her så lige den her artikle på bold.dk
linket http://www.bold.dk/nyt/?vis=74596
ved ikke om det virker??
men det er da lidt sjovt at brøndby stadig kan holde deres navn som et storhold i norden når de har haft det rigtig svært i over et år.
Er ked af at spiller uden for danmark samlinger os med viborg
hold som kæmper om overlevelse er mere interessant end fcm
-
fcebbesen
hold som kæmper om overlevelse er mere interessant end fcm
Senest rettet af fcebbesen 9. okt 2007, 21:28, rettet i alt 1 gang.
-
Thø / BW#2660
Re: hold som kæmper om overlevelse er mere interessant end fcm
Det tager åbentbart noget tid før man bliver betragtet som top-hold af undenlandske spillere. (Og noget tid før man mister den status...)
Forhåbentligt har FCM startet en stime af top-3 placeringer, og så opdager de det nok på et tidspunkt...
Men det er nu stadigt trist at hører: "klubber som Viborg eller FC Midtjyllands" - Jeg vælger at tro at det betyder, at SAS-ligaen ikke bliver fulgt så nøje i sverige...
Forhåbentligt har FCM startet en stime af top-3 placeringer, og så opdager de det nok på et tidspunkt...
Men det er nu stadigt trist at hører: "klubber som Viborg eller FC Midtjyllands" - Jeg vælger at tro at det betyder, at SAS-ligaen ikke bliver fulgt så nøje i sverige...
-
j3pq3
Re: hold som kæmper om overlevelse er mere interessant end fcm
Eller bare en dum udtalelse fra en spiller der ikke har en ... forstand på sas-ligaen. han har bare hørt om "de to tophold" som det jo har heddet i lang tid inden brøndby pludselig ramte ind i en dårlig stime af udebanenederlag.
men nu vil jeg ikke sidde her og spille hellig, for jeg vil med 100% sikkerhed heller ikke kunne udpege en top tre i svensk fodbold.
men nu vil jeg ikke sidde her og spille hellig, for jeg vil med 100% sikkerhed heller ikke kunne udpege en top tre i svensk fodbold.