Sæt Thyge af.
-
YahooSeeker [Bot]
Sæt Thyge af.
Han fylder for lidt og er totalt ufarlig. Dadu og Baba er meget farligere end Thyge og Frank. Frem for alt så er der nogn at spille op på.
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 26. jul 2007, 05:40, rettet i alt 1 gang.
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Sæt Thyge af.
ind med baba. han er jo den bedste i sas-ligaen
-
Kent
Hekler Skrev:
-------------------------------------------------------
> Han fylder for lidt og er totalt ufarlig. Dadu og
> Baba er meget farligere end Thyge og Frank.
Og det baserer du på hvad? Med mindre Baba har ændret sig markant over sommerferien, er han altå ikke videre målfarlig. Så vidt jeg kan se, scorer Frank i dag på oplæg fra Thyge - det er vel også en form for farlighed. Jeg mindes heller ikke at Dadu var så superfarlig da han kom ind.
Vi kan da godt blive enige om, at det ikke var Thyges bedste kamp, men hvis vi skal smide alle de folk af holdet, som den ene eller anden er utilfreds med herinde, så skal vi vel spille med ynglingeholdet i 3. runde.
Der er altså en del nye i startopstillingen, og de skal have tid til at finde sammen.
> Han fylder for lidt og er totalt ufarlig. Dadu og
> Baba er meget farligere end Thyge og Frank.
Og det baserer du på hvad? Med mindre Baba har ændret sig markant over sommerferien, er han altå ikke videre målfarlig. Så vidt jeg kan se, scorer Frank i dag på oplæg fra Thyge - det er vel også en form for farlighed. Jeg mindes heller ikke at Dadu var så superfarlig da han kom ind.
Vi kan da godt blive enige om, at det ikke var Thyges bedste kamp, men hvis vi skal smide alle de folk af holdet, som den ene eller anden er utilfreds med herinde, så skal vi vel spille med ynglingeholdet i 3. runde.
Der er altså en del nye i startopstillingen, og de skal have tid til at finde sammen.
-
BW # 163
Hej Kent,
Den med at vi lige skal spilles ind den holder altså ikke helt.
Det er det man har træningskampene til.
Vi har et par træningskampe som vi taber - ok de betyder ikke noget.
Så går vi til Island og smider en 2-0er væk, for straks derefter at smide en 1-0 føring mod et hold som Horsens i ligapremieren.
Det er altså trænerens opgave at holdet er spillet ind fra kamp nr. 1 i en ny sæson. Og vi har nu i 2 meget vigtige kampe vist at vi ikke er spillet ind.
Synes det er for sølle - mange af de andre hold viser jo, at de godt kan spille holdet ind til sæsonstarten. FCN har da også fået mange nye spillere og de er kommet flot fra land.
Men ok vil ikke male fanden på væggen. Vi skal nok komme igen.
BW # 163
Den med at vi lige skal spilles ind den holder altså ikke helt.
Det er det man har træningskampene til.
Vi har et par træningskampe som vi taber - ok de betyder ikke noget.
Så går vi til Island og smider en 2-0er væk, for straks derefter at smide en 1-0 føring mod et hold som Horsens i ligapremieren.
Det er altså trænerens opgave at holdet er spillet ind fra kamp nr. 1 i en ny sæson. Og vi har nu i 2 meget vigtige kampe vist at vi ikke er spillet ind.
Synes det er for sølle - mange af de andre hold viser jo, at de godt kan spille holdet ind til sæsonstarten. FCN har da også fået mange nye spillere og de er kommet flot fra land.
Men ok vil ikke male fanden på væggen. Vi skal nok komme igen.
BW # 163
-
YahooSeeker [Bot]
BW # 163 Skrev:
> Hej Kent,
>
> Den med at vi lige skal spilles ind den holder
> altså ikke helt.
> Det er det man har træningskampene til.
>
> Vi har et par træningskampe som vi taber - ok de
> betyder ikke noget.
> Så går vi til Island og smider en 2-0er væk, for
> straks derefter at smide en 1-0 føring mod et hold
> som Horsens i ligapremieren.
>
> Det er altså trænerens opgave at holdet er spillet
> ind fra kamp nr. 1 i en ny sæson. Og vi har nu i 2
> meget vigtige kampe vist at vi ikke er spillet
> ind.
>
> Synes det er for sølle - mange af de andre hold
> viser jo, at de godt kan spille holdet ind til
> sæsonstarten. FCN har da også fået mange nye
> spillere og de er kommet flot fra land.
>
> Men ok vil ikke male fanden på væggen. Vi skal nok
> komme igen.
>
> BW # 163
Jamen træningskampene blev brugt til at se nogle ynglinge og kommende talenter, som jeg før har skrevet, synes jeg ERIK & Co. er arrogante her op til starten, se bare esbjerg der har stillet op i stærkeste opstilling med Lekic med fra starten af i deres træningskampe.
Er man først ved at spille holdet sammen nu ? kunne man spørge Erik ?
> Hej Kent,
>
> Den med at vi lige skal spilles ind den holder
> altså ikke helt.
> Det er det man har træningskampene til.
>
> Vi har et par træningskampe som vi taber - ok de
> betyder ikke noget.
> Så går vi til Island og smider en 2-0er væk, for
> straks derefter at smide en 1-0 føring mod et hold
> som Horsens i ligapremieren.
>
> Det er altså trænerens opgave at holdet er spillet
> ind fra kamp nr. 1 i en ny sæson. Og vi har nu i 2
> meget vigtige kampe vist at vi ikke er spillet
> ind.
>
> Synes det er for sølle - mange af de andre hold
> viser jo, at de godt kan spille holdet ind til
> sæsonstarten. FCN har da også fået mange nye
> spillere og de er kommet flot fra land.
>
> Men ok vil ikke male fanden på væggen. Vi skal nok
> komme igen.
>
> BW # 163
Jamen træningskampene blev brugt til at se nogle ynglinge og kommende talenter, som jeg før har skrevet, synes jeg ERIK & Co. er arrogante her op til starten, se bare esbjerg der har stillet op i stærkeste opstilling med Lekic med fra starten af i deres træningskampe.
Er man først ved at spille holdet sammen nu ? kunne man spørge Erik ?
-
Altoriso
spindoc Skrev:
> Jamen træningskampene blev brugt til at se nogle
> ynglinge og kommende talenter, som jeg før har
> skrevet, synes jeg ERIK & Co. er arrogante her op
> til starten, se bare esbjerg der har stillet op i
> stærkeste opstilling med Lekic med fra starten af
> i deres træningskampe.
>
> Er man først ved at spille holdet sammen nu ?
> kunne man spørge Erik ?
Man kunne også spørge Troels Bech om han synes at det går fedt for holdet om 2½ måneder, når spillerne har spillet sig "trætte" fordi deres trup måske ikke er bred nok, kvalitetsmæssigt
> Jamen træningskampene blev brugt til at se nogle
> ynglinge og kommende talenter, som jeg før har
> skrevet, synes jeg ERIK & Co. er arrogante her op
> til starten, se bare esbjerg der har stillet op i
> stærkeste opstilling med Lekic med fra starten af
> i deres træningskampe.
>
> Er man først ved at spille holdet sammen nu ?
> kunne man spørge Erik ?
Man kunne også spørge Troels Bech om han synes at det går fedt for holdet om 2½ måneder, når spillerne har spillet sig "trætte" fordi deres trup måske ikke er bred nok, kvalitetsmæssigt
-
Peter Ross
1. træningskamp: Madsen og Simon Poulsen spares, da de ikke kan holde til det tætte program mht. træning og efterfølgende kamp. Klimpl kan her ikke spille pga. manglende arbejdstilladelse
2. træningskamp: Reserverne får spilletid, de skal også holdes i gang, hvis man vil sørge for at en bred trup kan benyttes. Klimpl kan her ikke spille pga. manglende arbejdstilladelse samt han var skadet.
3. træningskamp: Noget nær stærkeste opstilling, hvor dog både Thyge og Frank må stå over af forskellige årsager.
Hvor er det opstillingen har været så arrogant ? Alle spillere der har været benyttet figurerer i truppen, og det er vel meget normalt man giver alle spillere spilletid i træningskampene ?
Det har intet med en arrogant opstart at gøre, problemet ligger i spillernes attitude - de er ikke en døjt mere værd end deres seneste kamp, hvilket de åbenbart ikke forstår lige pt.
Peter Ross
2. træningskamp: Reserverne får spilletid, de skal også holdes i gang, hvis man vil sørge for at en bred trup kan benyttes. Klimpl kan her ikke spille pga. manglende arbejdstilladelse samt han var skadet.
3. træningskamp: Noget nær stærkeste opstilling, hvor dog både Thyge og Frank må stå over af forskellige årsager.
Hvor er det opstillingen har været så arrogant ? Alle spillere der har været benyttet figurerer i truppen, og det er vel meget normalt man giver alle spillere spilletid i træningskampene ?
Det har intet med en arrogant opstart at gøre, problemet ligger i spillernes attitude - de er ikke en døjt mere værd end deres seneste kamp, hvilket de åbenbart ikke forstår lige pt.
Peter Ross
-
YahooSeeker [Bot]
vedr. træningskampe
Jeg mener forsat, at man i træningskampe mod Esbjerg og Horsens kunne have stillet lidt mere optimalt op, ER er jeg også kendt for kritik i netop træningskampe, for nogle år siden mod Haderslev hvor han skiftede sig selv ind og som fik Haderslevs træner til at flippe ud, det forstår jeg egentlig godt, for det ødelægger jo også modstanderens forberedelser, når FCM enten stiller op til sommerferiebold eller talenthold.
Seriøs forberedelse udstråler det ikke lige frem, når træneren skifter sig selv ind.
Jeg gad vide om Troels Bech vidste, at FCM stillede op med et B-hold ?
Man kunne have arrangeret en træningskamp mere til sidst, så man kunne stille op med Klimpl.
Det er da mærkelig, at klimpl kan spille så stærkt som han gjorde i aften, hvorimod jeg synes Magnus Trost ikke så særlig habil ud i mange situationer.
For mig ser det mere ud til at Trost burde have haft lidt mere træningskamptid end tilfældet har været og sammen med Klimpl i en ekstra træningskamp mere, for Trost ser vidst mest ud til at have problemer lige nu. 2 straffespark dømt mod ham i de sidste 2 kampe, og begge gange har det lukket modstanderen ind i kampen igen.
Seriøs forberedelse udstråler det ikke lige frem, når træneren skifter sig selv ind.
Jeg gad vide om Troels Bech vidste, at FCM stillede op med et B-hold ?
Man kunne have arrangeret en træningskamp mere til sidst, så man kunne stille op med Klimpl.
Det er da mærkelig, at klimpl kan spille så stærkt som han gjorde i aften, hvorimod jeg synes Magnus Trost ikke så særlig habil ud i mange situationer.
For mig ser det mere ud til at Trost burde have haft lidt mere træningskamptid end tilfældet har været og sammen med Klimpl i en ekstra træningskamp mere, for Trost ser vidst mest ud til at have problemer lige nu. 2 straffespark dømt mod ham i de sidste 2 kampe, og begge gange har det lukket modstanderen ind i kampen igen.
-
Peter Ross
Re: vedr. træningskampe
spindoc Skrev:
> Jeg mener forsat, at man i træningskampe mod
> Esbjerg og Horsens kunne have stillet lidt mere
> optimalt op, ER er jeg også kendt for kritik i
> netop træningskampe, for nogle år siden mod
> Haderslev hvor han skiftede sig selv ind og som
> fik Haderslevs træner til at flippe ud, det
> forstår jeg egentlig godt, for det ødelægger jo
> også modstanderens forberedelser, når FCM enten
> stiller op til sommerferiebold eller talenthold.
Mere optimalt mod Horsens ? Skal vi lige tage opstillingen i den kamp:
Heinze (Raska havde sammenstød med Kolja dagen inden kampen, så han sad ude med et dårligt knæ)
Kolja - Troest - Winston - CP
Danny - Røll - Femi - Flinta
Thyge
Frank
Altså noget nær optimal opstilling, da både Claus Madsen og Simon Poulsen som sagt sad ude for at blive sparet, mens Klimpl ikke kunne benyttes pga. manglende arbejdstilladelse. Hvis du kalder det for en useriøs opstilling, så fred være med det, jeg mener nu den var ganske seriøs.
> Jeg gad vide om Troels Bech vidste, at FCM
> stillede op med et B-hold ?
For så ville han have gjort det samme, eller hvordan skal den forståes ? Hvis han også havde stillet med et halvt reservehold, så var han jo også useriøs, eller ?
> Man kunne have arrangeret en træningskamp mere til
> sidst, så man kunne stille op med Klimpl.
Havde der nok også været, hvis det ikke var fordi vi er med i UEFA Cuppen...
> For mig ser det mere ud til at Trost burde have
> haft lidt mere træningskamptid end tilfældet har
> været og sammen med Klimpl i en ekstra
> træningskamp mere, for Trost ser vidst mest ud til
> at have problemer lige nu. 2 straffespark dømt mod
> ham i de sidste 2 kampe, og begge gange har det
> lukket modstanderen ind i kampen igen.
Troest fik fuld tid mod Horsens, 45 minutter mod Esbjerg og spillede fuld tid mod OB, så han er faktisk en af dem med mest spilletid i træningskampene, hvis ikke han er den med mest, så hvordan han burde have fået mere tid, står lidt uklart for mig...
En mindre vigtig detalje, men det var nu en gang Winston der begik straffe oppe på Island.
Peter Ross
> Jeg mener forsat, at man i træningskampe mod
> Esbjerg og Horsens kunne have stillet lidt mere
> optimalt op, ER er jeg også kendt for kritik i
> netop træningskampe, for nogle år siden mod
> Haderslev hvor han skiftede sig selv ind og som
> fik Haderslevs træner til at flippe ud, det
> forstår jeg egentlig godt, for det ødelægger jo
> også modstanderens forberedelser, når FCM enten
> stiller op til sommerferiebold eller talenthold.
Mere optimalt mod Horsens ? Skal vi lige tage opstillingen i den kamp:
Heinze (Raska havde sammenstød med Kolja dagen inden kampen, så han sad ude med et dårligt knæ)
Kolja - Troest - Winston - CP
Danny - Røll - Femi - Flinta
Thyge
Frank
Altså noget nær optimal opstilling, da både Claus Madsen og Simon Poulsen som sagt sad ude for at blive sparet, mens Klimpl ikke kunne benyttes pga. manglende arbejdstilladelse. Hvis du kalder det for en useriøs opstilling, så fred være med det, jeg mener nu den var ganske seriøs.
> Jeg gad vide om Troels Bech vidste, at FCM
> stillede op med et B-hold ?
For så ville han have gjort det samme, eller hvordan skal den forståes ? Hvis han også havde stillet med et halvt reservehold, så var han jo også useriøs, eller ?
> Man kunne have arrangeret en træningskamp mere til
> sidst, så man kunne stille op med Klimpl.
Havde der nok også været, hvis det ikke var fordi vi er med i UEFA Cuppen...
> For mig ser det mere ud til at Trost burde have
> haft lidt mere træningskamptid end tilfældet har
> været og sammen med Klimpl i en ekstra
> træningskamp mere, for Trost ser vidst mest ud til
> at have problemer lige nu. 2 straffespark dømt mod
> ham i de sidste 2 kampe, og begge gange har det
> lukket modstanderen ind i kampen igen.
Troest fik fuld tid mod Horsens, 45 minutter mod Esbjerg og spillede fuld tid mod OB, så han er faktisk en af dem med mest spilletid i træningskampene, hvis ikke han er den med mest, så hvordan han burde have fået mere tid, står lidt uklart for mig...
En mindre vigtig detalje, men det var nu en gang Winston der begik straffe oppe på Island.
Peter Ross
-
Hausser
Salami startede nu i stedet for Røll 
Jeg mener nu heller ikke vores elendige sæsonstart kan affærdiges med dårlige forberedelser, vores problemer virker til at være mentale, vi mangler simpelthen både gejst og vilje..
Hvis vi skal klandre trænerteamet for noget, så må det være en manglende evne til at sætte holdet ordentlig op til kampene, det er virkelig noget som der skal arbejdes med..
Jeg mener nu heller ikke vores elendige sæsonstart kan affærdiges med dårlige forberedelser, vores problemer virker til at være mentale, vi mangler simpelthen både gejst og vilje..
Hvis vi skal klandre trænerteamet for noget, så må det være en manglende evne til at sætte holdet ordentlig op til kampene, det er virkelig noget som der skal arbejdes med..
-
Altoriso
Hausser Skrev:
> Hvis vi skal klandre trænerteamet for noget, så må
> det være en manglende evne til at sætte holdet
> ordentlig op til kampene, det er virkelig noget
> som der skal arbejdes med..
Hvordan ved du at der er problemer med at sætte holdet op til kampene ?
Skal det forstås sådan at hvis én træner sætter sit hold rigtigt op, så vinder det kampene ?
Og hvad så hvis den anden træner også sætter sit hold rigtigt op ?
Hvordan ved du at der er problemer med at sætte holdet op til kampene ?
Skal det forstås sådan at hvis én træner sætter sit hold rigtigt op, så vinder det kampene ?
Og hvad så hvis den anden træner også sætter sit hold rigtigt op ?
-
BW - 665
Hausser Skrev:
> Salami startede nu i stedet for Røll
>
> Jeg mener nu heller ikke vores elendige sæsonstart
> kan affærdiges med dårlige forberedelser, vores
> problemer virker til at være mentale, vi mangler
> simpelthen både gejst og vilje..
>
Den "klandring" er jeg godt noget uforstående overfor må jeg indrømme.
Vores trænerteam kan da alt andet lige kun rosses for at kunne sætte spillerne op til opgaverne? Ellers er det godt nok imponerende at kunne skrabe 2 bronzemedaljer og 1 sølvmedalje sammen i suppen. Seneste bevis på at de kan sætte spillerne op, må da være næstsidste kamp i sidste sæson da vi slog et formstærkt AaB hold og sikrede os sølvet?
Medmindre du mener at det er et "problem" trænerteamet har fået lige inden denne sæson, så er jeg noget uforstående overfor din teori. Jeg er for så vidt enig i at indstillingen og indsatsen har været mildest talt sløv indtil videre, men den mener jeg hænger på spillerne, ikke på trænerteamet.
> Salami startede nu i stedet for Røll
>
> Jeg mener nu heller ikke vores elendige sæsonstart
> kan affærdiges med dårlige forberedelser, vores
> problemer virker til at være mentale, vi mangler
> simpelthen både gejst og vilje..
>
Den "klandring" er jeg godt noget uforstående overfor må jeg indrømme.
Vores trænerteam kan da alt andet lige kun rosses for at kunne sætte spillerne op til opgaverne? Ellers er det godt nok imponerende at kunne skrabe 2 bronzemedaljer og 1 sølvmedalje sammen i suppen. Seneste bevis på at de kan sætte spillerne op, må da være næstsidste kamp i sidste sæson da vi slog et formstærkt AaB hold og sikrede os sølvet?
Medmindre du mener at det er et "problem" trænerteamet har fået lige inden denne sæson, så er jeg noget uforstående overfor din teori. Jeg er for så vidt enig i at indstillingen og indsatsen har været mildest talt sløv indtil videre, men den mener jeg hænger på spillerne, ikke på trænerteamet.
-
Kent
Det skal på ingen måde forstås, som at jeg er tilfreds med resultaterne so far. Men når vi har mistet 2 af vores vigtigste spillere, og har hentet 3 nye spillere til startopstillingen, så kan man altså ikke forvente at det hele fungerer fra dag 1, når det drejer sig om en sommerpause på ca. 50 dage - og en opstart på ca. 3-4 uger.
Det var noget andet, hvis det var i vinterpausen, hvor der er et par måneders træning og kampe inden det går løst. Reelt har spillerne i denne omgang været samlet siden slutningen af juni, og fx Klimpl har ikke kunne spille eller træne med af forskellige årsager - ligesom andre spillere.
Dermed ikke sagt at man SKAL tabe kampene, og jeg tror da jeg er mindst lige så irriteret som alle andre. Men når jeg skal finde årsagen til indsatsen, så synes jeg altså det er mere nærliggende at se på at der skal spilles folk ind (og der er nogen, der skal lære at tage et ansvar for at piske stemningen op inde på banen) end at mene, at trænerteamet pludselig har mistet evnen til at sætte spillerne op, at der skal hentes mentaltrænere ind (så vidt jeg ved, så bruger FCM mentaltræner) og at spillere skal bænkes.
Det var noget andet, hvis det var i vinterpausen, hvor der er et par måneders træning og kampe inden det går løst. Reelt har spillerne i denne omgang været samlet siden slutningen af juni, og fx Klimpl har ikke kunne spille eller træne med af forskellige årsager - ligesom andre spillere.
Dermed ikke sagt at man SKAL tabe kampene, og jeg tror da jeg er mindst lige så irriteret som alle andre. Men når jeg skal finde årsagen til indsatsen, så synes jeg altså det er mere nærliggende at se på at der skal spilles folk ind (og der er nogen, der skal lære at tage et ansvar for at piske stemningen op inde på banen) end at mene, at trænerteamet pludselig har mistet evnen til at sætte spillerne op, at der skal hentes mentaltrænere ind (så vidt jeg ved, så bruger FCM mentaltræner) og at spillere skal bænkes.
-
Ravnen
Hausser Skrev:
Holdet spillede jo virkelig godt de første 20-30 minutter. Så man må vel konstatere at de var sat godt nok op fra starten, men mistede fokus undervejs.
De skal holde bolden nede på jorden, som jeg ser det så var årsagen til at Horsens kom så meget med i spillet at vi alt for ofte tonsede bolden fremad mod Frank og bare håbede på at vinde andenbolden, som vi så tabte for det meste.
Tror også midtbanen vil fungere bedre med Lawal ved siden af Femi, når nu Salami er ude med en skade. Røll fylder ikke alverden derinde, han er lidt en luksusspiller som Michael Hansen og savner noget slagkraft.
Holdet spillede jo virkelig godt de første 20-30 minutter. Så man må vel konstatere at de var sat godt nok op fra starten, men mistede fokus undervejs.
De skal holde bolden nede på jorden, som jeg ser det så var årsagen til at Horsens kom så meget med i spillet at vi alt for ofte tonsede bolden fremad mod Frank og bare håbede på at vinde andenbolden, som vi så tabte for det meste.
Tror også midtbanen vil fungere bedre med Lawal ved siden af Femi, når nu Salami er ude med en skade. Røll fylder ikke alverden derinde, han er lidt en luksusspiller som Michael Hansen og savner noget slagkraft.
-
YahooSeeker [Bot]
Peter Ross Skrev:
> spindoc Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Jeg mener forsat, at man i træningskampe mod
> > Esbjerg og Horsens kunne have stillet lidt mere
> > optimalt op, ER er jeg også kendt for kritik i
> > netop træningskampe, for nogle år siden mod
> > Haderslev hvor han skiftede sig selv ind og som
> > fik Haderslevs træner til at flippe ud, det
> > forstår jeg egentlig godt, for det ødelægger jo
> > også modstanderens forberedelser, når FCM enten
> > stiller op til sommerferiebold eller
> talenthold.
>
> Mere optimalt mod Horsens ? Skal vi lige tage
> opstillingen i den kamp:
> Heinze (Raska havde sammenstød med Kolja dagen
> inden kampen, så han sad ude med et dårligt knæ)
> Kolja - Troest - Winston - CP
> Danny - Røll - Femi - Flinta
> Thyge
> Frank
>
> Altså noget nær optimal opstilling, da både Claus
> Madsen og Simon Poulsen som sagt sad ude for at
> blive sparet, mens Klimpl ikke kunne benyttes pga.
> manglende arbejdstilladelse. Hvis du kalder det
> for en useriøs opstilling, så fred være med det,
> jeg mener nu den var ganske seriøs.
>
> > Jeg gad vide om Troels Bech vidste, at FCM
> > stillede op med et B-hold ?
>
> For så ville han have gjort det samme, eller
> hvordan skal den forståes ? Hvis han også havde
> stillet med et halvt reservehold, så var han jo
> også useriøs, eller ?
>
> > Man kunne have arrangeret en træningskamp mere
> til
> > sidst, så man kunne stille op med Klimpl.
>
> Havde der nok også været, hvis det ikke var fordi
> vi er med i UEFA Cuppen...
>
> > For mig ser det mere ud til at Trost burde have
> > haft lidt mere træningskamptid end tilfældet
> har
> > været og sammen med Klimpl i en ekstra
> > træningskamp mere, for Trost ser vidst mest ud
> til
> > at have problemer lige nu. 2 straffespark dømt
> mod
> > ham i de sidste 2 kampe, og begge gange har det
> > lukket modstanderen ind i kampen igen.
>
> Troest fik fuld tid mod Horsens, 45 minutter mod
> Esbjerg og spillede fuld tid mod OB, så han er
> faktisk en af dem med mest spilletid i
> træningskampene, hvis ikke han er den med mest, så
> hvordan han burde have fået mere tid, står lidt
> uklart for mig...
> En mindre vigtig detalje, men det var nu en gang
> Winston der begik straffe oppe på Island.
>
> Peter Ross
Så vidt jeg husker skiftede Erik det halve/3/4 hold ud,
dårlig undskyld vedr. at erik ikke har kan sætte holdet op, det burde
de her spillere være uanset. Men det er måske her det manglende rutine
kommer til syne ?
> spindoc Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Jeg mener forsat, at man i træningskampe mod
> > Esbjerg og Horsens kunne have stillet lidt mere
> > optimalt op, ER er jeg også kendt for kritik i
> > netop træningskampe, for nogle år siden mod
> > Haderslev hvor han skiftede sig selv ind og som
> > fik Haderslevs træner til at flippe ud, det
> > forstår jeg egentlig godt, for det ødelægger jo
> > også modstanderens forberedelser, når FCM enten
> > stiller op til sommerferiebold eller
> talenthold.
>
> Mere optimalt mod Horsens ? Skal vi lige tage
> opstillingen i den kamp:
> Heinze (Raska havde sammenstød med Kolja dagen
> inden kampen, så han sad ude med et dårligt knæ)
> Kolja - Troest - Winston - CP
> Danny - Røll - Femi - Flinta
> Thyge
> Frank
>
> Altså noget nær optimal opstilling, da både Claus
> Madsen og Simon Poulsen som sagt sad ude for at
> blive sparet, mens Klimpl ikke kunne benyttes pga.
> manglende arbejdstilladelse. Hvis du kalder det
> for en useriøs opstilling, så fred være med det,
> jeg mener nu den var ganske seriøs.
>
> > Jeg gad vide om Troels Bech vidste, at FCM
> > stillede op med et B-hold ?
>
> For så ville han have gjort det samme, eller
> hvordan skal den forståes ? Hvis han også havde
> stillet med et halvt reservehold, så var han jo
> også useriøs, eller ?
>
> > Man kunne have arrangeret en træningskamp mere
> til
> > sidst, så man kunne stille op med Klimpl.
>
> Havde der nok også været, hvis det ikke var fordi
> vi er med i UEFA Cuppen...
>
> > For mig ser det mere ud til at Trost burde have
> > haft lidt mere træningskamptid end tilfældet
> har
> > været og sammen med Klimpl i en ekstra
> > træningskamp mere, for Trost ser vidst mest ud
> til
> > at have problemer lige nu. 2 straffespark dømt
> mod
> > ham i de sidste 2 kampe, og begge gange har det
> > lukket modstanderen ind i kampen igen.
>
> Troest fik fuld tid mod Horsens, 45 minutter mod
> Esbjerg og spillede fuld tid mod OB, så han er
> faktisk en af dem med mest spilletid i
> træningskampene, hvis ikke han er den med mest, så
> hvordan han burde have fået mere tid, står lidt
> uklart for mig...
> En mindre vigtig detalje, men det var nu en gang
> Winston der begik straffe oppe på Island.
>
> Peter Ross
Så vidt jeg husker skiftede Erik det halve/3/4 hold ud,
dårlig undskyld vedr. at erik ikke har kan sætte holdet op, det burde
de her spillere være uanset. Men det er måske her det manglende rutine
kommer til syne ?