Intro melodi

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jydepower

Intro melodi

Indlæg af Jydepower »

Ehm.. Jeg ved ikke helt om denne tråd burde at blive oprettet, pga. jeg ikke ved hvor meget indflydelse det kan få/ eller om vi har "magt" nok. Men jeg tænkte på om vi ikke skulle have en "intromelodi" så som OB's - Zombie Nation, BIF's - Jump ... en som kan få alle med og ja som er enkelt. Der har jeg et forslag som lyder på "Thunderstruck" http://youtube.com/watch?v=zvoeeq-BH4w,
Starte ved 6 sekund, hvor vi så alle starter med at tage hånderne op i luften, spændingen breder sig over hele stadion pga. spillerne gør klar til at komme ind, så i det 15 sekund synger vi alle nanananaaaa.. (Stadig mens vi står med hænderne oppe) så ved det 36 sekund så råber vi så alle "FC (!)" i stedet for Thunder, samtidig med vi klappede de 2 gange (hvor der bliver hakket igennem på stortrommen). Nu er emnet bragt op, hmm hvad synes I om idéen? jeg har selv været til en BIF kamp, og ved hvordan sådan en sang kan få folk op at kører!
Senest rettet af Jydepower 11. maj 2008, 11:03, rettet i alt 1 gang.

PeterK123

Re: Intro melodi

Indlæg af PeterK123 »

Vi har diskuteret dette før, men det ændrer ikke min påstand om at Thunderstruck er det umiddelbart bedste bud på en intro-sang til FC Midtjylland. Jeg ved ikke om vi behøver at råbe noget til sangen. Tror selve sangen er fin som den er.
Ellers er Hells Bells af AC/DC også et godt bud.
Synes vores nuværende intromelodi er lidt underlig.

BW#2264

Re: Intro melodi

Indlæg af BW#2264 »

PeterK123 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Synes vores nuværende intromelodi er lidt
> underlig.

...men den er unik for klubben, hvilket jeg i allerhøjeste grad støtter.
Alle andre klubber har et eller andet stykke musik de spiller - FCM's "bokse-intro" er vel efterhånden kendt (og hadet) landet over (Hej jantelov).

Jean / BW# 1238

MEGET OT

Indlæg af Jean / BW# 1238 »

PeterK123 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ellers er Hells Bells af AC/DC også et godt bud.

Apropo ACDC, så skal folk lige høre den her, hvis I ikke kender den... :-)

http://www.jeansnet.dk/acdc.wav

Besvar