Et par gode Pokal-råd.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
YahooSeeker [Bot]

Et par gode Pokal-råd.

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg kom lige til at tænke på et par ting, som jeg synes jeg gerne vil dele med jer andre. Hvis der er nogen der kommer i tanke om noget som vi andre kunne have glæde af at tænke på.

- Tag rigeligt kontanter med, der er ikke mulighed for lige at komme forbi en automat. Lad det være i små sedler og mønter, du kan ikke regne med at der kan veksles

- Vælg tøj i lag du kan tage af og binde om livet. Nu får svært ved at overbevise kontrollørene om at få en taske med ind, lige som det er træls at slæbe rundt på.

- ha en kasket med, det er træls at skulle stå med hånden over øjnene hele kampen hvis solen bryder igennem. Tro mig jeg glemte den i Farum i søndags og måtte vælge mellem at klappe eller se noget.

- Tag en madpakke med. Det bliver en lang dag, og selvom der er tid til at få noget at spise, kan du risikere at alle andre har fået den samme ide, og der er for lang kø. Det er ærgerligt at skulle bruge noget af kampen på at stå i kø i stede for at se fodbold.
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 5. maj 2005, 00:12, rettet i alt 1 gang.

Altoriso

Re: Et par gode Pokal-råd.

Indlæg af Altoriso »

Du er slet ikke så slem som folk prøver at gøre dig til :-)

Det er nogle rigtigt gode råd, som folk bør tænke over ( hvis I da når at læse det inden I tager afsted... )

Besvar