Fantastisk stemmning!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
caspersm

Fantastisk stemmning!

Indlæg af caspersm »

Er det bare mig der syntes der var en fuldstændig fantastisk stemmning idag..?især den nye sang virkede godt, selvom folk ikke kunne den helt.
Senest rettet af caspersm 7. apr 2007, 21:29, rettet i alt 1 gang.

Arff

Re: Fantastisk stemmning!

Indlæg af Arff »

I fjernsynet kunne man tydeligt høre BW mens man overhovedet ikke kunne høre AaB.
- Den nye sang kunne man godt høre en enkel gang i fjernsynet, hvis det var den ;) - Kommentatorene roste også de medrejsende FCM fans, for at skabe en god stemning og for at støtte holdet.
- Flot indsats gutter!!

ulv865

Indlæg af ulv865 »

Hej alle ulve, som var i Aalborg.

Jeg vil bare sige, at jeg synes stemningen var FANTASTISK!!! Sad selv med en kammerat (AaB-fan) og mine søskende lige til højre aller øverst. Og jeg må virkelig sige - der var ikke mange lange pauser.. Der var gang i den næsten konstant. Hvorimod Man næsten ikke hørte dem nede fra den anden ende af... selvfølgelig kan man bedst høre dem er tættest ved og AaBs fans vil sikkert sige de ikke kunne høre BW, men det garanterer jeg for, at de kunne, for der var virkelig ikke særlig meget gang i den... Der var perioder, hvor begge grupper sang på samme tid og det var ok. Men synes der var flere og lange pauser nede på SparNord end nede ved FAXE/Stiften..

Tak for en dejlig oplevelse...

Ulv865

ps. den nye sang virkede godt.... Den MÅ bare prøves på Nordea på mandag...

BW#2264

Indlæg af BW#2264 »

Overrasker mig faktisk lidt at der generelt ikke var flere tilskuere?? 7000 er da ikke mange til en topkamp, som det jo var i dag....

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

BW#2264 Skrev:
-------------------------------------------------------
> Overrasker mig faktisk lidt at der generelt ikke
> var flere tilskuere?? 7000 er da ikke mange til en
> topkamp, som det jo var i dag....

Ja, så ikke ud til, at der var særlig mange AaB-tilhængere ovre på deres "supporter-tribune" (Spar Nord?). Synes også det virkede til, at vi var det dominerende hold på lægterne, selv om jeg må indrømme, at opbakningen i dag ikke var lige prangende altid.

weinkouff

Indlæg af weinkouff »

Hejsa...

Skulle da lige hilse fra min familie som var på Aalborg Stadion idag og sige at Black wolwes gjorde det fortrinligt..

Vi havde valgt at sende Jespers far med familie, og de var virkelig imponeret..
Det er bare super når fans som jer gir holdet max. støtte..

Mandag er der absolut ingen der kan holde mig fra SAS Arena..
selv om vi befinder os næsten 200 km nord for Herning, skal vi da lige ned og se at sønnike sidder på bænken ;-))

Mange hilsner og god påske
Familien Weinkouff i Hjørring

Kobborg

Indlæg af Kobborg »

caspersm Skrev:
> Er det bare mig der syntes der var en fuldstændig
> fantastisk stemmning idag..?især den nye sang
> virkede godt, selvom folk ikke kunne den helt.

Stemningsniveauet har også gode muligheder efter en scoring inden for 20 sec, men godkendt herfra...

Hehe, jeg synes også den nye sang har muligheder, selvom jeg selv fucked op mht teksten en gang imellem ;) Men øvesle gør jo mester!

Lauth

Indlæg af Lauth »

Synes det var GRANDE idag hehe.... Stryg GRANDE.... Det var sgu fedt... Alt faldt bare på plads. Go start go stemning og en top kamp der blev vundet. Det er sgu godt....

Så må vi håbe det bliver ligeså godt mandag

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

caspersm Skrev:
> Er det bare mig der syntes der var en fuldstændig
> fantastisk stemmning idag..?især den nye sang
> virkede godt, selvom folk ikke kunne den helt.

Den sang funker ikke.

1. Versefødderne er ikke iorden i 1. vers.
2. Der skal være na na omkvæd mellem hvert vers for at den fungere.
3. DET GÅR FOR HURTIGT!

ulv865

Indlæg af ulv865 »

Synes nu det lød ok... Mangler måske lidt. Forfatteren må lge hjem og og finpudse den lidt... Måske rigtigt nok, at det vil være en idé at tralle imellem hvert vers. Ellers kunne man jo bare gøre det til en tralle/lå-lå-sang. Ligesom en af Bundbys. Det synes jeg lyder fedt... Og det vil denne også komme til...

Ulv865

btw. Du var (igen) fantastisk Hekler. Kunne se dig hvorfra jeg sad og også høre dig, når du styrede FORZA FC!!! Du er en gevinst og fornøjelse at have på tribunen...

Persian_Wolf

Indlæg af Persian_Wolf »

Hekler Skrev:
> caspersm Skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Er det bare mig der syntes der var en
> fuldstændig
> > fantastisk stemmning idag..?især den nye sang
> > virkede godt, selvom folk ikke kunne den helt.
>
> Den sang funker ikke.
>
> 1. Versefødderne er ikke iorden i 1. vers.
> 2. Der skal være na na omkvæd mellem hvert vers
> for at den fungere.
> 3. DET GÅR FOR HURTIGT!

Er det nana sangen med temptation? Hvis ja, så er den AL AL AL AL for hurtigt :) Lyder jo nærmest som en DJ Tiesto Trance Remix :)

Dahl Nielsen

Kampen sendes lige nu

Indlæg af Dahl Nielsen »

Kampen begyndte her kl. 09.00 på Viasat Sport 1. AaB's tilhængere er godt med, men jeg synes faktisk vi er de bedste på tribunen indtil videre.

Lars

Indlæg af Lars »

Jeg havde fået et par sponsor billeter og sad derfor ovre på Sonfon Tribunen og jeg hørte altså ikke specielt meget til AaB fansne, men der var godt gang i udebane afsnittet hvor de fleste FCM fans stod.
Der skal så lige for rimligheds skyld siges at jeg sad på den østlige del af tribunen ned mod vores afsnit.

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Lars Skrev:
> Jeg havde fået et par sponsor billeter og sad
> derfor ovre på Sonfon Tribunen og jeg hørte altså
> ikke specielt meget til AaB fansne, men der var
> godt gang i udebane afsnittet hvor de fleste FCM
> fans stod.
> Der skal så lige for rimligheds skyld siges at jeg
> sad på den østlige del af tribunen ned mod vores
> afsnit.

Efter at have hørt fansene på TV må jeg indrømme, at AaB altså bare var bedst. Men vi var rigtig godt med, det skal siges. AaB var jo også på hjemmebane.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Dahl Nielsen Skrev:

> Efter at have hørt fansene på TV må jeg indrømme,
> at AaB altså bare var bedst. Men vi var rigtig
> godt med, det skal siges. AaB var jo også på
> hjemmebane.

Det synes jeg ikke at du har helt ret i !

Det kan godt være at de var bedre med i 2. halvleg, og de blev da også nævnt under kampen, men ser man isoleret på antal udebanefans kontra hjemmeholdfans så er de i bund og grund rimeligt meget til "grin" ( det må dog også være en kold dukkert at komme bagud i en topkamp efter 17 sek.. )

Det er dog fedt at se den store opbakning, der har været efter de sidste par kampe - den er mere talstærk og bedre lydmæssigt end længe set :-)

Besvar