VFF - Nu uden træner...
-
Morten Odense
VFF - Nu uden træner...
Senest rettet af Morten Odense 26. nov 2007, 20:27, rettet i alt 1 gang.
-
Kent
Re: VFF - Nu uden træner...
Vel ikke ligefrem overraskende - med de resultater han har præsteret, har det længe bare været et spørgsmål om tid. Afløseren kan bestemt ikke gøre det ringere, så det er da et forsøg værd. Men spillematerialet er bestemt ikke prangende, om end jeg ikke mener det er ringere end AGF og Lyngbys, så det bliver en åben kamp om at undgå nedrykning.
Generelt kan Viborg nok være glade for BIFs nedtur, der gør at de er slippet meget billigt i pressen for deres elendige spil og præstationer under Linderoth.
Generelt kan Viborg nok være glade for BIFs nedtur, der gør at de er slippet meget billigt i pressen for deres elendige spil og præstationer under Linderoth.
-
Vinding
Deres sitation minder meget Silkeborgs situation i sidste sæson.
Jeg mener ikke at de har bredden til at spille i superligaen.
Tænk at være den klub som Brøndby fik den første sejr over på udebane i 25 kampe.
Vinding
Jeg mener ikke at de har bredden til at spille i superligaen.
Tænk at være den klub som Brøndby fik den første sejr over på udebane i 25 kampe.
Vinding
-
Altoriso
Vinding Skrev:
-------------------------------------------------------
> Tænk at være den klub som Brøndby fik den første
> sejr over på udebane i 25 kampe.
>
> Vinding
vist nok den samme klub iøvrigt, som ødelagde FCM´s flotte hjemmesejre-statistik på det nye SAS-Arena
> Tænk at være den klub som Brøndby fik den første
> sejr over på udebane i 25 kampe.
>
> Vinding
vist nok den samme klub iøvrigt, som ødelagde FCM´s flotte hjemmesejre-statistik på det nye SAS-Arena
-
Klauzito
Efter hvad jeg oplever i Viborg, tror jeg egentlig bare at der skulle ske noget. Selv folk i og omkring klubben snakker meget seriøst om at det bliver svært at undgå nedrykning. Linderoth havde mistet lysten til det hele.
Grunden til at det bliver Stephen tror jeg er at, ham har de allerede på lønningslisten. Klubben har jo ikke de store penge at rutte med.
Derudover er det nok en lille mands store vilje at det netop blev ham, den lille mand der sidder i kulisserne og styre Morten Jensen.
Grunden til at det bliver Stephen tror jeg er at, ham har de allerede på lønningslisten. Klubben har jo ikke de store penge at rutte med.
Derudover er det nok en lille mands store vilje at det netop blev ham, den lille mand der sidder i kulisserne og styre Morten Jensen.
-
BW#2264
Altoriso Skrev:
> Vinding Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
>
> > Tænk at være den klub som Brøndby fik den
> første
> > sejr over på udebane i 25 kampe.
> >
> > Vinding
>
>
> vist nok den samme klub iøvrigt, som ødelagde
> FCM´s flotte hjemmesejre-statistik på det nye
> SAS-Arena
Snakker vi det første pointtab på SAS Arena, så mindes jeg at der skulle være tale om FC Nordsjælland, som hentede 1-1 med hjem...
Første nederlag var vel til AGF (0-1) - eller er det mig der husker forkert??
> Vinding Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
>
> > Tænk at være den klub som Brøndby fik den
> første
> > sejr over på udebane i 25 kampe.
> >
> > Vinding
>
>
> vist nok den samme klub iøvrigt, som ødelagde
> FCM´s flotte hjemmesejre-statistik på det nye
> SAS-Arena
Snakker vi det første pointtab på SAS Arena, så mindes jeg at der skulle være tale om FC Nordsjælland, som hentede 1-1 med hjem...
Første nederlag var vel til AGF (0-1) - eller er det mig der husker forkert??
-
Kent
BW#2264 Skrev:
> Snakker vi det første pointtab på SAS Arena, så
> mindes jeg at der skulle være tale om FC
> Nordsjælland, som hentede 1-1 med hjem...
Nope. Det var VFF. http://www.fcmidtjylland.dk/html/main.asp?newsID=1902
> Første nederlag var vel til AGF (0-1) - eller er
> det mig der husker forkert??
Det er korrekt.
> Snakker vi det første pointtab på SAS Arena, så
> mindes jeg at der skulle være tale om FC
> Nordsjælland, som hentede 1-1 med hjem...
Nope. Det var VFF. http://www.fcmidtjylland.dk/html/main.asp?newsID=1902
> Første nederlag var vel til AGF (0-1) - eller er
> det mig der husker forkert??
Det er korrekt.
-
Klauzito
Men andet nederlag på SAS var så vidt jeg husker til VFF!?!?!?
-
Jean / BW# 1238
Nederlag på SAS Arena...
Klauzito Skrev:
> Men andet nederlag på SAS var så vidt jeg husker
> til VFF!?!?!?
Sikke mange !?!?!?!...
Det er dog korrekt. Vi tabte først til AGF, og næste hjemmekamp tabte vi 1-2 til VFF. Der imellem tabte vi 3-2 i Farum... så 3 nederlag i træk.
http://www.fcm.dk/index.php?ID=11&topID=5&year=2004
Red is for the Blood in me, Black is for Eternity!
Mvh Jean / BW# 1238
PS: Huske at ændre overskiften!
> Men andet nederlag på SAS var så vidt jeg husker
> til VFF!?!?!?
Sikke mange !?!?!?!...
Det er dog korrekt. Vi tabte først til AGF, og næste hjemmekamp tabte vi 1-2 til VFF. Der imellem tabte vi 3-2 i Farum... så 3 nederlag i træk.
http://www.fcm.dk/index.php?ID=11&topID=5&year=2004
Red is for the Blood in me, Black is for Eternity!
Mvh Jean / BW# 1238
PS: Huske at ændre overskiften!
-
Jean / BW# 1238
VFF vil sælge for 100 mio. kr. aktier...
Ja, det lader til de vil gøre det samme som FCM, men dog over 5 år... kanon tidspunkt at gøre det på. Klubben ligger til nedrykning, træneren er lige blevet fyret. Ja, tidspunktet kunne vel ikke være mere velvalgt... 
Kilde:
http://www.tvmidtvest.dk/sw29737.asp?vid=394004
Der er allerede en vis skepsis på TGP:
http://www.thegreenpride.dk/forum/viewtopic.php?t=2182
Kilde:
http://www.tvmidtvest.dk/sw29737.asp?vid=394004
Der er allerede en vis skepsis på TGP:
http://www.thegreenpride.dk/forum/viewtopic.php?t=2182
-
Hekler
Re: VFF vil sælge for 100 mio. kr. aktier...
Ja jeg vil nok også tillade mig at være en del skeptisk. Der skal jo være en grund til at udvide aktiekapitalen, det er jo ikke nok at sige, at man skal have flere penge for at være med.
FCM var attraktiv fordi der er en vision der følger med, akademiet, talentudvikling osv.
VFF har ikke en skid at have det i. Det er for mig tankevækkende at han i indslaget står og argumentere med at ny Viborg kommune er den 9 største og derfor er det en god idee??? er det bar mig der ikke synes det hænger sammen?
FCM var attraktiv fordi der er en vision der følger med, akademiet, talentudvikling osv.
VFF har ikke en skid at have det i. Det er for mig tankevækkende at han i indslaget står og argumentere med at ny Viborg kommune er den 9 største og derfor er det en god idee??? er det bar mig der ikke synes det hænger sammen?
-
Kent
Det endnu større problem er jo sådan set, som der også nævnes i indslaget, at bestyrelsen for et par år siden fik lov til at udvide med 20 mio, men de har kun været i stand til at afsætte 7 mio af disse.
Hvordan man så kan tro, at man efter 1½ sæsons krise, trænerfyringer og en nedrykningsplads kan få folk til at smide 100 mio i, er mig en gåde. De skal vist håbe på, at de kan finde en sugar-daddy ligesom BIF, der er villig til at smide penge ud af vinduet. Realiteten er, at hvis VFF rykker ned i år, kan det være slut med Prof-bold i Viborg. Men det er vel også det, deres fans ønsker - så kan de blive fri for al den moderne fodbold
Hvordan man så kan tro, at man efter 1½ sæsons krise, trænerfyringer og en nedrykningsplads kan få folk til at smide 100 mio i, er mig en gåde. De skal vist håbe på, at de kan finde en sugar-daddy ligesom BIF, der er villig til at smide penge ud af vinduet. Realiteten er, at hvis VFF rykker ned i år, kan det være slut med Prof-bold i Viborg. Men det er vel også det, deres fans ønsker - så kan de blive fri for al den moderne fodbold
-
Hekler
Et andet problem for Viborg er jo at der ikke er noget at bygge oven på. Klubben er nødt til at hente spillere udefra og har intet ungdomsarbejde. Man har en lang og flot tradition som kontrahold, men det skal ber jo ikke topplaceringer (Generelt) og folk vil kun smide så mange penge hvis de tror på at det bliver en succes. Attaktiv fodbold er simpelthen for dyrt for en klub som Viborg.
Som jeg ser det så har de kun den chance at at holde sig oppe så længe de kan indtil de bliver kvalt af alle de østjyske hold som har noget mere drive, eller også må de finde en alternativ løsning hvoren sammenlægning med håndbolden kan give nogle sponsorfordele, men så må man jo også finde sig i at være lillebror.
Som jeg ser det så har de kun den chance at at holde sig oppe så længe de kan indtil de bliver kvalt af alle de østjyske hold som har noget mere drive, eller også må de finde en alternativ løsning hvoren sammenlægning med håndbolden kan give nogle sponsorfordele, men så må man jo også finde sig i at være lillebror.
-
Jean / BW# 1238
VFF, SIF kontra FCM...
Hekler Skrev:
> men så må man jo også
> finde sig i at være lillebror.
Apropos lillebror... så var der for år tilbage en heftig debat omkring at Ørgaard var ude at sige at der ikke var plads til 3 klubber i det midtjyske.
Hvis VFF rykker ned i år, og Silkebog ikke rykker op... så fik han jo faktisk pænt meget ret. Nok også hurtigere end han selv havde turdet håbe på...
> men så må man jo også
> finde sig i at være lillebror.
Apropos lillebror... så var der for år tilbage en heftig debat omkring at Ørgaard var ude at sige at der ikke var plads til 3 klubber i det midtjyske.
Hvis VFF rykker ned i år, og Silkebog ikke rykker op... så fik han jo faktisk pænt meget ret. Nok også hurtigere end han selv havde turdet håbe på...
-
Ravnen
Det er simpelthen så ulogisk, hvem skulle have interesse i at investere så store summer i en virksomhed som igen og igen viser at den ikke magter opgaven.
Og så oveni det her som heller ikke er den bedste reklame: http://www.bold.dk/nyt/?vis=75998
Jeg bliver overrasket hvis de samler 10 mio kr sammen, det kan kun komme fra den siddende bestyrelse, ingen andre kan da være tåbelige nok til at satse på en sikker taber. Hvis det var på oddset ville 100 mio kr samlet ind, nok give pengene 1000 gange igen
Og så oveni det her som heller ikke er den bedste reklame: http://www.bold.dk/nyt/?vis=75998
Jeg bliver overrasket hvis de samler 10 mio kr sammen, det kan kun komme fra den siddende bestyrelse, ingen andre kan da være tåbelige nok til at satse på en sikker taber. Hvis det var på oddset ville 100 mio kr samlet ind, nok give pengene 1000 gange igen