Jesper Mikkelsen til Frankrig

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Kent

Jesper Mikkelsen til Frankrig

Indlæg af Kent »

Ifølge tv2, men også bekræftet af EfB: http://sporten.tv2.dk/fodbold/article.p ... 32100.html

Måske lidt OT, men rart at se, at JM får succes. Det betyder dog også at EfB nu har en mand mindre på midten, og dermed er et salg af Zimling måske ikke længere så aktuelt.
Senest rettet af Kent 26. dec 2007, 21:54, rettet i alt 1 gang.

Altoriso

Re: Jesper Mikkelsen til Frankrig

Indlæg af Altoriso »

Det er sgu da kanon for Jesper, og jeg synes bestemt ikke, at det er off topic, når så vigtige tidligere spillere får en på opleveren :-)

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Rigtig flot af Jesper. Gad vide om vi får noget ud af det?

Altoriso

Re: Røll til EFB ?

Indlæg af Altoriso »

Da Esbjerg mangler en erstatning i stedet for Jesper M. kunne man måske forestille sig at de ville overtage Thomas Røll, som vel ikke rigtigt har fået nok ud af det hos FCM ?

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Jeg synes også, det er fantastisk for Jesper. Han får endelig sit længe ventede udlandsophold, og han har også den perfekte alder nu. Spændende for ham, at han bliver hentet til klubben som den styrende midtbanemand.

Mener, det var Hibernian fra Skotland, han var til prøvetræning hos på et tidspunkt, hvor det (desværre for ham) ikke blev til et skifte. Det bliver spændende at følge ham i Frankrig, og se hvor langt det rækker.

mrjelle

Indlæg af mrjelle »

jeg må nok sige jeg er lidt overrasket over nyheden, men håber selvfølgelig kun det bedste for Jesper, spændende hvor langt det rækker.

Besvar