VB møder lige nu Randers FC på Essex park.. hvis nogen vil følge med i kampen så er der et link her...
http://www.randersfc.dk/index.php?afd=1&side=2778
Vejles sidste test kamp...
-
fcm-fan-4ever
Vejles sidste test kamp...
Senest rettet af fcm-fan-4ever 3. mar 2008, 23:46, rettet i alt 1 gang.
-
smørtyven
Re: Vejles sidste test kamp...
- WTF
"Føringen holdt dog kun til RFC havde givet bolden op. Bolden blev trillet til Marc Nygard, der fra midten af banen huggede bolden ind via overliggeren!
1-1."
Lyder da som et sygt mål...
"Føringen holdt dog kun til RFC havde givet bolden op. Bolden blev trillet til Marc Nygard, der fra midten af banen huggede bolden ind via overliggeren!
1-1."
Lyder da som et sygt mål...
-
BW#2264
Re: Vejles sidste test kamp...
smørtyven Skrev:
-------------------------------------------------------
> - WTF
> "Føringen holdt dog kun til RFC havde givet bolden
> op. Bolden blev trillet til Marc Nygard, der fra
> midten af banen huggede bolden ind via
> overliggeren!
> 1-1."
>
> Lyder da som et sygt mål...
Jeg havde taget plads på Essex park i aften, og omtalte mål var såre simpelt fordi Jimmy Nielsen af uransagelige årsager havde bevæget sig langt, langt ud af sit mål, og Nygaard tog derfor chancen fra midten - og ramte.
Derudover synes jeg dog ikke der var nogen advarselslamper der blinkede - Vejles offensiv var faktisk skræmmende tandløs - en mand som Pablo Pinoñes-Arce så man mere eller mindre slet ikke kampen igennem - og deres eneste reelt store chance kom først i overtiden.
Forsvarsmæssigt stod de ok - omend det var på en halvbillig baggrund da Randers heller ikke viste sig skræmmende - de to Vejle-backs vil med et par hurtige kanter være til at tale med
-------------------------------------------------------
> - WTF
> "Føringen holdt dog kun til RFC havde givet bolden
> op. Bolden blev trillet til Marc Nygard, der fra
> midten af banen huggede bolden ind via
> overliggeren!
> 1-1."
>
> Lyder da som et sygt mål...
Jeg havde taget plads på Essex park i aften, og omtalte mål var såre simpelt fordi Jimmy Nielsen af uransagelige årsager havde bevæget sig langt, langt ud af sit mål, og Nygaard tog derfor chancen fra midten - og ramte.
Derudover synes jeg dog ikke der var nogen advarselslamper der blinkede - Vejles offensiv var faktisk skræmmende tandløs - en mand som Pablo Pinoñes-Arce så man mere eller mindre slet ikke kampen igennem - og deres eneste reelt store chance kom først i overtiden.
Forsvarsmæssigt stod de ok - omend det var på en halvbillig baggrund da Randers heller ikke viste sig skræmmende - de to Vejle-backs vil med et par hurtige kanter være til at tale med