Jaaa vi vandt i dag!
David Nielsen... den mest provokerende spiller
-
YahooSeeker [Bot]
David Nielsen... den mest provokerende spiller
Man kunne høre i baggrunden i kampen mellem Silkeborg og Esbjerg et interview med David Nielsen om at han var den mest provokerende spiller i SAS-Ligaen. Det er en Onside undersøgelse hvor de har spurgt spillerne i SAS-Ligaen og dermed har de kåret ham til den mest provokerende spiller!
Jaaa vi vandt i dag!
Jaaa vi vandt i dag!
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 3. apr 2005, 12:31, rettet i alt 1 gang.
-
Outlaws
Re: David Nielsen... den mest provokerende spiller
Ja sådan er det jo. Enten så hader man ham ellers elsker man ham.
-
Ravnen
Tja han er provo, og er man fan af modstanderholdet er han møg irriterende! ((-:
-
YahooSeeker [Bot]
Idag elsker jeg ham!
-
Fc-Arne
Han sagde at det altid var dejligt at vinde - GOD STIL 
-
YahooSeeker [Bot]
FC Midtjylland!!!
At han er blevet kåret til suppens mest provokerende spiller er kun med til at give os noget omtale, plus at vi nu ved at de andre klubber (spillere) er "bange" for at møde os, kanon!!!
De skal have lov til at frygte os,
Fortet og vores spillere..
Kan da godt forstå at de andre syntes at han er provokerende, det syntes jeg også han var da han spillede for AAB, men det var for den misundelse over at det var dem der havde ham, og det at de havde en spiller som andre klubber frygtede at møde, pga. af hans flotte fodboldspil.. Fordi han er så tændt til kampe som han er. og ja, fordi han viser den målfarlighed som han gjorde idag!!!
Hold kæft hvor er jeg bare glad for at han er vores,
og som jeg har skrevet før herinde på graven flere gange, ser jeg ham som forårets spiller.. og jaaa, nu er han dagodt på vej..
At han er blevet kåret til suppens mest provokerende spiller er kun med til at give os noget omtale, plus at vi nu ved at de andre klubber (spillere) er "bange" for at møde os, kanon!!!
De skal have lov til at frygte os,
Fortet og vores spillere..
Kan da godt forstå at de andre syntes at han er provokerende, det syntes jeg også han var da han spillede for AAB, men det var for den misundelse over at det var dem der havde ham, og det at de havde en spiller som andre klubber frygtede at møde, pga. af hans flotte fodboldspil.. Fordi han er så tændt til kampe som han er. og ja, fordi han viser den målfarlighed som han gjorde idag!!!
Hold kæft hvor er jeg bare glad for at han er vores,
og som jeg har skrevet før herinde på graven flere gange, ser jeg ham som forårets spiller.. og jaaa, nu er han dagodt på vej..
-
YahooSeeker [Bot]
Man kan sige meget om David og måske ikke alt er godt...
Men, som tilhænger af FC København vil jeg sige at i har fået en spiller der går 100% forrest i alle kampe og som tilmed giver meget tilbage til fansene.
Om man kan lide hans stil, det er en anden diskussion, men jo længere han bliver i FC Midtjylland, jo mere populær tror jeg han vil blive hos jer...
Tillykke med sejren! Det var sku' lækkert at se (øh, altså ikke kampen... Som var ret kedelig)
Men, som tilhænger af FC København vil jeg sige at i har fået en spiller der går 100% forrest i alle kampe og som tilmed giver meget tilbage til fansene.
Om man kan lide hans stil, det er en anden diskussion, men jo længere han bliver i FC Midtjylland, jo mere populær tror jeg han vil blive hos jer...
Tillykke med sejren! Det var sku' lækkert at se (øh, altså ikke kampen... Som var ret kedelig)