Super seriøse Vibår..Hmm eller...
-
Bhomaszz
Super seriøse Vibår..Hmm eller...
Efter indeværende sæson meldte vibår ud at flere af klubbens spillere ville ryge ud hvis ikke de lagde en bedre form og træningsattitude for dagen. Samtidig meldte klubben ud at man ville hente nogle gode forstærkninger til, og IKKE prøve nogle lykkeriddere.http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=134969
MEN nu har de så åbenbart alligevel fortrudt, og har budt 3 prøvespillere indenbords (en af dem er dog seriøs nok:Gislason) Går de ikke imod egen udmelding?? En fra sydafrika, og en kontraktfri malineser.http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=134969
Nå ja, det var da OGSÅ lidt for at rakke ned på vibår..
MEN nu har de så åbenbart alligevel fortrudt, og har budt 3 prøvespillere indenbords (en af dem er dog seriøs nok:Gislason) Går de ikke imod egen udmelding?? En fra sydafrika, og en kontraktfri malineser.http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=134969
Nå ja, det var da OGSÅ lidt for at rakke ned på vibår..
Senest rettet af Bhomaszz 1. okt 2007, 23:56, rettet i alt 1 gang.
-
BW#2264
Re: Viborg bør jo næsten blive mestre??
http://www.bold.dk/nyt/?vis=74273
Det er vel ingen overraskelse at de ikke selv kan forstå at de er et bundhold, men hvor er det lige Alvbåge mener de har den omtalte kvalitet henne?
Forsvaret sejler rundt, og Højer ligner mest af alt en udbrændt serie 3 spiller efterhånden....
Eneste lyspunkt for de grønne er vel ham Moumaife, men én mand kan vel næppe berettige en topplacering....
Det er vel ingen overraskelse at de ikke selv kan forstå at de er et bundhold, men hvor er det lige Alvbåge mener de har den omtalte kvalitet henne?
Forsvaret sejler rundt, og Højer ligner mest af alt en udbrændt serie 3 spiller efterhånden....
Eneste lyspunkt for de grønne er vel ham Moumaife, men én mand kan vel næppe berettige en topplacering....
-
foboldfreaken1001
BW#2264 Skrev:
-------------------------------------------------------
> http://www.bold.dk/nyt/?vis=74273
>
> Det er vel ingen overraskelse at de ikke selv kan
> forstå at de er et bundhold, men hvor er det lige
> Alvbåge mener de har den omtalte kvalitet henne?
>
> Forsvaret sejler rundt, og Højer ligner mest af
> alt en udbrændt serie 3 spiller efterhånden....
> Eneste lyspunkt for de grønne er vel ham Moumaife,
> men én mand kan vel næppe berettige en
> topplacering....
Nej, viborg burde ikke være et bundhold, nærmere et midterhold i 2. division Vest!!!!
> http://www.bold.dk/nyt/?vis=74273
>
> Det er vel ingen overraskelse at de ikke selv kan
> forstå at de er et bundhold, men hvor er det lige
> Alvbåge mener de har den omtalte kvalitet henne?
>
> Forsvaret sejler rundt, og Højer ligner mest af
> alt en udbrændt serie 3 spiller efterhånden....
> Eneste lyspunkt for de grønne er vel ham Moumaife,
> men én mand kan vel næppe berettige en
> topplacering....
Nej, viborg burde ikke være et bundhold, nærmere et midterhold i 2. division Vest!!!!
-
YahooSeeker [Bot]
Vi har 5 U-xx Spillere på vores hold. Det er et meget ungt hold og det var også det som MJ sagde før dette transfervindue. Viborg skulle have generationsskifte og det kan man sige er blevet gort.
Antallet af spillere som kendte til Linderoths taktik inden denne sæson kunne nok tælles på én hånd så det er ikke så underligt det hakker lidt.
Antallet af spillere som kendte til Linderoths taktik inden denne sæson kunne nok tælles på én hånd så det er ikke så underligt det hakker lidt.
-
BW#2264
FCM har så vidt jeg erindrer også et par U-(landsholds)spillere på holdet... Det kører da meget godt...
Så det er vel ingen undskyldning... 
-
YahooSeeker [Bot]
Jeg sagde heller ikke det var pga. spillerne. Det er selve spillet som ikke er kørt helt ind på lystavlen endnu.
-
Bhomaszz
Van Colter Skrev:
> Jeg sagde heller ikke det var pga. spillerne. Det
> er selve spillet som ikke er kørt helt ind på
> lystavlen endnu.
Ha ha er i langsomtopfattende i vibår? det er da efterhånden gået noget tid ikk?
> Jeg sagde heller ikke det var pga. spillerne. Det
> er selve spillet som ikke er kørt helt ind på
> lystavlen endnu.
Ha ha er i langsomtopfattende i vibår? det er da efterhånden gået noget tid ikk?
-
YahooSeeker [Bot]
Læs mine indlæg. Men jeg gentager så lige:
-
BW#2264
Brøndby formåede faktisk og lave et helt system-skifte (Fra 4-3-3 til 4-4-2) henover halvegspausen i går - Viborg har ikke lært Linderoths taktiske system på 3 måneder? Flot 
-
Bhomaszz
Van Colter Skrev:
> Læs mine indlæg. Men jeg gentager så lige:
> Antallet af spillere som kendte til Linderoths
> taktik inden denne sæson kunne nok tælles på én
> hånd så det er ikke så underligt det hakker lidt.
Jeg har sgu da læst dine indlæg, og JEG gentager da så også, er de ikke ved at have haft en del tid siden SÆSONSTART som du jo selv nævner?
hvis du havde skrevet det for en halvanden måneds tid siden så kunne jeg følge dig, men det er sgu da spillet en tredjedel af sæsonen nu - så endnu engang er i langsomme i Vibår?
Bhomaszz - papskærer...
> Læs mine indlæg. Men jeg gentager så lige:
> Antallet af spillere som kendte til Linderoths
> taktik inden denne sæson kunne nok tælles på én
> hånd så det er ikke så underligt det hakker lidt.
Jeg har sgu da læst dine indlæg, og JEG gentager da så også, er de ikke ved at have haft en del tid siden SÆSONSTART som du jo selv nævner?
hvis du havde skrevet det for en halvanden måneds tid siden så kunne jeg følge dig, men det er sgu da spillet en tredjedel af sæsonen nu - så endnu engang er i langsomme i Vibår?
Bhomaszz - papskærer...
-
YahooSeeker [Bot]
Det er nemt at sige når man er fan af en "klub" som er inde i en god periode hvor spillet virker.
Men Viborg bliver nok desvære ikke en rigtig topklub medmindre vi mere tænker på penge end vores traditioer så lige meget hvilken træner vi har. Så det er da heller ikke udtænkeligt at vi falder ned i første division engang. Men vi gør det med klubbens ære i behold
Men Viborg bliver nok desvære ikke en rigtig topklub medmindre vi mere tænker på penge end vores traditioer så lige meget hvilken træner vi har. Så det er da heller ikke udtænkeligt at vi falder ned i første division engang. Men vi gør det med klubbens ære i behold
-
smørtyven
Van Colter Skrev:
> Det er nemt at sige når man er fan af en "klub"
> som er inde i en god periode hvor spillet virker.
>
> Men Viborg bliver nok desvære ikke en rigtig
> topklub medmindre vi mere tænker på penge end
> vores traditioer så lige meget hvilken træner vi
> har. Så det er da heller ikke udtænkeligt at vi
> falder ned i første division engang. Men vi gør
> det med klubbens ære i behold
- hold kæft hvor er du belastende af høre på.. hvis du forventer forståelse for den slags indlæg er du sgu havnet på det forkerte forum... Men jeg kan da godt forstå du/i forsøger at dreje debatten over på andet end det der foregår INDE på banen, for der stinker i da seriøst..
Keep the faith
Smørtyven - 100% anti-fodsved
> Det er nemt at sige når man er fan af en "klub"
> som er inde i en god periode hvor spillet virker.
>
> Men Viborg bliver nok desvære ikke en rigtig
> topklub medmindre vi mere tænker på penge end
> vores traditioer så lige meget hvilken træner vi
> har. Så det er da heller ikke udtænkeligt at vi
> falder ned i første division engang. Men vi gør
> det med klubbens ære i behold
- hold kæft hvor er du belastende af høre på.. hvis du forventer forståelse for den slags indlæg er du sgu havnet på det forkerte forum... Men jeg kan da godt forstå du/i forsøger at dreje debatten over på andet end det der foregår INDE på banen, for der stinker i da seriøst..
Keep the faith
Smørtyven - 100% anti-fodsved
-
Nicolai Kammersgaard
Hekler Skrev:
> Nævn en eneste Viborg tradition?
Nederlag?
Nederlag?
-
Casper Søe
Hekler Skrev:
Gå 7. om? Hoppe rundt i bar mave? de har da en masse!
Gå 7. om? Hoppe rundt i bar mave? de har da en masse!