Jeg har ikke set kampen og vil gerne høre fra folk på stadion.
Hvorfor starter Frank og Frandsen ikke inde? Er de klar til bænken kan de vel også starte inde.
de enkelte spillere idag
-
Jesper BW1100
Re: de enkelte spillere idag
Aner det ikke... Men jeg fatter ikke at Ulle bliver kåret som banens bedste i dag... Synes sq ikke han var videre god... Men hvem var det i dag?
-
Ravnen
Jesper BW1100 skrev:
-------------------------------------------------------
> Aner det ikke... Men jeg fatter ikke at Ulle
> bliver kåret som banens bedste i dag... Synes sq
> ikke han var videre god... Men hvem var det i dag?
Det var fuldt fortjent, han fightede hele kampen igennem. Havde de andre spillere dog bare lidt af hans fighterhjerte så var vi nået langt i dag!!
Min bedømmelse er at vi taber kampen på midtbanen, Rathe og Hansen fik ikke på noget tidspunkt et overtag. Hansen prøvede virkelig, men Rathe synes jeg ikke viste en berettigelse på banen. Det er hamrende vigtigt at vi formår at skabe et pres og holde det i nogle perioder, men det kræver at den centrale midtbane løber de rigtige steder, og det gjorde de langtfra i dag, vi vinder alt for få returbolde, og generelt var kreativitet en udpræget mangelvare.
Synes dog Poku viste lidt i dag, han var helt nede på midtbanen og hjælpe flere gange, men igen ham og Sørensen bliver ladt lidt i stikken oppe foran.
Tidman bør starte ind næste gang, alt andet vil være ubegribeligt.
> Aner det ikke... Men jeg fatter ikke at Ulle
> bliver kåret som banens bedste i dag... Synes sq
> ikke han var videre god... Men hvem var det i dag?
Det var fuldt fortjent, han fightede hele kampen igennem. Havde de andre spillere dog bare lidt af hans fighterhjerte så var vi nået langt i dag!!
Min bedømmelse er at vi taber kampen på midtbanen, Rathe og Hansen fik ikke på noget tidspunkt et overtag. Hansen prøvede virkelig, men Rathe synes jeg ikke viste en berettigelse på banen. Det er hamrende vigtigt at vi formår at skabe et pres og holde det i nogle perioder, men det kræver at den centrale midtbane løber de rigtige steder, og det gjorde de langtfra i dag, vi vinder alt for få returbolde, og generelt var kreativitet en udpræget mangelvare.
Synes dog Poku viste lidt i dag, han var helt nede på midtbanen og hjælpe flere gange, men igen ham og Sørensen bliver ladt lidt i stikken oppe foran.
Tidman bør starte ind næste gang, alt andet vil være ubegribeligt.
-
Jesper BW1100
Ok vi så så en forskellig kamp mht Lindkvist.... Synes han havde alt for mange fejlafleveringer i første halvleg men spiller sig nogenlunde op i anden uden dog at nå det niveau som jeg mener han plejer at have.....
-
Ravnen
Jesper BW1100 skrev:
> Ok vi så så en forskellig kamp mht Lindkvist....
> Synes han havde alt for mange fejlafleveringer i
> første halvleg men spiller sig nogenlunde op i
> anden uden dog at nå det niveau som jeg mener han
> plejer at have.....
Lindkvist har altid mange fejlafleveringer, så det er ikke noget nyt. Men han fighter godt, og generobrede endda et par bolde han havde mistet.
> Ok vi så så en forskellig kamp mht Lindkvist....
> Synes han havde alt for mange fejlafleveringer i
> første halvleg men spiller sig nogenlunde op i
> anden uden dog at nå det niveau som jeg mener han
> plejer at have.....
Lindkvist har altid mange fejlafleveringer, så det er ikke noget nyt. Men han fighter godt, og generobrede endda et par bolde han havde mistet.