Så vi nok?!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
simon99

Så vi nok?!

Indlæg af simon99 »

Med dagens FCK køb af Nordstrand og Würtz kan med rette spørge sig selv om FCM er gode nok til at få de rette beløb for deres spillere?

I TV2's sportsnyheder blev der nævnt 25 mio. kr. for handlen med Nordstrand, en spiller der vel at mærke kun har en enkelt sæson i superligaen. Og et bud på Würtz (med hans forestående kontraktudløb med AaB i tankerne) kunne vel være omkring de 10 mio. kr.

Spørgsmålet er som vi skal stille os tilfreds med at man "kun" fik 15 mio. kr. for Bak og omkring 8 for Dennis. Vi så tidligere en Zidan der efter min mening blev solgt til langt under hvad hans værdi burde være.

Så spørgsmålet er om vi får nok!
Senest rettet af simon99 8. jul 2007, 20:18, rettet i alt 1 gang.

Pacman

Re: Så vi nok?!

Indlæg af Pacman »

25 mil. tror jeg ikke på. Det er mere end hvad de gav for Ailton. 10-15 mil. ja. Immervæk rigtig god handel for FCN.

simon99

Indlæg af simon99 »

Jeg forholder mig kun til hvad FCN's ejer sagde og han ville ikke afvise de 25 mio. kr.

mrjelle

Indlæg af mrjelle »

Tror sku heller ikke på de 25 mill det virker fuldstændig vanvittigt.
10 for Wurtz virker også af meget nu hvor han kun har ½ år tilbage af hans kontrakt.

Mose

Indlæg af Mose »

Priserne på Bak og Dennis er meget fint i tråd med markedet, hvis ellers rygterne om 15 mil. og 8,5 mil. holder stik.

Vi forlanger rimelige priser, og det er vel også derfor, at vi er den mest sælgende klub i Danmark.

Endelig vil jeg lige knytte en kommentar til salgene af Ulrik og Jesper, som har været gode solide FCM spillere. Jeg ser det ikke som en svækkelse, at de er væk. Vi har altså hævet overliggeren, og der kunne de ikke være med. Trist? Nej det synes jeg ikke, men jeg ønsker dem held og lykke og tak for en god tid. Var de blevet for gode til FCM, havde de jo også forladt klubben, men nu er det altså det modsatte der er tilfældet.

Halkjær

Indlæg af Halkjær »

Det er det dyreste køb mellem danske klubber.
Duncan til Brøndby lød på 13,5, altså er denne handel et sted i mellem dette og uendeligt.. nok tættest på 13,5

Martin

Indlæg af Martin »

Mose Skrev:
-------------------------------------------------------
> Priserne på Bak og Dennis er meget fint i tråd med
> markedet, hvis ellers rygterne om 15 mil. og 8,5
> mil. holder stik.
>
> Vi forlanger rimelige priser, og det er vel også
> derfor, at vi er den mest sælgende klub i
> Danmark.
>
> Endelig vil jeg lige knytte en kommentar til
> salgene af Ulrik og Jesper, som har været gode
> solide FCM spillere. Jeg ser det ikke som en
> svækkelse, at de er væk. Vi har altså hævet
> overliggeren, og der kunne de ikke være med.
> Trist? Nej det synes jeg ikke, men jeg ønsker dem
> held og lykke og tak for en god tid. Var de blevet
> for gode til FCM, havde de jo også forladt
> klubben, men nu er det altså det modsatte der er
> tilfældet.

Man kan vel også sige, at både for Ulrik & Jesper vedkommende, så var deres udvikling gået i stå, og nu kommer de til hold, hvor de ligefrem vil blive bærende krafter, i AGF er ulrik jo nærmest sikret sig en back - plads.. Men jeg må også sige, at jeg græder med det ene øje, for begge har været med hele vejen, og det er trods alt hjerteblod man går af med, og det er jo ikke folk med hjertet det rette sted der er kommet ind... Hvis man f. eks ser AGF, så var deres store problem jo, at de fik alt for mange lejesvende, hvorimod dem så havde den rette indstilling blev sorteret fra, og det er jo faktisk først nu, at de har fået hjerteblod tilbage til klubben... Hvor mange har vi nu, hvor hjertet er på rette sted ? Bak - Ulrik - Jesper var trods alt rigtige FCMer

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Hmmm Hvem er det lige i Agf der så har det rette hjerteblod???

Graulund, blot fordi han købte aktier i klubben efter hgan havde været der en enkelt sæson?

Hvem eller hvornår er det det bliver bestemt hvem der er hjerteblod i klubben? Hvis nu vi siger at Dadu (eksempelvis) bliver i klubben lige så længe som Auri blev i BIF jamen så er det vel Dadu der er det rette hjerteblod ik?

Jens Jessen var hjerteblod i AaB inden han kom til FCM og Frandsen det det samme i VFF.....

Sådan kan man jo blive ved. Jeg er også ked af at UL og JM smuttede men mest fordi de smuttede til konkurrerende klubber. Ærlig talt forholder det sig jo nøjagtigt som Mose siger....

Besvar