Fyr træneren

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Hekler

Fyr træneren

Indlæg af Hekler »

Det er simpelthen for dårligt.

Hvem fanden andre en træneren har skylden for sådant et misserabelt resultat=???
Senest rettet af Hekler 31. jul 2008, 10:12, rettet i alt 1 gang.

MadsBS

Re: Fyr træneren

Indlæg af MadsBS »

Jeg håber ikke, at jeres afsked med spillerne i Sønderjylland , var positiv idag!

De skal sku vide, at vi ikke er tilfredse, når det er så skidt.

Davoos

Kim C.

Indlæg af Davoos »

Det er skræmmende så ringe Kim C. er, han må være milevidt bag Fagerberg, Frank og Baba når de er fit?

At han har scoret mod et sekunda hold og scoret på en 200% chance i Aalborg ændrer ikke min mening om ham.

Og så må spørgsmålet vel komme, er Fagerberg og Baba stadig skadede? Frank var vidst ude til September hørte jeg.

Jydepower

Indlæg af Jydepower »

Spillerne ?!?!
Håber ikke du mener det overskriften hentyder til hekler!? Måske spillede vi ikke godt, men bare fordi vi spillede dårligt at fik 1 point er det ikke ens betydet med vi skal fyrer trænerne?! Vi tabte 2-0 til GF og vi fik LAAAANGT fra spillet til at kører.. skulle Erik og Thomas så også have været fyret?! Næppe.. Tag en dukkert i bruseren, få vasket øllet og sveden af kroppen.. du må have fået solstik :S

Jydepower

Re: Kim C.

Indlæg af Jydepower »

Det er netop det problemet har været!?!? Vi har ikke kunne score på nogle chancer som ligner 100 eller 200 % chancer, vi har ikke en rigtig stabil angriber som scorer mange mål.. Kim C har scoret på 200% chancer og mange mål!? Hvad er problemer,?! Som om Mikkel Thygesen, Florescu, Frank, Kolja ikke også har spillet lorte kampe?!

Thomas Lund

Re: Skam jer!

Indlæg af Thomas Lund »

Shame on you!

Jeg gider ikke høre mere tuderi over spil der ikke fungerer. Det her handler om motivation! Skam jer, at i ikke kan sætte jer op til kampen og yde 100 %.

Man skal være blind for ikke at se, at den halvhjertede indsats resulterede i den manglende koncentration og dermed de dårlige afleveringer og de manglende chancer. Vi havde jo ikke engang fortjent uafgjort idag.

Hvorfor skal vi udsættes for det lort gang på gang vi ikke møder et "tophold"? For helvede hvor er jeg træt af den gang ynk vi skal se på. Hvad fanden er forskellen på tre point mod et tophold og tre point mod et bundhold? Er det matematikken det kniber med, så skal jeg gerne regne sammen for jer gutter, for det ser fanme ud til at det står skidt til i truppen med den interne regnemaskine.

Hvis spillerne vil se hvad motivation er, så skal jeg fanme gerne stille op inde i omklædningsrummet inden kampen til en peptalk, der blæser jeres FUCKING hår af så i ved hvad fanden det her gælder!!!! HVER ENESTE FUCKING KAMP!!!!!!

Jeg foreslår at alle skadede og reservespillere stiller op midt-øverst på Nordea til HVER hjemmekamp og mærker hvor FUCKING alvorligt vi mener det her.

SHAME ON YOU!!!!!!

Lund

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Man kan i hvert fald konstatere, at Danny Califf og Glen Riddersholm (+ det øvrige trænerteam!) har en kæmpemæssig opgave foran sig, når de hver i sær har meldt ud (til det nye nummer af Pitch - glæd jer!), at de vil have mere vindermentalitet ind på holdet...

Thyge i Onside: "Vi manglede åbenbart gejst" - Hvordan kan det lade sig gøre?!

Peter Ross

MadsBS

Indlæg af MadsBS »

Fantastisk at høre Hr. Lund sådan... Ja tak.. Skam jer! Meget meget fornuftigt.

Hekler

Indlæg af Hekler »

Det er fucking pinligt med spillere der ikke vil give hvad de har i sig!!!

LOOFT

Indlæg af LOOFT »

Det er pinligt de ikke kan sætte sig selv op!! Hold kæft hvor jeg savner en leder type, som kan sparke de andre i røver når de hænger!!
Jeg savner vinder mentalitet, vildskab og nogle der kæmpe røven ud af bukserne, selv om spillet ikke glider!!

De lignede allesammen en flok pensionister på charter rejse! Kæft det var pinligt.

BW # 163

Kollektiv druktur lørdag nat?

Indlæg af BW # 163 »

Ja det må være sådan noget...

Spillerne var jo langt fra klar til opgaven i dag. Enten GAD de ikke - eller også KUNNE de ikke....

Det er direkte skandaløst at smide 2 lette point mod Sønderjyske!.

At se dem skamrose Sønderjyske i medierne efter denne blamage er direkte skandaløst.

1-1 var ikke et resultat vi kunne brokke os over efter spil og chancer - men spillet og indstilling til dagens kamp. Og kom nu ikke med den smøre med at det var for varmt. Det er ens for alle parter, og holdet med den formodet stærkere fysik SKAL simpelthen have en anden tilgang til sådan en kamp.

Det var så forbandet tydeligt at SAMTLIGE spillere SAMT træner VILDT undervurderede Sønderjyske.

VAR DER IKKE NOGET MED AT VI HAVDE EN MAND MINDRE med end hvad vi var berettiget til?. Hvad er det lige for noget PIS !!!!!!!!!!!!!!

Martin

Indlæg af Martin »

Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det er simpelthen for dårligt.
>
> Hvem fanden andre en træneren har skylden for
> sådant et misserabelt resultat=???

Så skulle Erik vist ha været ude før han selv holdte...

Sønderjyske spillede frisk til idag - og så må vi acceptere et point, men det er da skræmmende, at vores bund niveau ikke er højere end det er...

MadsBS

Indlæg af MadsBS »

Martin Skrev:
-------------------------------------------------------
> Hekler Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Det er simpelthen for dårligt.
> >
> > Hvem fanden andre en træneren har skylden for
> > sådant et misserabelt resultat=???
>
>
> Så skulle Erik vist ha været ude før han selv
> holdte...
>
> Sønderjyske spillede frisk til idag - og så må vi
> acceptere et point, men det er da skræmmende, at
> vores bund niveau ikke er højere end det er...

Acceptere? Og det var dem der var gode, og ikke os der var ringe?? Hvilken kamp så du? "Sønderjyske spillede frisk til idag - og så må vi
acceptere et point"

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Ja, SønderjyskE spillede ganske friskt, men det gør ikke, vi skal acceptere en uafgjort kamp mod dem.
Vi har 11 spillere, der lægger for langt fra i markeringerne, sløser med afleveringerne, ikke går ind i nærkampene og generelt ikke yder hvad man kan forvente. 1 mand kan have en off-day, men 11 på samme dag?

Der var viljen til forskel, for vejret, banen og dommeren var den samme for begge hold. Uanset hvor hårdt jeg prøver, kan jeg ikke finde bare én spiller, der kan kigge sig selv i spejlet i aften og sige "godkendt".

Peter Ross

Kriek/Alex

Indlæg af Kriek/Alex »

Jeg haaber det er ironi. Jeg pästär slet ikke at du er intelligent, men du er sgu for klog til at mene, at det er den nye träner-trios skyld. Det samme problem herskede under Erik.

Besvar