FCM det bedste hold p.t.?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Troldepus

FCM det bedste hold p.t.?

Indlæg af Troldepus »

Træner ER har udtalt til bold.dk at FCM p.t. er sas ligaens bedst kørende hold. det er jeg egentligt enig i. Vi får scoret mål, skabt chancer, vi vinder 3 kampe på stribe mod ´de andre tophold. Det er fandeme flot!(man kan dog diskutere om AAB er bedre - Men dagens sejr siger vist noget andet ;-) )

http://www.bold.dk/nyt/?vis=82288

Hva' mener i ?
Senest rettet af Troldepus 13. apr 2008, 22:17, rettet i alt 1 gang.

j3pq3

Re: FCM det bedste hold p.t.?

Indlæg af j3pq3 »

Troldepus Skrev:
-------------------------------------------------------
> Træner ER har udtalt til bold.dk at FCM p.t. er
> sas ligaens bedst kørende hold. det er jeg
> egentligt enig i. Vi får scoret mål, skabt
> chancer, vi vinder 3 kampe på stribe mod ´de andre
> tophold. Det er fandeme flot!(man kan dog
> diskutere om AAB er bedre - Men dagens sejr siger
> vist noget andet ;-) )
>
> http://www.bold.dk/nyt/?vis=82288
>
> Hva' mener i ?

Klart klart. FCM er p.t. suppens bedste hold. for tiden er holdet fyldt med stabilitet og god morale. der bliver spillet det presspil der så mange gange har givet os sejr, og vores midtbane ser mere end uovervindelig ud i dag. tommel op i de sidste par kampe!

(og så det kendte) MEN!
nu skal vi jo ikke sætte os for langt tilbage i sædet, for som jeg allerede har læst rundt omkring herinde, så kan vi altså tabe til næsten hvem som helst. hvis vi nu tager lyngbykampen på hjemmebane f.eks. nok den mest sikre kamp på papiret i hele sæsonen, men alligevel vinder vi blot 2-1 hen mod overtiden (hvis ikke det var overtiden?)

så ja. jeg mener at lige for tiden klarer vi os super godt (selvfølgelig fordi vi lige har smadret de tre andre tophold), og vi vil helt klart gå ind under som SAS-ligaens bedste, men nu er det jo også en af de mest uforudseelige ligaer, så MÅSKE kunne Randers gå hen og lave en juli-august-bold, og så sætte sig som ligaens p.t. mest formstærke hold.

Besvar