Albæk til 2012

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Peter Ross

Albæk til 2012

Indlæg af Peter Ross »

http://www.bold.dk/nyt/?vis=78650

Kontrakt med Mads Albæk frem til 2012.

Klasse!

Peter Ross
Senest rettet af Peter Ross 18. jan 2008, 17:05, rettet i alt 1 gang.

Chap

Re: Albæk til 2012

Indlæg af Chap »

Det er satme en forlængelse der vil noget. Fremragende! - han skal nok gå hen og blive en kæmpe gevinst.

Hausser

Indlæg af Hausser »

Jeg skulle lige til at sige hvordan hulen, men så læste jeg lige han fyldte 18 den 14 januar :-)

Stort tillykke til ham og ikke mindst os, er vel sandsynligvis det største offensive danske talent i FCMs historie..

hviid

Indlæg af hviid »

Ifølge denne her er han meniskskadet i øjeblikket - er det nogen, der ved hvor slemt det er?

http://www.dbu.dk/news/newsShow.aspx?id=244018

mrjelle

Indlæg af mrjelle »

Dejligt vi formår at holde på de unge talenter. Albæk er en af dem jeg glæder mig rigtig meget til at se i aktion.

Stort tillykke.

Arff

Indlæg af Arff »

hviid Skrev:
-------------------------------------------------------
> Ifølge denne her er han meniskskadet i øjeblikket
> - er det nogen, der ved hvor slemt det er?

Ja, den er god nok, han har en lille smule smerter i knæet, efter at have fået et vrid i knæet, under træningen i mandags.
Men det skulle vist ikke være så alvorligt.

Edit: Han fik vridet i mandags

Hausser

Indlæg af Hausser »

Håber ikke det er slemt, det har sgu været et par dyre landsholdsamlinger ellers, Elvedin "Edo" Sarajcic blev jo også skadet for U-17, ved dog heller ikke hvor alvorligt det er med ham

I øvrigt er der bekymrende så mange alvorligt skadede talenter vi har på u-siden. Sviatchenko, Ringgaard, Dam Mortensen og Habib Khan Mohammed, alle u-landsholdsspillere er vel mere eller mindre sat ud af spille pga alvorlige skader, kan ikke huske om der er flere?
Specielt Sviatchenko skulle være et megatalent, er virkelig ærgeligt hvis han ikke bliver til noget pga alorlige skader. Kom i gang fys og trænerteam!

Besvar