Jan Kristiansen ???
-
Rune
Jan Kristiansen ???
Kristiansen ingen fremtid i Nürnberg
sådan lyder det på Dr.dk/sporten
http://dr.dk/Sporten/Fodbold/Int.fodbol ... 092005.htm
Se vel og mærket nederst, han udelukker ikke at vende tilbage??
Kunne han være et emne i FCM ?? Han passer da ind i stedet for FF ??
sådan lyder det på Dr.dk/sporten
http://dr.dk/Sporten/Fodbold/Int.fodbol ... 092005.htm
Se vel og mærket nederst, han udelukker ikke at vende tilbage??
Kunne han være et emne i FCM ?? Han passer da ind i stedet for FF ??
Senest rettet af Rune 1. mar 2008, 17:08, rettet i alt 1 gang.
-
Shadrak
Re: Jan Kristiansen ???
Det kan godt være, jeg er dum, men hvad står FF for? (farlig Frank?)
-
Noe
Rune Skrev:
-------------------------------------------------------
>
> Kunne han være et emne i FCM ?? Han passer da ind
> i stedet for FF ??
Han kunne være en interessant at få til FCM, men hvorfor i alverden vil du have ham til at spille FF's plads? Manden er midtbanespiller, hvis han da ikke spiller back som forsøgt på landsholdet.
/Noe
>
> i stedet for FF ??
Han kunne være en interessant at få til FCM, men hvorfor i alverden vil du have ham til at spille FF's plads? Manden er midtbanespiller, hvis han da ikke spiller back som forsøgt på landsholdet.
/Noe
-
Rune
Shadrak - Farlige Frank jeps 
Noe.. Jan har spillet mange steder efterhånden ikke ?
Han har også været hængende mand og derfor kunne han være en interessant combi med en som Baba /KF , han har de samme egenskaber som FF bare bedre ?
Men ved ikke.. kan godt ske det ikke duer.. men muligheden er der
Noe.. Jan har spillet mange steder efterhånden ikke ?
Han har også været hængende mand og derfor kunne han være en interessant combi med en som Baba /KF , han har de samme egenskaber som FF bare bedre ?
Men ved ikke.. kan godt ske det ikke duer.. men muligheden er der
-
Ravnen
Jeg ser gerne Jan Kristiansen i FCM, han er en spiller med nogle af de egenskaber vi har efterlyst. Evnen til at gå forrest og trække sine medspillere med sig.
I vores nye 4-3-3 kan han nærmest dække 7 af pladserne, men ikke som centerforward, det er at tage munden fuld, men på alle fløjpladser og vel også som den centrale på midtbanen hvis det skulle være.
I vores nye 4-3-3 kan han nærmest dække 7 af pladserne, men ikke som centerforward, det er at tage munden fuld, men på alle fløjpladser og vel også som den centrale på midtbanen hvis det skulle være.
-
Rune
Ja da, tænkte på vi spiller 4-4-2
det er jo 4-3-3 og der passer han jo perfekt ind. Men tror vi skal til at snakke med ham nu hvis vi overhovedet skal have en chance. tror der bliver kamp om ham. Men han har da bestemt kvaliteten !!
-
BW - 665
Rune Skrev:
> Kristiansen ingen fremtid i Nürnberg
> sådan lyder det på Dr.dk/sporten
>
> http://dr.dk/Sporten/Fodbold/Int.fodbold/2008/02/2
> 6/092005.htm
>
> Se vel og mærket nederst, han udelukker ikke at
> vende tilbage??
Tror jeg godt du kan skyde en hvid pind efter. FCK og BIF vil uden tvivl være stå før os i køen, og er slet ikke i tvivl om at Don Ø og Ståle hellere end gerne så Kristiansen i FCK som erstatning for Grønkjær på den lange bane, og i det hele taget bare som en oplagt forstærkning.
Dernæst kommer de økonomiske krav fra både klubben og manden personligt. Jeg har meget svært ved at forestille mig at Ørgaard kan eller vil opfylde dem, her tænker jeg hovedsageligt på lønkravet som uden tvivl vil ligge over vores lønramme som udgangspunkt når man tænker på det noget, for ikke at sige meget, højere lønniveau i Tysk fodbold.
> i stedet for FF ??
Han kunne helt afgjort være et emne, men ikke i stedet for Frank.
Dog skal man jo som bekendt aldrig sige aldrig, det ville da kun glæde mig hvis det rent faktisk på en eller anden utrolig måde kunne lykkedes os at lokke ham til klubben.
>
> 6/092005.htm
>
> vende tilbage??
Tror jeg godt du kan skyde en hvid pind efter. FCK og BIF vil uden tvivl være stå før os i køen, og er slet ikke i tvivl om at Don Ø og Ståle hellere end gerne så Kristiansen i FCK som erstatning for Grønkjær på den lange bane, og i det hele taget bare som en oplagt forstærkning.
Dernæst kommer de økonomiske krav fra både klubben og manden personligt. Jeg har meget svært ved at forestille mig at Ørgaard kan eller vil opfylde dem, her tænker jeg hovedsageligt på lønkravet som uden tvivl vil ligge over vores lønramme som udgangspunkt når man tænker på det noget, for ikke at sige meget, højere lønniveau i Tysk fodbold.
> i stedet for FF ??
Han kunne helt afgjort være et emne, men ikke i stedet for Frank.
Dog skal man jo som bekendt aldrig sige aldrig, det ville da kun glæde mig hvis det rent faktisk på en eller anden utrolig måde kunne lykkedes os at lokke ham til klubben.
-
Rune
Hmm tror ikke BIF står først på listen, og bestemt heller ikke efter de to år de har haft her, eller der har ikke gjort det bedre!
Hmm Er det ikke rigtigt at FCM udvidder aktiekapitalen ? så tjener de 80 millioner ved det. plus de 30 millioner de har i forvejen og tror da 110 millioner er nok
(ved ikke helt om det med aktiekapitalen passer og 30 millioner har de jo nok ikke til at købe for), men tror ikke at fcm står med meget dårligere kort på hånden hvad ang. økonomisk. end Fck Men hvad ved jeg
Hmm Er det ikke rigtigt at FCM udvidder aktiekapitalen ? så tjener de 80 millioner ved det. plus de 30 millioner de har i forvejen og tror da 110 millioner er nok
(ved ikke helt om det med aktiekapitalen passer og 30 millioner har de jo nok ikke til at købe for), men tror ikke at fcm står med meget dårligere kort på hånden hvad ang. økonomisk. end Fck Men hvad ved jeg
-
Casper Søe
Rune Skrev:
> Hmm tror ikke BIF står først på listen, og bestemt
> heller ikke efter de to år de har haft her, eller
> der har ikke gjort det bedre!
>
> Hmm Er det ikke rigtigt at FCM udvidder
> aktiekapitalen ? så tjener de 80 millioner ved
> det. plus de 30 millioner de har i forvejen og
> tror da 110 millioner er nok
> (ved ikke helt om det med aktiekapitalen passer og
> 30 millioner har de jo nok ikke til at købe for),
> men tror ikke at fcm står med meget dårligere kort
> på hånden hvad ang. økonomisk. end Fck Men hvad
> ved jeg
Tilsyneladende ikke ret meget. Vi har slet ikke de samme muligheder, som FCK og for den sags skyld BIF, de har bare flere penge til spiller indkøb og lønninger end os. Om BIF, så stadig er mere attraktive ved jeg ikke mht. deres placering i ligaen.
FCK, er klart dem med flest penge, men om han gider der til, er heller ikke sikkert, han har nok ikke droppet udlandsdrømmen endnu, og FCM, plejer ikke at være de bedste til at sælge spillere videre.
> Hmm tror ikke BIF står først på listen, og bestemt
> heller ikke efter de to år de har haft her, eller
> der har ikke gjort det bedre!
>
> Hmm Er det ikke rigtigt at FCM udvidder
> aktiekapitalen ? så tjener de 80 millioner ved
> det. plus de 30 millioner de har i forvejen og
> tror da 110 millioner er nok
> (ved ikke helt om det med aktiekapitalen passer og
> 30 millioner har de jo nok ikke til at købe for),
> men tror ikke at fcm står med meget dårligere kort
> på hånden hvad ang. økonomisk. end Fck Men hvad
> ved jeg
Tilsyneladende ikke ret meget. Vi har slet ikke de samme muligheder, som FCK og for den sags skyld BIF, de har bare flere penge til spiller indkøb og lønninger end os. Om BIF, så stadig er mere attraktive ved jeg ikke mht. deres placering i ligaen.
FCK, er klart dem med flest penge, men om han gider der til, er heller ikke sikkert, han har nok ikke droppet udlandsdrømmen endnu, og FCM, plejer ikke at være de bedste til at sælge spillere videre.
-
Zolo
Rune Skrev:
>
> 6/092005.htm
>
> vende tilbage??
>
> i stedet for FF ??
Ja tror han ville passe perfekt på den plads, ville være fint med noget konkurrence og nyt blod helt i front ( om han er forsvars/midtbane spiller - spiller ingen rolle næsten alle kan omskoles).
som ungdomsspiller spillede Kristian Bak frontløber, men han blev da en fremragende forsvarsspiller så hvorfor ikke Jan K. den anden vej der må vel være plads til lidt nytænkning ik`
>
> 6/092005.htm
>
> vende tilbage??
>
> i stedet for FF ??
Ja tror han ville passe perfekt på den plads, ville være fint med noget konkurrence og nyt blod helt i front ( om han er forsvars/midtbane spiller - spiller ingen rolle næsten alle kan omskoles).
som ungdomsspiller spillede Kristian Bak frontløber, men han blev da en fremragende forsvarsspiller så hvorfor ikke Jan K. den anden vej der må vel være plads til lidt nytænkning ik`
-
Rune
Zolo Skrev:
>
> Ja tror han ville passe perfekt på den plads,
> ville være fint med noget konkurrence og nyt blod
> helt i front ( om han er forsvars/midtbane spiller
> - spiller ingen rolle næsten alle kan omskoles).
> som ungdomsspiller spillede Kristian Bak
> frontløber, men han blev da en fremragende
> forsvarsspiller så hvorfor ikke Jan K. den anden
> vej der må vel være plads til lidt nytænkning ik`
TAK ZOLO
Endelig en der kan se hvad jeg mener
og ikke for at gøre min sag bedre så blev KBN omskolet til midtmidt
..
Men som Casper rigtig skriver så har FCK nu en bedre økonomi..
Men ved ikke helt hvor BIF står i forhold til os, de har fået mange penge og vi har også fået en del ?? Men What ever.. hvis han tager til FCK eller BIF for pengenes skyld så er han ikke velkommen her , hvis man spiller i FCM så spiller man med hjertet
Men Han kunne da være et geni køb. Bytte Flinta for Jan ;P
>
> Ja tror han ville passe perfekt på den plads,
> ville være fint med noget konkurrence og nyt blod
> helt i front ( om han er forsvars/midtbane spiller
> - spiller ingen rolle næsten alle kan omskoles).
> som ungdomsspiller spillede Kristian Bak
> frontløber, men han blev da en fremragende
> forsvarsspiller så hvorfor ikke Jan K. den anden
> vej der må vel være plads til lidt nytænkning ik`
TAK ZOLO
Men som Casper rigtig skriver så har FCK nu en bedre økonomi..
Men ved ikke helt hvor BIF står i forhold til os, de har fået mange penge og vi har også fået en del ?? Men What ever.. hvis han tager til FCK eller BIF for pengenes skyld så er han ikke velkommen her , hvis man spiller i FCM så spiller man med hjertet
Men Han kunne da være et geni køb. Bytte Flinta for Jan ;P
-
Bhomaszz
Rune Skrev:
>
> TAK ZOLO
Endelig en der kan se hvad jeg mener
>
og ikke for at gøre min sag bedre så blev KBN
> omskolet til midtmidt
..
...Og rykket tilbage meget hurtigt fordi han hellere vil spille i forsvaret. En anden vigitg pointe er at de blev omskolet som UNGDOMSSPILLERE, hvilket altså giver en del bedre muligheder for at blive omskolet, end det er for en 25 årig der altid har spillet wing/back. Ikke?
> Men som Casper rigtig skriver så har FCK nu en
> bedre økonomi..
> Men ved ikke helt hvor BIF står i forhold til os,
> de har fået mange penge og vi har også fået en del
> ?? Men What ever..
Det er altså ikke penge du bare lige kan gå ind og hæve vel, de ekstra penge er jo kommet via aktier.
hvis han tager til FCK eller
> BIF for pengenes skyld så er han ikke velkommen
> her , hvis man spiller i FCM så spiller man med
> hjertet
Så du tror helt ærligt at spillere som Raska, Klimpl og Ibrahim Gnanou spiller med hjertet, og ikke med hjernen? Ingen af disse havde j så meget som hørt om FCM før de blev kontaktet af os, hvordan fanden skal man så kunne spille med hjertet for den klub efter 1 år?
> Men Han kunne da være et geni køb. Bytte Flinta
> for Jan ;P
Han skal ikke købes da han er transfri... Men han ville være optimal til venstre wing, og så så jeg egentlig også gerne at en af "overskuds-wingsene" smuttede.
>
> TAK ZOLO
>
> omskolet til midtmidt
...Og rykket tilbage meget hurtigt fordi han hellere vil spille i forsvaret. En anden vigitg pointe er at de blev omskolet som UNGDOMSSPILLERE, hvilket altså giver en del bedre muligheder for at blive omskolet, end det er for en 25 årig der altid har spillet wing/back. Ikke?
> Men som Casper rigtig skriver så har FCK nu en
> bedre økonomi..
> Men ved ikke helt hvor BIF står i forhold til os,
> de har fået mange penge og vi har også fået en del
> ?? Men What ever..
Det er altså ikke penge du bare lige kan gå ind og hæve vel, de ekstra penge er jo kommet via aktier.
hvis han tager til FCK eller
> BIF for pengenes skyld så er han ikke velkommen
> her , hvis man spiller i FCM så spiller man med
> hjertet
Så du tror helt ærligt at spillere som Raska, Klimpl og Ibrahim Gnanou spiller med hjertet, og ikke med hjernen? Ingen af disse havde j så meget som hørt om FCM før de blev kontaktet af os, hvordan fanden skal man så kunne spille med hjertet for den klub efter 1 år?
> Men Han kunne da være et geni køb. Bytte Flinta
> for Jan ;P
Han skal ikke købes da han er transfri... Men han ville være optimal til venstre wing, og så så jeg egentlig også gerne at en af "overskuds-wingsene" smuttede.
-
Rune
Hvorfor dog hvad Hekler ?
Og Bhomaszz ? Slap lidt af da
?
1)Han er blevet fra en form for sweeper til midtbane ? Jeps han er 15 år.. nej han er noget ældre.
2)Pengene er noget klubben bestemmer over.. hvis vi nu siger at de 30 millioner de har fået for simon kjær skal gå til Jan K? Jamen så har De de 30 millioner til at købe Jan K for.
Plus hvis det er at de forøger deres aktiekapital så fik De omkring de 80 millioner..
3)Raska, Klimpl, Ib, kommer ikke for pengene .. det er jeg faktisk ret sikker på. Men de kvaliteter de har så kommer ikke for pengene men et evt. bræt til udlandet.
4) det er rigtigt transfri.. glemte jeg.. men hvis vi nu gjorde det her og nu ?? ville han da ikke gå som transfri ???
5) han ville være en KÆMPE forstærkning
Og Bhomaszz ? Slap lidt af da
1)Han er blevet fra en form for sweeper til midtbane ? Jeps han er 15 år.. nej han er noget ældre.
2)Pengene er noget klubben bestemmer over.. hvis vi nu siger at de 30 millioner de har fået for simon kjær skal gå til Jan K? Jamen så har De de 30 millioner til at købe Jan K for.
Plus hvis det er at de forøger deres aktiekapital så fik De omkring de 80 millioner..
3)Raska, Klimpl, Ib, kommer ikke for pengene .. det er jeg faktisk ret sikker på. Men de kvaliteter de har så kommer ikke for pengene men et evt. bræt til udlandet.
4) det er rigtigt transfri.. glemte jeg.. men hvis vi nu gjorde det her og nu ?? ville han da ikke gå som transfri ???
5) han ville være en KÆMPE forstærkning
-
Casper Søe
Rune Skrev:
> Hvorfor dog hvad Hekler ?
> 2)Pengene er noget klubben roder over.. hvis de nu
> siger at de 30 millioner vi har fået for simon
> skal gå til Jan K? Jamen så har De de 30 millioner
> at råde over.
Du skal lige trækker 15 eller 20 mil fra, som er budgetteret transfer overskud.
> Plus hvis det er at de forøger deres aktiekapital
> så fik De omkring de 80 millioner..
Har du nogen form for kilde på det?
> 3)Raska, Klimpl, Ib, kommer ikke for pengene ..
> det er jeg faktisk ret sikker på. Men de
> kvaliteter de har så kommer ikke for pengene men
> et evt. bræt til udlandet.
Men, de ville ikke spille her, hvis de ikke fik gode penge for det. Ved ikke engang, om de stadig går efter en af de større liga'er, med den alder, så er det sku ved at se svært ud at få det store gennembrud.
> 4) det er rigtigt transfri.. glemte jeg.. men hvis
> vi nu gjorde det her og nu ?? ville han da ikke
> gå som transfri ???
Men transfervinduet er lukket, så vi kan/må ikke gøre det her og nu.
> 5) han ville være en KÆMPE forstærkning
enig!
> Hvorfor dog hvad Hekler ?
> 2)Pengene er noget klubben roder over.. hvis de nu
> siger at de 30 millioner vi har fået for simon
> skal gå til Jan K? Jamen så har De de 30 millioner
> at råde over.
Du skal lige trækker 15 eller 20 mil fra, som er budgetteret transfer overskud.
> Plus hvis det er at de forøger deres aktiekapital
> så fik De omkring de 80 millioner..
Har du nogen form for kilde på det?
> 3)Raska, Klimpl, Ib, kommer ikke for pengene ..
> det er jeg faktisk ret sikker på. Men de
> kvaliteter de har så kommer ikke for pengene men
> et evt. bræt til udlandet.
Men, de ville ikke spille her, hvis de ikke fik gode penge for det. Ved ikke engang, om de stadig går efter en af de større liga'er, med den alder, så er det sku ved at se svært ud at få det store gennembrud.
> 4) det er rigtigt transfri.. glemte jeg.. men hvis
> vi nu gjorde det her og nu ?? ville han da ikke
> gå som transfri ???
Men transfervinduet er lukket, så vi kan/må ikke gøre det her og nu.
> 5) han ville være en KÆMPE forstærkning
enig!