Watch out Parken - Ulvene kommer

Om FC Midtjylland og Black Wolves
smørtyven

Watch out Parken - Ulvene kommer

Indlæg af smørtyven »

Hold kæft hvor blev Horsens da bare kørt i smadder, topklasse af hele holdet, en speciel lykønskning til Dennis, som nok spilede sin bedste kamp for FCM.
Og til alle os der var med i Horsens, kanonstemning i 90 min. det var fanme osse klasse.
Godt gået gutter, vi ses i parken.

Keep the faith
Smørtyven - Jeg synger højere end dig....
Senest rettet af smørtyven 8. apr 2005, 14:49, rettet i alt 1 gang.

corny48

Re: Watch out Parken - Ulvene kommer

Indlæg af corny48 »

we are coming - wolves are here !!!
We are are the best - screw the rest !!!

NME

Opbakningen i Horsens

Indlæg af NME »

smørtyven skrev:
-------------------------------------------------------
> Og til alle os der var med i Horsens,
> kanonstemning i 90 min. det var fanme osse klasse.

Jeg var i Horsens, men pga. af mine følgesvende af med gult blod i årene, var jeg placeret på en langside i den modsatte ende af FCM-tilhængerne..

Og det med en kanonstemning skal nok passe, men det var altså nok mest jer selv der kunne høre det. Det eneste der rigtig var lyd på var når der blev sunget : "Her regér ulvene fra Midtjylland". Det lyd så til gengæld også godt. Resten var næsten umuligt at høre, og det var kun fordi jeg normalt står og skråler med at jeg kunne fortælle de omkring siddende hvad der blev sunget.

Men sangen "Her regér ulvene fra Midtjylland" faldt lissom lidt til jorden da den blev sunget for 10. gang. Kunne man ikke synge sangen måske et par minutter for fuld udblæsning og så ikke så tit, istedet for kun 20-30 sekunder og så bare rigtig mange gange. Det er jeg sikker på virker meget bedre.

Når det så er sagt: Vi/I larmede selvfølgelig meget mere end Horsens gjorde, men de sang jo nærmest overhovedet heller ikke, efter kampen bar gået i gang. Og så havde vi/I selvfølgelig også modvinden imod jer, hvilket ikke gjorde det nemmere.

Med hensyn til romerlysene : De forholdsvis neutrale horsens folk der var placeret rundt om mig, sad og roste FCM-tilhængerne for at være langt mere fornuftige end de superliga-fans der tidligere havde været på besøg - men det stoppede da godt nok brat da der blev tændt romerlys!
Udover at det generelt ikke er særlig smart når det nu er ulovligt, så virkede godt nok også tamt at der blev tændt et enkelt romerlys på et helt tilfældigt tidspunkt. Det gjorde da bære BW helt til grin, at dem der skulle spille smarte og tænde romerlys ikke gjorde det i samlet flok når der blev scoret, men ventede til kampen næsten var forbi, fordi de var bange for at blive smidt ud. FLOT FJOLSER !

> Godt gået gutter, vi ses i parken.

Altoriso

Re: Opbakningen i Horsens

Indlæg af Altoriso »

"Udover at det generelt ikke er særlig smart når det nu er ulovligt, så virkede godt nok også tamt at der blev tændt et enkelt romerlys på et helt tilfældigt tidspunkt. Det gjorde da bære BW helt til grin, at dem der skulle spille smarte og tænde romerlys ikke gjorde det i samlet flok når der blev scoret, men ventede til kampen næsten var forbi, fordi de var bange for at blive smidt ud. FLOT FJOLSER ! "

Kan altså ikke forstå hvorfor det er BW der skal klandres for noget som nogle enkelte har gjort..

BW har IKKE som samlet forening sagt at nu skulle der altså medbringes romerlys til afbrænding !

BW skal derimod som forening ( læs her Bestyrelsen ) sørge for at vedkommende afbrændere får en passende straf indenfor BW og så også FCM´s rammer !
Og dette er gjort allerede samme aften !

Jan

smørtyven

Indlæg af smørtyven »

Nu stod vi jo på en tribune uden tag over hovedet og med vinden direkte i fjæset, så mon ikke det er årsagen til at vi ikke kunne høres.

Omvendt burde vi jo ha hørt "de gule" da de stod på den såkaldte hovedtribune og endda havde vindforholdene på deres side. Men Ak, de var tavse som graven...

Og med hensyn til romerlyssagen så tror jeg nu nok den er endevendt rigeligt i en anden tråd, og min mening må jeg jo nok hellere holde for mig selv... ellers bliver man da vist overfaldet verbalt af HaraKrishna tilhængere her på graven...

Keep the faith
Smørtyven - Ja det var altså ikke mig denne gang

Outlaws

Indlæg af Outlaws »

Hvad er forskellen på at gøre det i samlet flok eller om man tænder den alene???
Hvis de var bange for at blive smidt ud, havde de nok heller ikke holdt dem i hånden men smidt dem. Så du er lige så stor et fjols som dem, sådan som du udtaler dig!!!

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Det er han da ikke. Hvis de godt vidste at de ville blive spottet og smidt ud, så kan det da netop være at de ventede til sent, for ikke at gå glip af så meget af kampen. Og for at Romerlys er fede skal man være en masse der har dem, ellers bliver det lidt tamt. Nok derfor det skulle være i flok for at give mening. Det burde sådan en outlaw som dig da vide...

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Efter billedet på hjemmesiden at dømme kunne det måske også tænkes at grunden til, at det blev tændt så sent var, at det lige skulle blive mørkt først...
hmm hvem ved ...

Men selv om det ser lidt fedt ud var det måske en idé hvis man fjernede billedet fra hjemmesiden ?

YahooSeeker [Bot]

Hvilken hjemmeside?

Thø / BW#2660

Indlæg af Thø / BW#2660 »

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Hvorfor skal billedet fjernes ?

Ja, det er ulovligt, men sket er sket, og ingen dør vel af at se et tændt romerlys ?

Peter Ross - Roligan ? Nej tak ! - Romerlys ? YES SIR !

YahooSeeker [Bot]

Vidste ikke der var kommet billeder allerede der. Troede det var fcm.dk der havde billeder af det...

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Du har jo stort set selv svaret...

Simon

Indlæg af Simon »

Altoriso skrev:
-------------------------------------------------------
> Du har jo stort set selv svaret...

Så skal billederne fra Ob-kampen vel også fjernes? Det er jo også ulovligt...:S

Outlaws

Indlæg af Outlaws »

At de går glip af den sidste halve time, er da stadig en træls tid at gå glip af, bare det at blive smidt ud må være træls nok når der stadig er tid tilbage af kammpen. Om de gør det samlet ser selvfølgelig fedt ud, jo flerejo bedre, men enkeltvis er de også fede og strækker sig over længere tid.

Besvar