BABA COLLINS

Om FC Midtjylland og Black Wolves
corny48

BABA COLLINS

Indlæg af corny48 »

Er der nogen at vil forklar mig situation med Baba Collins? Jeg har væred syge og har ikke set nogen siden vi for et forklarelse om hans spiller tilledlse.
Senest rettet af corny48 3. maj 2005, 21:22, rettet i alt 1 gang.

Persian_Wolf

Re: BABA COLLINS

Indlæg af Persian_Wolf »

Corny48, situationen er det, at baba collins ikke kommer til at spille lige forløbeligt, da han ikke fik spillertilladelsen.. så vi må vente lidt endnu og håbe på bedre held..

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Grunden til vi ikke har spilletilladelsen er at han er under 18 og fra et andet kontinent. Derfor skal man have en speciel tilladelse fra Uefa. Det skal man fordi Uefa prøver at sætte en stopper for den menneskehandel som specielt i Frankrig har været fremhærskende, hvor Afrikanske tallenter, er blevet smuglet til Europa, og hvis de ikke slog til blev de bare efterladt, på egen hånd.

FCM skal som jeg forstår det, dokumentere at han er her under ordnede forhold, han går i skole osv. Men det er en lang og langsom proces at komme igennem.

Nogen der ved mere/mere præcist?

Rovsing

Indlæg af Rovsing »

Kunne vi få nogen til at fortælle hans nøjagtige alder? Det må jo være maks grænsen for hvor længe vi skal vente. Efter det jeg har hørt glæder jeg mig til at se dette talent.

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Nej hekler ved som sådan ikke mere. Men når man har set dokumentar udsendelser om udspekulerede "spilleragenter" i min bog er de nu som du selv siger rendyrkede menneskesmuglere. I følge det program er det meget normalt i frankrig og specielt belgien. Såvidt jeg husker var Anderlect part i en sag. Så set i det lys kan man jo godt til en vis grænse følge uefa når de er lidt tilbageholdene. Men deter bare træls når det rammer klubber som os der kører alt efter bogen og behandler drengene godt. Men mon ikke alt går igennem når uefa får undersøgt sagen.

kenny

Indlæg af kenny »

Hvad så med Agbetu,Lawal,Salami er de mon på kontrakt? Jeg mener ikke vi har hørt om tilsvarrende problemer med dem..

Werge - BW1372

Indlæg af Werge - BW1372 »

Det er fordi de 3 omtalte spillere kun spille på ungdomshold, og derfor ikke under de samme regler som i SAS-ligaen. Man søger spilletilladelse til Collins til SAS-laigaen, og det er laaaaangsomlig.

kenny

Indlæg af kenny »

Tak Werge, dejligt med lidt info (-:

Mose

Indlæg af Mose »

Hvorfor må Salami så spille på DS holdet

Werge - BW1372

Indlæg af Werge - BW1372 »

Hmmm... Det er sg et godt spørgsmål og før jeg skriver hvad jer tror så vil jeg lige undersøge det og så kommer der et fyldesgørende svar om det her meget indviklet emne..

Werge

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Werge - BW1372 skrev:
-------------------------------------------------------
> Hmmm... Det er sg et godt spørgsmål og før jeg
> skriver hvad jer tror så vil jeg lige undersøge
> det og så kommer der et fyldesgørende svar om det
> her meget indviklet emne..
>
> Werge
>
> Karsten Werge
>
> - Den er opgiver at blive bedre, ophøre med at
> være god.

Er han ikke 18?

Von_Heino

Indlæg af Von_Heino »

I alle de aviser (Herning Folkeblad,BT & EB) der har stået noget om ham står der at han kun er 16 år så det er nok også derfor at UEFA tager så lang tid om det.(Man kunne bare godt ønske sig at der snart skete noget)
Læs iøvrigt også: http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=433

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Nu kan jeg jo ikke tale for hekler men tror IKKE han mente baba collins men derimod salami som har fået sin debut både på DS og osse på holdet i reserveholdsligaen.

Har jeg ret hekler??

kenny

Indlæg af kenny »

Jeg håber ikke først vi kan skrive kontrakt med Collins når han fylder 18år..
http://www.onsidedk.com/main/index.phtm ... &id=125515

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Reglerne i DK og Norge er ikke ens. Mads Beierholm fra Vejle fik debut i Ligaen, da han var 16 år, så det er ikke alderen der er problemet (eller jo, men det skyldes han er fra Afrika).

Peter Ross

Besvar