kunne han ikke være en mulighed??
-
fcm fan videbæk
kunne han ikke være en mulighed??
18. Suni Olsen 07.03.1981, 27 år. 30.06.2008 taget fra green pride, og datoen er hans kontraktudløb, der står at han endu ikke har villet forlænge sin kontrakt med vff!! Jeg syntes at han er en fighter, som gør det godt i næsten hver kamp.. Hvad siger i??
Senest rettet af fcm fan videbæk 28. apr 2008, 22:12, rettet i alt 1 gang.
-
B
Re: kunne han ikke være en mulighed??
nej tak, synes ikke han er god nok. Vi skal ikke have flere marginalspillere.
-
Jydepower
Nævn en spiller i vores start 11'er som er dårligere end ham?
-
uschel
Hvis vi endelig skulle snuppe en fra viborg skulle det være Chr Muomaife. Han minder lidt om vores egen Baba i spillestil, men Baba er stærkere fysisk, hvorimod Muomaifes afslutnings niveau er meget højere end Babas.
Spændende spiller...
Men jeg mener at der hvor vi mangler en mand er helt fremme. Det så vi senest mod BIF, hvor frank og baba var ude. Og her vil jeg foreslå Martin Bernburg. Han har i mine øjne været en oplevelse i denne sæson. Fysisk stærk og evig udfordrende. og hans afslutningsfærdigheder er osse gode. Han er envidere ung og så mener jeg at han kun har kun kontrakt til udgangen af 2009
Spændende spiller...
Men jeg mener at der hvor vi mangler en mand er helt fremme. Det så vi senest mod BIF, hvor frank og baba var ude. Og her vil jeg foreslå Martin Bernburg. Han har i mine øjne været en oplevelse i denne sæson. Fysisk stærk og evig udfordrende. og hans afslutningsfærdigheder er osse gode. Han er envidere ung og så mener jeg at han kun har kun kontrakt til udgangen af 2009
-
Jydepower
Bernburg er "for god" til FCM.. Hvis han smutter fra FCN hvor han passer utrolig godt ind, så bliver det til udlandet.
-
jonsen1
jeg vil også sige nej...
han var jo heller ikke god nok til aab så tror heller han kan bruges....
jeg vil forslå en fighter.. en der har et hjerte i FCM som KBN havde, dem kan jeg ikke finde ret mange af på det hold som vi har nu.. nogen der har en ide til det????
han var jo heller ikke god nok til aab så tror heller han kan bruges....
jeg vil forslå en fighter.. en der har et hjerte i FCM som KBN havde, dem kan jeg ikke finde ret mange af på det hold som vi har nu.. nogen der har en ide til det????
-
Jonas BW:1859
jonsen1 Skrev:
-------------------------------------------------------
> jeg vil også sige nej...
> han var jo heller ikke god nok til aab så tror
> heller han kan bruges....
> jeg vil forslå en fighter.. en der har et hjerte i
> FCM som KBN havde, dem kan jeg ikke finde ret
> mange af på det hold som vi har nu.. nogen der har
> en ide til det????
Klubfølelse er noget man opbygger til en klub, derfor kan man ikke hente en spiller ude fra som skulle have det sådan lige fra start. Hvis det endelig skulle være, kunne det være Morten Skoubo dog er jeg i tvivl om hvor hans hjerte ligger i Brøndby eller her på heden.
Synes efterhånden man kan mærke på en spiller som Mikkel Thygesen at han har fået Klubfølelse. Udover ham kan jeg nævne Frank Kristensen som igennem hele sin karriere har spillet fodbold for FCM.
/Jonas Max
-------------------------------------------------------
> jeg vil også sige nej...
> han var jo heller ikke god nok til aab så tror
> heller han kan bruges....
> jeg vil forslå en fighter.. en der har et hjerte i
> FCM som KBN havde, dem kan jeg ikke finde ret
> mange af på det hold som vi har nu.. nogen der har
> en ide til det????
Klubfølelse er noget man opbygger til en klub, derfor kan man ikke hente en spiller ude fra som skulle have det sådan lige fra start. Hvis det endelig skulle være, kunne det være Morten Skoubo dog er jeg i tvivl om hvor hans hjerte ligger i Brøndby eller her på heden.
Synes efterhånden man kan mærke på en spiller som Mikkel Thygesen at han har fået Klubfølelse. Udover ham kan jeg nævne Frank Kristensen som igennem hele sin karriere har spillet fodbold for FCM.
/Jonas Max