Jeg har søgt lidt rundt på ungdomsholdene i FCM og VFF. På begge ynglinghold optræder der en michael vorret? Jeg vil bare hører om der er nogen som ved om det er fordi vores michael vorret er skiftet til VFF eller der findes to spillere med samme navn i samme årgang? Mindes ellers at michael vorret har spillet en del år (2-3år) i FCMs talentafdeling på den offensive midtbane, eller er det mig som husker forkert?
Hvis tilfældet er at michael vorret er skiftet fra FCM til VFF vil jeg gerne hører om folk ved/mener han ikke var god nok til FCM (eller var for lille og spinkel en spiller) og derfor er skiftet eller om det er ærgeligt at vi har mistet ham til naboen?
ynglingespiller?
-
Werge - BW1372
Re: ynglingespiller?
Det er "vores" lokale Michael Vorret som i sommers skifted til VFF på en korttids kontrakt, med henblik at tilspille sig til en længere senior kontrakt.
Jeg vil undlade at kommentere på Michaels fodboldevner - Det er der nok andre der vil.
Jeg vil undlade at kommentere på Michaels fodboldevner - Det er der nok andre der vil.
-
Ravnen
Jeg synes der var noget snak om at han utilfreds med et eller andet?
-
Werge - BW1372
Det tror jeg ikke - det skulle da lige være det manglende tilbud om fuldtidskontrakt.
Men sådan vil der jo altid være nogen som bliver fravalgt...
Men sådan vil der jo altid være nogen som bliver fravalgt...
-
bw152/michael
Vorret var ikke god nok til at få en fuldtidskontrakt, derfor tog han til Viborg for at prøve at få en der.
I mine øjne er det ikke ærgerligt vi har mistet ham, jeg tror ikke på han var kommet længere end fast mand på 2 div. her i FCM.
/Michael Meyhoff
I mine øjne er det ikke ærgerligt vi har mistet ham, jeg tror ikke på han var kommet længere end fast mand på 2 div. her i FCM.
/Michael Meyhoff