Ret fodbold OT

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Altoriso

Ret fodbold OT

Indlæg af Altoriso »

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.p ... 7060.htmln

Det er nu en gang ret skidt at man ikke må være en god borger længere :-)

"Mens en stadig er anholdt og sigtet for gadeuorden. De 10 øvrige blev i første omgang anholdt for at forhindre uro."
Senest rettet af Altoriso 12. feb 2008, 08:27, rettet i alt 1 gang.

Dahl Nielsen

Re: Ret fodbold OT

Indlæg af Dahl Nielsen »

Hei Jan

Kan du evt. kopiere artiklen herind?

Jeg ved ikke, om det kun er mig, men jeg får hele tiden bare meddelelsen "404 Ikke fundet".

Altoriso

Re: Ret fodbold OT

Indlæg af Altoriso »

jo såmænd, så kan man jo også se at sætningen har en lidt anden mening end den lige lægger op til ;-)

"11 personer blev anholdt, efter at ad­skillige biler og containere i aftes aften blev stukket i brand på Nørrebro i København. Politiet har dog ikke haft fat i de egentlige gerningsmænd, som ifølge ordensmagten skal findes i indvandrermiljøet.

De 10 blev løsladt igen i nat. Mens en stadig er anholdt og sigtet for gadeuorden. De 10 øvrige blev i første omgang anholdt for at forhindre uro.

Politiet udnyttede dermed lovens mulighed for såkaldte præventive anholdelser.

Flere biler i Stengade og Åboulevarden blev stukket i brand. Dertil et større antal containere, der blev slæbt ud på kørebanen. Efter godt en time besluttede politiet at bruge tåregas og trænge ind i gaderne for at skaffe plads til brandvæsnet.

Ud fra meldinger fra politipatruljer og opkald fra beboere i området var gerningsmændene andengenerationsindvandrere, siger Københavns Politi.

Flere busruter måtte omlægges på grund af afspærringerne."

Besvar