Ifølge dagens papir udgave af bt er det kun et spørgsmål om til før troest sælges.. De henviser under overskriften "Røverkøb" til en frikøbsklausul i hans kontrakt som gør at interesserede klubber kan erhverve ham for 6 mio.. dette beløb vel falde til 3.5 mio til sommer hvis han ikke bliver solgt nu så mon ikke han er på vej afsted.. Bt mener at vide at Dortmund, bremen og engelske klubber har henvendt sig..
Er jeg den eneste som syntes 6 mio for troest på nuværende tidspunkt er en okay pris?! specielt når man tænker på vi har en kjær og en reid stående på spring to spillere som jeg begger ser som større talenter end troest.. sys det okay hvis vi skyder troest af for 6 mio men så selvfølgelig gerne en budkrig så vi fik mere..
micco
Troest sælges i dette transfer vindue..
-
micco
Troest sælges i dette transfer vindue..
Senest rettet af micco 11. dec 2007, 15:59, rettet i alt 1 gang.
-
Altoriso
Re: Troest sælges i dette transfer vindue..
Det er da ikke en urimelig pris i forhold til hvad vi sikkert har ervhvervet ham for i sin tid, og i forhold til de udgifter vi måtte have haft på ham
MEN synes ikke at prisen absolut skal afspejles af, hvor mange vi har på pladsen i forvejen, for så synes jeg akademiet bliver udhulet lidt...
Det er dog et par halvstore navne vi har på spring efter ham ( tilsyneladende ), og troede ikke vi havde nogle prisklausuler tilbage ?
MEN synes ikke at prisen absolut skal afspejles af, hvor mange vi har på pladsen i forvejen, for så synes jeg akademiet bliver udhulet lidt...
Det er dog et par halvstore navne vi har på spring efter ham ( tilsyneladende ), og troede ikke vi havde nogle prisklausuler tilbage ?
-
j3pq3
på nuværende tidspunkt er 6 mio vel okay for troest, men jeg synes da det lyder ærveligt at at den klausul forekommer i troests kontrakt, at han kan blive solgt for det beskedne beløb af 3,5 mio idet jeg tror troest kan blive (meget) mere værd. hvis man beholdte ham i en eller to sæsoner mere, kunne man måske sælge ham for 9- måske 11 mio.
-
Kent
Altoriso Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det er dog et par halvstore navne vi har på spring
> efter ham ( tilsyneladende ), og troede ikke vi
> havde nogle prisklausuler tilbage ?
Nej, det var også mit indtryk udfra de meldinger bestyrelsesformanden kom med tidligere i år. Troest forlængede sin kontrakt i juni 2006, hvilket var den periode, hvor vi lavede andre forlængelser der indholdt klausuler. Så måske er han den sidste - vi har i hvert fald ikke lavet ny kontrakt med ham i år (efter vi kom til penge ved emissionen), som vi fx har gjort med Simon, Femi, Frank m.fl.
Mon ikke vi kan få lidt mere end 6 mio for ham? Når FCN fik 7.5 for Stadsgaard, så burde vi min. få det samme for Troest.
-------------------------------------------------------
> Det er dog et par halvstore navne vi har på spring
> efter ham ( tilsyneladende ), og troede ikke vi
> havde nogle prisklausuler tilbage ?
Nej, det var også mit indtryk udfra de meldinger bestyrelsesformanden kom med tidligere i år. Troest forlængede sin kontrakt i juni 2006, hvilket var den periode, hvor vi lavede andre forlængelser der indholdt klausuler. Så måske er han den sidste - vi har i hvert fald ikke lavet ny kontrakt med ham i år (efter vi kom til penge ved emissionen), som vi fx har gjort med Simon, Femi, Frank m.fl.
Mon ikke vi kan få lidt mere end 6 mio for ham? Når FCN fik 7.5 for Stadsgaard, så burde vi min. få det samme for Troest.
-
uschel
Kent Skrev:
>
> Mon ikke vi kan få lidt mere end 6 mio for ham?
> Når FCN fik 7.5 for Stadsgaard, så burde vi min.
> få det samme for Troest.
såvidt jeg husker fik de 11 mio for ham. Men ok regina er heller ikke kendt for at være den mest prisbevidste klub i verden.
Det var Tullberg, der kostede dem 7,5 mio
>
> Mon ikke vi kan få lidt mere end 6 mio for ham?
> Når FCN fik 7.5 for Stadsgaard, så burde vi min.
> få det samme for Troest.
såvidt jeg husker fik de 11 mio for ham. Men ok regina er heller ikke kendt for at være den mest prisbevidste klub i verden.
Det var Tullberg, der kostede dem 7,5 mio
-
Dennis (BW2479)
Trost skal bare afsted han bliver under ingen omstendigheder mere værd i FCM. Han kommer næppe på A Landsholdet, aldersmæssigt er han perfekt og han har ydet sit max i FCM. Han ikke se at vi skulle forlænge bare for at vente på en bedre pris. En forlængelse ville koste en pæn stining i løn og en sign on i million klassen. Og vi for næppe en mil mere for ham om et halvt år. Jeg har længe indstillet mig på at vi har set trost i trøjen for sidste gang.
-
Hausser
Troest: 20 år, allerede 75 kampe for FCM og 5 mål. Fast mand og profil på u-21 landsholdet, hvor han i en tidlig alder, allerede er den næstmest rutinerede.
Har mangler i sit spil så som, hurtighed, kølighed med bolden og teknik. Har dog også meget veludviklede spidskompetencer i form af hovedspil, markeringer og en super fysik. Svaghederne kan stadig udvikles og forbedres, han har endnu ikke vist sit fulde potentiale, langt fra, vil jeg mene.
Jeg mener bestemt 6 millioner kroner er alt for lidt for ham, ikke mindst når man ser på markedet idag og det faktum at mange af de danske klubber står til af få mange flere penge i hænderne (pga TV-aftalen). Jeg tror ikke 6 millioner ville afskrække særligt mange superligaklubber.
Har mangler i sit spil så som, hurtighed, kølighed med bolden og teknik. Har dog også meget veludviklede spidskompetencer i form af hovedspil, markeringer og en super fysik. Svaghederne kan stadig udvikles og forbedres, han har endnu ikke vist sit fulde potentiale, langt fra, vil jeg mene.
Jeg mener bestemt 6 millioner kroner er alt for lidt for ham, ikke mindst når man ser på markedet idag og det faktum at mange af de danske klubber står til af få mange flere penge i hænderne (pga TV-aftalen). Jeg tror ikke 6 millioner ville afskrække særligt mange superligaklubber.