OB-LBK
-
felisan
Re: OB-LFC
vigtigt for os.
lad os håbe Lyngby leverer en af sæsonens store overraskelser og tager point fra OB
lad os håbe Lyngby leverer en af sæsonens store overraskelser og tager point fra OB
-
Lars
Så var jeg så smart at kalde dem LFC, de hedder jo Lyngby Boldklub nu igen. Så jeg har lige rettet det til LBK.
0-0 ved pausen.
0-0 ved pausen.
-
Davoos
Ja, men mon ikke Lyngby forsvaret laver en kikser i 2.?
Det plejer de...
Men OBs statiske spil er godt nok ikke specielt farligt, så hvem ved.
Det plejer de...
Men OBs statiske spil er godt nok ikke specielt farligt, så hvem ved.
-
Davoos
OB-LBK 1-1 Finito
Hmm OB ret heldige med ikke at tabe!
De ligner et hold FCM sagtens kan distancere i kampen om 2. 3. og 4. pladsen
De ligner et hold FCM sagtens kan distancere i kampen om 2. 3. og 4. pladsen
-
Ravnen
Re: OB-LBK 1-1 Finito
Det gode er jo at vi ikke er alene om at dumme os... 
Tror Horsens slår Aab i morgen
Anyway, i følge bold.dk havde Lyngby 55% af spillet i Odense, og havde 11 afslutninger mod OBs 7. Hmm..
Tror Horsens slår Aab i morgen
Anyway, i følge bold.dk havde Lyngby 55% af spillet i Odense, og havde 11 afslutninger mod OBs 7. Hmm..
-
Lars
Re: OB-LBK 1-1 Finito
Ja, i medgang er der godt fyldt op på Aalborg Stadion, i modgang modsat.
Min kone vandt for noget tid siden en spillertrøje fra AaB med spillerautograffer fra hele truppen i Nordjyskes tipsdyst og har ikke været i stand til at sælge den. Trods opslag i et par supermarkeder i Aalborg. Det kan være det er ved at være en tid hvor det kan lade sig gører.
Min kone vandt for noget tid siden en spillertrøje fra AaB med spillerautograffer fra hele truppen i Nordjyskes tipsdyst og har ikke været i stand til at sælge den. Trods opslag i et par supermarkeder i Aalborg. Det kan være det er ved at være en tid hvor det kan lade sig gører.
-
felisan
Re: OB-LBK
afhængigt af hvordan Rasmus Christiansens gule kort takseres, så kan han være ude i næste kamp mod os..
han er et relativt nyt kort i Lyngby-truppen, men alligevel meget brugt på det sidste:
http://www.hvemvandt.dk/visspiller.php?id=1586
han er et relativt nyt kort i Lyngby-truppen, men alligevel meget brugt på det sidste:
http://www.hvemvandt.dk/visspiller.php?id=1586
-
j3pq3
Re: Slut! 1-1
fint fint..
så er vi da ikke det eneste tophold der kan tabe til de mindre klubber.. nu mangler vi bare fck i aften mod esberg, selvom efb næppe kan betegnes som bundhold, ville det alligevel gå under kategorien af lavere seedet hold.
fcm som sølvvindere??
fcm som sølvvindere??