To hjemmebaner

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jan

To hjemmebaner

Indlæg af Jan »

Det vil vel være bedst Herfølge redder sig, da det er vores lykke bane ud over SAS-arenaen. 7kampe i Herfølge, 7sejre, det taler for sig selv.

Så håber de bliver i ligaen, da vi vel kan være sikker på mindst en udesejr.
Senest rettet af Jan 18. apr 2005, 22:02, rettet i alt 1 gang.

Jesper BW1100

Re: To hjemmebaner

Indlæg af Jesper BW1100 »

Tjah det er sq også det eneste der taler for Herfølge i ligaen... For mig er det dog ikke nok, da jeg simpelthen mener at Randers bidrager med mere (tilskuere, osv.). Så mit håb er at vi får Herfølge og FCN ned.

Jan

Indlæg af Jan »

Det var ikke ment efter hvem der er dårligst, men derimod at Fcm vel er det hold der får flest point mod Herfølge. Men din synspunkt er jeg enig i.

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

Forstår godt hvad du mener. Konstaterer også bare at selvom FCM's tag på Herfølge, så håber jeg på de smutter en tur i 1. Division :)

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Ned med Herfuglene og ´FC Furesøen.

Så lad Randers blive, så er der ikke så langt igen til fodbold, samt Horsens og Sønderjydske op. Så kommer der mennsker på stadion.

og vi kan da sige, hvis vi kan holde vores statistik på Horsens Stadion i næste sæon også, så klager jeg ikke.

Men lad os lige ordne dem på onsdag.

Vi ses..

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Vi er vist oppe på 10 kampe 10 sejre hvis man tælle pokalen med.

Simon

Indlæg af Simon »

Hekler skrev:
-------------------------------------------------------
> Vi er vist oppe på 10 kampe 10 sejre hvis man
> tælle pokalen med.

Nej, vi har tabt en med 2-0 på Ikast stadion.

Edit: ups, var vidst lidt for hurtig der! Det er vel 10 sejre i Herfølge? eller hvad?

Jesper / BW #2261

Indlæg af Jesper / BW #2261 »

Jep det er det Hekler mener!

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

7 kampe i Herfølge (heraf 1 pokalkamp) har givet 7 sejre.

Claus J

Indlæg af Claus J »

Selvfølgelig vil det være fedt med så mange jyske hold i SAS ligaen, men risikerer vi ikke at der bliver for mange klubber til at "dele" de jysk sponsor kroner?

Jeg kunne godt frygte at det ville gøre det noget sværere at finde penge til at drive klubben for.

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Jo måske nok, men alligevel ligger vi sgu nogenlunde på det punkt tror jeg. Vi har vel stadig kun VFF og SIF at slås med. de andre kommer vel til at gå ud over hhv. Esbjerg og Agf?????

Men flere mennesker på stadion og kortere udebaneture og kun de fede ture til Øen.

Ved godt at en tur til nordsjælland en kold aften hvor vi vinder 7-1 også kan være sjov, men for flertallet af de der tager en bustur ikke??? der må det være nemmere at finde folk der vil med til Horsens, Randers og SønderjydskE.

Besvar