Holdet i form

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Hausser

Holdet i form

Indlæg af Hausser »

Her vil jeg prøve at udtage de spillere som jeg mener har præsteret bedst i sæsonens indledende kampe, til et form for månedshold. Udtagelsen er baseret på egentlige præstationer, forudsætninger for at levere og hvad man reelt kan forvente af vedkommende. Dvs at blot fordi Grønkjær er den bedste spiller i suppen, er han ikke automatisk udtaget til holdet.

Kunne være pudsigt om dette kunne blive fulgt op om 5 runders tid.

Målmand:

Kevin Stuhr Ellegaard (Rfc): Har virkeligt overbevist kritikerne om hvorvidt han var et fejlkøb eller ej. Har stået stabilt, lukket få mål ind og haft afgørende redninger hvilket har betydet flere point til holdet.

Forsvar:

Thomas Helveg (Ob): Her genfundet niveauet efter en skadespause og har bevist hvorfor han har være landsholdsspiller i så mange år, den bedste højre back i suppen lige nu.

Ralf Pedersen (Rfc): Krumtappen i det forsvar som, indtil sidste runde, kun havde lukket to mål ind. Spiller med megen autoritet og har gode leder-egenskaberog går altid forrest med vilje og beslutsomhed. Langsomme, gamle Ralf er bedre end han nogensinde har været.

Brede Hangeland (Fck): Har holdt et stabilt højt niveau i de indledende runder i suppen og er vel den bedste midterforsvarer overhovedet i suppen, laver næsten aldrig fejl.

Michael Jakobsen (Aab): Det positive element på et svagt spillende Aab-hold. Knægten har være stabil og går utvivlsomt en stor fremtid i møde.

Midtbane:

Femi (Fcm): Omdrejningspunkt og vigtigste spiller på et Fcm-hold som har sprudlet glimtvis. Som bølgebryder og spilfordeler er han enestående i superligaen.

Henrik H. Hansen (Ach): Kreatør og målfarlig midtbanespiller på et Horsenshold som alle regner med overpræsterer, men holdet har faktisk holdt et stabilt højt niveau og kunne sagtens ha hentet flere point end de har gjort.

Simon Poulsen (Fcm): Måske den bedste gennembrudsspiller overhovedet i suppen. Har i denne sæson kombineret hans fremragende speed og teknik med målfarlighed.

Sane (Rfc): Den næste store afrikaner i dansk fodbold og det offensive bindeled på et dygtigt spillende Randers hold. Har stærke forcer som god fysik, god teknik, løbevillighed og målfarlighed.

Angreb:

Timm (Ob): Har for alvor vist talentet denne sæson og været den positive overraskelse på et Ob-hold som også har været svingende.

Marcena (Ach): Formår med sin fine teknik og speed, at gøre et organiseret Horsens hold til et fremragende kontra-hold. Farligt våben mod alle hold.

Boblere til holdet:

Kim Christensen(Fcn), Klimpl(Fcm), Stadsgaard(Fcn), Frank Kristensen (Fcm), Thomas Dalgaard (Rfc), Johan Absalonsen (Ob).

Dette er mit bud på et Augusthold, er der nogen jeg har forbi-gået eller er i enige?
Senest rettet af Hausser 29. aug 2007, 08:48, rettet i alt 1 gang.

Besvar