Hovedstadens græs :-s

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Nat_KBH

Hovedstadens græs :-s

Indlæg af Nat_KBH »

Er det bare mig eller er det usandsynlig ringe at Don Ø skal gabe over så meget mht PARKEN at det oftere og oftere går ud over fodbooldkampene spillet derinde...
Nu igår med kampen melem F(u)CK og Esbjerg, hvad ligner det at hele banen er smurt ind i 1000-vis af små plast stykker fra den sidst afholdte koncert? Han burde vel snart have en reprimande fra DBU om at der skal såttes tæring efter næring. -Der kan ikke både spilles topfodbold så tit og afholdtes kæmpe koncerter, i hvert fald ikke i min verden.
Tror i Benfica havde accepteret at skulle spille på græstæppet tirsdag hvis CL havde ligget omvendt... Og skifte græsset mellem søndag og tirsdag er ikke en option...

Ved godt det ikke har noget med FCM at gøre (direkte), men det er bare en observation som jeg tænkte at andre måske havde en mening om.
-Det går jo ud over kvaliteten af den højtelskede sport.

Og søndag er det os der skal spille derinde, og jeg vil da nødig se Thyge eller Frank K. med plastik stumper i knæskallerne...
Senest rettet af Nat_KBH 13. aug 2007, 10:52, rettet i alt 1 gang.

k.frost

Re: Hovedstadens græs :-s

Indlæg af k.frost »

Jeg er fuldstændig enig med dig!! det er simpelhen for dårligt. de kan ikke være det bekendt for ude holdene . og er sikker på at fck spillerne også er træt af det.. men don ø er jo lige glad fck vinder jo alligevel.. ! (indtil ulvene kommer på besøg :P )

Men hvad kan de gøre ved plænen så den bliver bedere .? - de skal vel holde koncerter? eller hvad ?..

Casper Søe

Indlæg af Casper Søe »

k.frost Skrev:
-------------------------------------------------------
> Men hvad kan de gøre ved plænen så den bliver
> bedere .?

Stoppe med alle de koncerter

> - de skal vel holde koncerter? eller
> hvad ?..

Hvorfor skal de det? Det er da så vidt jeg ved kun for at tjene penge.

Nat_KBH

Indlæg af Nat_KBH »

k.frost Skrev:
> > Men hvad kan de gøre ved plænen så den bliver
> bedere .? - de skal vel holde koncerter? eller
> hvad ?..

Selvfølgelig skal der være koncerter :-)
Men uden rigtig at vide hvordan græs har det optimalt, kunne jeg forestille mig at det ville synes bedst om at de overlægsplader der bruges i forbindelse med koncerter først skal på så sent som overhovedet muligt og fjernes usandsynlig hurtigt igen - samt at taget ikke nødvendigvis behøver at være på da det også ødelægger iltforholdene for banen... -Men alt det er jo selvfølgelig meget let at sige, men nok sværere at gøre.

Jeg synes bare i al almindelighed at det er for tit at græsset er smadret efter en koncert, og denne gang synes jeg bare at det er gået for vidt. plastsplinterne kan jo få fatale følger for den/de spillere der bliver tacklet der hvor de så ikke havde fået det hele op.

-Og ja, både spillere og fans i Fck lejren er trætte af det, men de kan jo heller ikke stille meget op imod "Mafiosso Ø". Han er jo glat som en ål, når det kommer til kritik...

Troldepus

Indlæg af Troldepus »

Casper Søe Skrev:
> k.frost Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Men hvad kan de gøre ved plænen så den bliver
> > bedere .?
>
> Stoppe med alle de koncerter
>
>
> > - de skal vel holde koncerter? eller
> > hvad ?..
>
> Hvorfor skal de det? Det er da så vidt jeg ved
> kun for at tjene penge.

Hvorfor fanden skulle de ellers gøre det;-)

Casper Søe

Indlæg af Casper Søe »

Troldepus Skrev:
> Casper Søe Skrev:
> -----
> > k.frost Skrev:
> >
> >
> > > - de skal vel holde koncerter? eller
> > > hvad ?..
> >
> > Hvorfor skal de det? Det er da så vidt jeg
> ved
> > kun for at tjene penge.
>
>
som K frost skrev, læste jeg det som om at han måske mente det var et krav, fordi det vat national arena.

> Hvorfor fanden skulle de ellers gøre det;-)

BW#1713

Indlæg af BW#1713 »

Jeg håber lidt at man gøre ligesom man gjorde i lørdags, da Esbjerg kom på besøg. At man spørg begge træner om banen er forsvarelig at spiller på. Så må man da bare håbe at erik svare NEJ!

Besvar