Hej...
Hvis du står og mangler dit medlemskort og du har betalt dit girokort, eller pengene er blevet trukket på din konto over PBS.
Kan der være flere grunde til det. Den vi ser mest er at folk har glemt at flytte sin adr, eller glemt at sende BW et flyttekort.
Vi har lige fået en masse breve tilbage, med medlemskort og Pitch. Her vil jeg komme med en liste over de medlemmer der har sit medlemskort og Pitch til at ligge ude i loungen.
99 Søren
146 Søren
158 Kasper G
265 Ane Dorte
298 Claus
320 Søren
613 Martin
873 Jess
1259 Brian
1342 Klaus
1371 Johan
1412 Knus Erik
1579 Jakob
1583 Jesper
1587 Preben
1644 Dennis
1783 Felix
1957 Carsten
2230 Lars
2392 Klaus
2473 Jesper
2490 Michael
2939 Ove
2960 Kent
3238 Claus
3307 Jimmi
3663 Steffan
3694 Diana
3790 Bent
3986 Christian
4267 Preben
4271 Heidi
4272 Allan
4295 Kenneth
4299 Dan
4519 Kjeld
4520 Edna
4681 Bettina
I kan hente brevet i loungen fra på mandag d. 17/3 til kampen mod FCN. Hvis jeres navn og mdl nr er her, vil I ikke nok maile mig med jeres oplysninger, så vi kan få rettet jeres oplysninger til, da det er en meget dyr post for os, Min mail er RF@black-wolves.com
MVH
Black Wolves Bestyrelse
Mangler du dit medlemskort. så se HER!!
-
Fyhn
Mangler du dit medlemskort. så se HER!!
Senest rettet af Fyhn 12. mar 2008, 21:57, rettet i alt 1 gang.
-
Jonas BW:1859
Re: Mangler du dit medlemskort. så se HER!!
Hej
Jeg har modtaget Pitch samt det brev hvor kortet normalt ville være. Den var der dog ikke så jeg har ikke modtaget mit medlemskort.
Jonas Max
Jeg har modtaget Pitch samt det brev hvor kortet normalt ville være. Den var der dog ikke så jeg har ikke modtaget mit medlemskort.
Jonas Max
-
Hekler
jeg sætter 2,50 kr. på at du er kommet til at smide det ud sammen med kuverten 
-
Altoriso
Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> jeg sætter 2,50 kr. på at du er kommet til at
> smide det ud sammen med kuverten
Det er slet ikke et dårligt bud !
Da jeg åbnede kuverten var det også kun Pitch der lå i, selv om brevet beskrev at der også var medlemskort
Så jeg skulle også lige til at "klage" min nød, MEN så kiggede jeg lige en gang ned i kuverten, og der lå kortet
Kunne måske godt forestille mig at andre har kommet til det samme..
-------------------------------------------------------
> jeg sætter 2,50 kr. på at du er kommet til at
> smide det ud sammen med kuverten
Det er slet ikke et dårligt bud !
Da jeg åbnede kuverten var det også kun Pitch der lå i, selv om brevet beskrev at der også var medlemskort
Så jeg skulle også lige til at "klage" min nød, MEN så kiggede jeg lige en gang ned i kuverten, og der lå kortet
Kunne måske godt forestille mig at andre har kommet til det samme..
-
FCM_ole
Nogen der ved noget om, hvor lang tid der går inden man før sit medlemskort efter oprettelse? Oprettede mig i søndags på busturen, ikke for at jeg mangler det eller noget, men bare lige for at høre.
-
foboldfreaken1001
Jeg har modtaget medlemskortet, men jeg har ikke set skyggen af Pitch.
Og nej jeg tror ikke Pitch er sådan et blad man "lige" kommer til at smide ud...
Og nej jeg tror ikke Pitch er sådan et blad man "lige" kommer til at smide ud...
-
Poulsgaard
1. Medlemskortet kommer normalt en uges tid efter betalingen er registreret.
2. Pitch er udsendt. Det bliver ikke automatisk udsendt til alle nye medlemmer. Derfor vil medlemmer der har betalt efter given dato får "kun" medlemskortet.
Det næste nummer af Pitch vil naturligvis blive udsendt.
2. Pitch er udsendt. Det bliver ikke automatisk udsendt til alle nye medlemmer. Derfor vil medlemmer der har betalt efter given dato får "kun" medlemskortet.
Det næste nummer af Pitch vil naturligvis blive udsendt.
-
foboldfreaken1001
Tak for oplysningen Poulsgaard, så kan man jo bare lære at betale til tiden, men jeg betalte da dummebøde gange 2 i søndags 
Glæder mig sindsygt til næste udgave Pitch, køber bare det nye på mandag...
Glæder mig sindsygt til næste udgave Pitch, køber bare det nye på mandag...