Starup?
-
YahooSeeker [Bot]
Starup?
Jeg er lidt i problemmer, eller hvad skal man sige.
Jeg er ved at finde ud af om jeg kan overtale nogen til at tage mig med til den næste træningskamp på lørdag, men....
hvor er Starup?
Er det ved Haderslev? det er nemlig det jeg kan finde og jeg troede det skulle være ved Esbjerg??
Jeg er ved at finde ud af om jeg kan overtale nogen til at tage mig med til den næste træningskamp på lørdag, men....
hvor er Starup?
Er det ved Haderslev? det er nemlig det jeg kan finde og jeg troede det skulle være ved Esbjerg??
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 7. jul 2007, 15:59, rettet i alt 1 gang.
-
Claus (BW#1145)
Re: Starup?
Jeg kan måske godt. Skal lige have clearet om jeg har nogle aftaler. Kan også lægge bil til.
-
Tornadoen
Jeg har fundet Starup, men kan ikke lige finde nogle steder hvad tid kampen spilles.
Synes ellers jeg så det den anden dag men nu kan jeg ikke finde det.
Nogen der lige kender kamp tidspunktet?
Hvis man dukker op med et FCM-halstørklæde finder man vel nogle af jer andre.
Tornadoen
Synes ellers jeg så det den anden dag men nu kan jeg ikke finde det.
Nogen der lige kender kamp tidspunktet?
Hvis man dukker op med et FCM-halstørklæde finder man vel nogle af jer andre.
Tornadoen
-
E!
Iflg. referatet fra dagens kamp mod Horsens http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhed :
Næste opgave for FC Midtjylland er på lørdag, hvor modstanderen er Esbjerg. Kampen spilles i Starup kl. 16.00
Næste opgave for FC Midtjylland er på lørdag, hvor modstanderen er Esbjerg. Kampen spilles i Starup kl. 16.00
-
YahooSeeker [Bot]
Jammen hvis du lige holder mig opdateret på den der, så vil det bare være fjong 
-
Jeff Kjølby Hansen
Har lige tjekket Krak.dk - og som sagt findes der åbenbart 2 Starup´er i dk..
Den ene ligger ved grindsted , men er kun en lille flække midt i plantage..
Den anden ligger ved Haderslev, og er faktisk en forstad til haderslev..
Skal vi spille kampen i en skov eller i en forstad?????
Ville være meget rart at vide , da jeg personligt kommer fra østjylland og har et pænt stykke vej til kampen, ligesom jeg havde til vildbjerg.
Er der nogen som ved det med 100% sikkerhed???
Den ene ligger ved grindsted , men er kun en lille flække midt i plantage..
Den anden ligger ved Haderslev, og er faktisk en forstad til haderslev..
Skal vi spille kampen i en skov eller i en forstad?????
Ville være meget rart at vide , da jeg personligt kommer fra østjylland og har et pænt stykke vej til kampen, ligesom jeg havde til vildbjerg.
Er der nogen som ved det med 100% sikkerhed???
-
gusten
Det er Starup ved Grindsted.Det er der Jens Jessen bor derfor!!!!!!Det er ham som har sat kampen i scene.Denne info er 100% sikker.Jeg er lokal.Vi ses til kampen!
-
Claus (BW#1145)
Jeg skal afsted. Der er reserveret en plads til dig. Vender tilbage med tid for kørsel.
-
Jeff Kjølby Hansen
Og da starup ved grindsted ik er så stor, så går jeg ud fra at deres stadion er let at finde?
-
Jeff Kjølby Hansen
Re: Samkørsel.
Jeg tager også et par stykker med fra vejle og omegn.. hvordan kommer vi evt til at stå sammen??
-
Takito
Tror bare man mødes derude
Det er vel til, at finde hinanden på en 11 mandsbane med lidt snor omkring - Så det er vist ikke det vilde problem 
-
Jeff Kjølby Hansen
fair nok.. var bare i vildbjerg mod ach, og stod sammen med et par guttere.. resten stod spredt over det hele.. ikke ulovligt, men vi er tættere på esbjerg end på herning, så vi er vel på en slags udebane?