Jeg har på både FCM.dk & FCK.dk læse kampreferat af samme kamp, hvordan kan det være at FCK skriver at de kom bagud allerede efter 3.min og FCM.dk skriver efter 20 min ?? Er det bare mig som læser FCK.dk kampreferat forkert??
Sakset fra fck.dk "Samtidig var FCM’s boldsikre og vævre midtbanespillere meget hurtige i deres omstillingsspil, hvilket KB allerede måtte sande i kampens 3. min. Til trods for at den bageste firekæde var i balance, blev forsvaret alligevel fanget ved et diagonalskift fra FCM’s venstre side, over i KB’s venstre forsvarsside. En smule ubeslutsomhed fra forsvarets side, medførte at en FCM angriber fik lov at tage bolden med i en god førsteberøring, hvorefter han sikkert udplacerede Frederik Vang i målet til stillingen 0-1."
Saket fra fcm.dk "Det ene FC Midtjylland angreb efter det andet rullede mod københavnernes mål, og efter 20 minutters spil kunne Habib Khan Mohommad på en stikning fra Yakubu Akilu lobbe bolden over KBs keeper til midtjysk føring på 1-0."
Nogle det kan forklare ovenstående.
Hilsen Glen
Ynglinge´s sejr over KB
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Ynglinge´s sejr over KB
Sagtens
Højst den ene der har skrevet var til stede og det var den anden ikke, men har fået refereret.
Højst den ene der har skrevet var til stede og det var den anden ikke, men har fået refereret.