har tangeret vores pokalrekord som finalister og sølvvindere. Alligevel kan man føle man sidder med et nitte-lod efter en tur på stadion, fordi forventningerne hele tiden blev skruet op i takt med præstationerne.
3. pladsen kan stadig nåes. Zidan er væk. Spillerne skal have fundet deres pladser i zidans zone (aka. straffesparksfeltet). Moralen skal op og momemtum skal genfindes. Det sætter store krav til spillerne og fansern'! Så jeg synes vi skulle møde op i Silkeborg og møde forårets version af efterårets FCM. Spillerne er igen karantænefri, vejret skulle blive godt og vi ligger stadig i superligaen - også efter sommerferien
Vel mødt mod SIF.