Simon Kjær testes i Real Madrid

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Fremad_drengen

Simon Kjær testes i Real Madrid

Indlæg af Fremad_drengen »

http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed

Dejligt at storklubber er ude efter vores talenter!

Daniel
Senest rettet af Fremad_drengen 29. aug 2007, 22:50, rettet i alt 1 gang.

Kent

Re: Simon Kjær testes i Real Madrid

Indlæg af Kent »

Men det allerbedste er nu en gang det, der står i bunden af artiklen:

"Simon Kjær har netop forlænget sin kontrakt med FC Midtjylland, så den udløber i sommeren 2011."

uschel

Indlæg af uschel »

i tv2 sporten kl 0700 sagde de at såvel Ørgaard som Mikkel Beck at der er tale om meget seriøs interesse fra Reals side. Hvor tit er det lige vi hører JØ komme med sådanne meldinger.

Super at vågne op til

http://www.bt.dk/article/20070810/sport01/70810004/

Troldepus

Indlæg af Troldepus »

tror i han får lov at gå, hvis det bliver til noget?

Kent

Indlæg af Kent »

Det er jo ikke til at sige.

Det handler jo om økonomi samt Simons egne ønsker. Der er jo ikke meget ide i at sælge ham for 5-10 mio nu, hvis vi kan vente to år, og så lave en Agger-handel på manden.

Men lad os nu se, jeg tror ikke Real vil hente ham på nuværende tidspunkt, og hvis de vil, så er det til deres talent/reservehold, og jeg tror ikke de vil betale ret meget, for spillere til det hold.

René

Indlæg af René »

jeg tror ikke han ryger. For det første er jeg overbevist om, at FCM vil have rigtig mange mio for ham; det er jo ikke uden grund, at vi købte rettigheden tilbage på ham for 4 mio. Ørgaard kalder ham i dagens BT for Nordens største forsvarstalent......den udtalelse taler for sig selv. For det andet er Real Madrid slet ikke en klub for ham - han vil jo ikke komme i nærheden af deres førstehold den første lange tid, hvis nogensinde....Men det sænker nok ikke ligefrem prisen på ham, at Real har inviteret ham til prøvetræning...

Lars EC

Indlæg af Lars EC »

Nej, jeg tror også mere det er for, at Kjær kan få nogle oplevevelser ud af turen. Det sker jo efterhånden hver eneste dag, at nye talenter prøves af i de store klubber. Men fantastisk cadeau til akademiet er det i hvert fald også.

uschel

Indlæg af uschel »

Hvis de bare vil prøve ham af kunne de jo have det for længst. De har trods alt fulgt ham længe. endvidere virker det meget seriøst at mikkel beck osse er der nede. Hvis det blot er for at kigge ham lidt an

René

Indlæg af René »

trækker det lidt i mig igen....efter at have læst diverse udtalelser.......men kassen skal han koste - og det er min. 30 mio!

Allan B.

Indlæg af Allan B. »

Så skal han nok bevise, han kan klare sig i Superligaen. 30 mio. er mange penge, bare for talentet.

René

Indlæg af René »

Nordens størte forsvarstalent, skamrost fra alle kanter inkl. eksterne - derudover er Lille og Monaco også meget interesserede i ham - 30 mio!

Men værdien er ikke kun selve transfer - alene reklameværdien i, at Real Madrid henter en spiller fra akademiet er uvurderlig - både overfor andre talenter og omverden i al almindelighed

Hausser

Indlæg af Hausser »

Man får ikke 30 mio. kr. for en spiller som ikke har spillet en eneste kamp i den bedste række herhjemme, længere er den altså ikke.

Troldepus

Indlæg af Troldepus »

jeg mener bestemt heller ikke han skal tage til real madrid. han vil jo ikke få spilletid. jeg synes han skal blive i F´CM i et par år endnu, og så kan han smutte. han skal lige etableres. det skal helst ikke gå Simon som for mange andre unge danskere i udlandet. (bo storm, k. fabricius)

René

Indlæg af René »

ok - det får vi så at se. Real har lige betalt 100 mio for en u21 spiller fra Feyenord - han er godt nok 2 år ældre og har spillet 29 kampe for Feyenord - hvad tror du selv vi vil have for Simon?

Hausser

Indlæg af Hausser »

Er ting er hvad vi vil have, noget andet er hvad de vil give. Jeg tvivler meget på de virkeligt for alvor er interesseret i ham, da han med 99% ikke går ind i førsteholdstruppen. Men skulle de være interesseret i at købe ham, så kunne jeg forestille mig de ville betale et sted mellem 1 og 2 millioner Euro eller ca 7,5 til 15 mio. kr. og buddet vil højst sandsynligt være i den lave ende af mit bud.

Besvar