FCM-Brøndby

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Mikkelsen

FCM-Brøndby

Indlæg af Mikkelsen »

ja - trænger til lidt opmuntring efter turen til Horsens. Slår vi Brøndby søndag? Kunne være kanon af flere indlysende grunde:

1) vi kommer i gang og får selvtillid til Keflavik, som vi bare SKAL slå ud
2) mindst lige så vigtigt : - ) Bundby får endnu et hak i tuden i Jylland - og helt ærligt higer jeg efter, at vi giver dem en røvfuld på SAS Arena - det har de lænet sig op ad flere gange efter min mening
3) vi skal IKKE være holdet, hvor de henter deres første sejr i umindelige tider i Jylland

Jeres "objektive" mening?
Senest rettet af Mikkelsen 31. jul 2007, 17:01, rettet i alt 1 gang.

mrjelle

Re: FCM-Brøndby

Indlæg af mrjelle »

Syns også der er flere ting i Brøndby spil der indikere det stadig fungere 100 % på vestegnen. Så jeg tror som sædvanligt på en sejr specielt hvis vi kan komme foran, så tror jeg BIF vil få svært ved at kæmpe sig tilbage.
¨
Som du selv skriver så har vi brug for noget selvtillid.
Mit bud på starter og resultat:

Raska
Kolja - Klimpl - Troest - CP
Danny - Femi - Salami - Simon
Thyge
Dadu

2 - 0 2x Dadu.

Come on FCM!!

Mikkelsen

Indlæg af Mikkelsen »

tror Frank starter inde - og desværre nok også Røll.....ellers enig

Vinding

Bange for nederlag

Indlæg af Vinding »

Jeg må ærligt indrømme at jeg er bange for et nederlag.
Vi plejer at være rigtig gode til at hjælpe dem, som der har svært ved at få point. Jeg syntes at denne sæson start minder meget om den for 2 år siden.

Men jeg håber da helt klart på sejr, da det vil være rigtig vigtig for os med lidt selvtillid i truppen.

Vinding

Nielsen

Re: Bange for nederlag

Indlæg af Nielsen »

Hvis den gør det så vinder vi jo... eftersom vi vandt den anden kamp for 2 år siden.

Tror helt sikker spillerne kommer med 110 % mod bif, de 2 pletter skal vaskes af, og det kan næsten ikke blive bedre end at gøre det mod bif.

FCM_ole

Indlæg af FCM_ole »

Brøndby har aldrig vundet på sas arena, så hvorfor skulle de gøre det på søndag. Syntes vores hold er bedre, hvis bare vi får rettet op på det defensive til på søndag, så skal vores offensive del nok bombadere stefan andersens mål med chancer. Brøndbys forsvar er bestemt heller ikke pragende. Så det skal undre mig meget hvis det bliver en målløs kamp...

Kim Sorensen

Indlæg af Kim Sorensen »

Det er imponerende at du allerede efter 1 kamp kan se mange sammenfald i forhold til sæsonene for 2 år siden. Det er en ret skarp analyse! Du har ikke overvejet at vente med konklusionerne indtil der er spillet bare en håndfuld kampe.

En stor forskel i forhold til 2 år siden er at vi kun har 2-3 skader hvor vi dengang konstant manglede 5-8 mand.

Så mon ikke Erik og Co får vendt skuden indenfor en overskuelig fremtid?

mvh

Kim

Kent

Bischoff skadet

Indlæg af Kent »

Endnu en halvalvorlig knæskade, til det evigt skadede talent:

http://www.brondby.com/article.asp?aid=43229&id=145

Så han er ude mod os, og det betyder endnu en svækkelse af deres i forvejen ikke imponerende defensiv. Mark Howard er lige kommet tilbage fra skade, og det er sikkert ham, der skal overtage.

Der kan ikke gå lang tid, før Kasper Lorentzen bliver skadet igen....

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Jeg forventer altid som udgangspunkt at vi vinder….

FCM viste i de første 30 min. mod ACH at de godt kan, hvis de gider spille fodbold. Hvis FCM spillerne gider løbe efter bolden, og ikke bare stå og venter på modstanderen mister bolde, så de kan slå kontra – jamen så vinder vi også mod BiF.

Og så håber jeg på, at FCM spillerne ikke får ros efterfølgende, hvis de taber 2 –1 til BiF ligesom de fik for at tabe til ACH.

mrjelle

Indlæg af mrjelle »

Kim Sorensen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Det er imponerende at du allerede efter 1 kamp kan
> se mange sammenfald i forhold til sæsonene for 2
> år siden. Det er en ret skarp analyse! Du har ikke
> overvejet at vente med konklusionerne indtil der
> er spillet bare en håndfuld kampe.
>
> En stor forskel i forhold til 2 år siden er at vi
> kun har 2-3 skader hvor vi dengang konstant
> manglede 5-8 mand.
>
> Så mon ikke Erik og Co får vendt skuden indenfor
> en overskuelig fremtid?
>
> mvh
>
> Kim

Lige præcis syns helt ærligt folk skal tage sig sammen. Der mangler trodsalt over 30 kampe endnu. Hvis vi om 10 kampe står med 4 point kan vi begynde at snakke krise.

Vinding

Indlæg af Vinding »

Jeg har heller ikke nævnet noget om krise. Syntes bare at det er for dårligt at de smider føringen væk i 2 kampe i træk.

Vinding

fcm-fan-4ever

Indlæg af fcm-fan-4ever »

Dommeren til kampen bliver Nicolai Vollquartz som dømte Aab - Fck i onsdags... Sjovt nok var det også ham der dømte vores sidste hjemmekamp mod brøndby i sidste sæson som sluttede 1-1...Og udviste Femi...

fcm fan videbæk

bange for nederlag

Indlæg af fcm fan videbæk »

Jeg tror seriøst, at ER og TT Har sat vores helte rigtigt op til på søndag, og er overbevist om vi vinder. Jeg tror vi vinder 2-1 farlige Frank med 1 og Dadu med en og så får Peter Madsen lov til et enkelt trøste mål

Bissen

Re: FCM-Brøndby mand for mand

Indlæg af Bissen »

Brøndbys forventede startopstilling (baseret på deres sidste kamp):

S. Andersen

T. Rytter - P. Nielsen - M. Howard - T. Rasmussen

S. Gislason - M. Lantz

T. Mikkelsen - M. Ericsson - P. Madsen

M. Duncan Rasmussen

Stephan Andersen vs Martin Raska
Ja ud fra hvad vi har set indtil nu, må konklusionen være klar. Raska er usikker ude i feltet og har ikke vist større evner end SA på stregen. Derfor...
Fordel: BIF

Thomas Rytter vs Kolja Afriyie
Synes indimellem at KA slår nogle vildt dårlige indlæg og er heller ikke altid for sikker bagude, men omvendt TR er egentlig ikke bedre selv.
Fordel: uafgjort

Per Nielsen vs Maros Klimpl
Mr. BIF er altid garant for godt forsvarsspil og har stor betydning for holdet, men MK har momentvis vist utrolig godt spil og vil være en fuldgod afløser for Bak, når han er spillet ind.
Fordel: FCM

Mark Howard vs Magnus Troest
Synes nogle gange MH dummer sig samtidig med at MT viser stigende kvalitet i sit spil

Thomas Rasmussen vs Christopher Poulsen
Synes CP har spillet rigtig fornuftigt og er derfor heller ikke i tvivl.

Stefan Gislason vs Oluwafemi Ajilore
Kender ikke SG tilstrækkeligt, men Femi kender vi jo og ved hvad han står for. Lad os sige...

Marcus Lantz vs. Thomas Røll
De er ikke helt sammenlignlige spillere, men Lantz vil gerne have en mere offensiv rolle, så
Fordel: uafgjort

Martin Ericsson vs Mikkel Thygesen
Med Mikkels form på nuværende tidspunkt, hælder jeg til ME, men tror at det vender i løbet af sæsonen, så snart MT er i form. Men indtil nu...

Tobias Mikkelsen vs Danny Olsen
Den er svær, DO slår gode indlæg omvendt er TM rigtig giftig
Fordel: Uafgjort

Peter Madsen vs Simon Poulsen
Fordel: SP er måske god og inde omkring landsholdet men en Peter Madsen i hopla vil altid være svær at slå

Morten ’Duncan’ Rasmussen vs Frank Kristensen
Duncan er bare en god boksspiller, med FK har bestemt også fundet målnæsen. Det er tæt løb men med lille overvægt til BIF

Konklusion
Ikke alle spillere kan sammenlignes direkte og BIF stiller også op i hvad der ligner en 4-5-1. Men ud fra ovennævnte sammenligning er BIF bedre på målmandsposten samt i angrebet. BIF har bedre spillere på 3 pladser. FCM synes derimod at have et bedre forsvar og er bedre på 4 pladser. Der er 3 pladser med nogenlunde lige gode spillere.

Det tegner til en tæt kamp...

Kent

Re: FCM-Brøndby mand for mand

Indlæg af Kent »

Bissen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Stephan Andersen vs Martin Raska
> Ja ud fra hvad vi har set indtil nu, må
> konklusionen være klar. Raska er usikker ude i
> feltet og har ikke vist større evner end SA på
> stregen. Derfor...
> Fordel: BIF

Øhhhh.... det kan godt være, at Raska ikke har overbevist endnu, men SA har da om nogen været SAS-ligaens mest droppende målmand i foråret. SA har på intet tidspunkt siden han kom til Brøndby vist, at han er en forstærkning. Tværtimod. Den her er mindst uafgjort, med to keepere, der endnu ikke har vist deres niveau.

Besvar