Jesper Weinkouff

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mick

Jesper Weinkouff

Indlæg af mick »

Hvornår tror folk at Weine får debut i SAS ligaen?...... Personligt vil jeg sige at han ikke er særlig langt fra Anders Rasmussen og Ola Tidman...... Har vi en snarlig debut i sigte eller går der lang tid endnu?
Senest rettet af mick 26. mar 2005, 21:02, rettet i alt 1 gang.

Peter Ross

Re: Jesper Weinkouff

Indlæg af Peter Ross »

2 år...

Ola overtager pladsen som 1. keeper, men vil videre, og så kommer Weine ind som ny 1. keeper.

I mellemtiden er Anders Rasmussen smuttet, da han er blevet utilfreds med reservetjansen på 4. år, i mens er Heintze kommet på bænken, men Weine overhaler ham indenom i sommerpausen.

Peter Ross - Hvad er oddset på at jeg får ret ? ;-)

NME

Heinze

Indlæg af NME »

Tror mere på Heinze end på Weinkouff..

YahooSeeker [Bot]

Re: Heinze

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

ja - dety gør jeg også... den oddskupon vinder du ikke på Ross....

mick

Indlæg af mick »

Weine er da et klart større talent end Heinze.... Og næsten allerede bedre nu.... Såå..... Weine er da osse Danmarks klart største målmandstalent lige nu

Harder

Indlæg af Harder »

Det er forresten værd at bemærke at U17-Landsholdet med Weine på mål, imorgen begynder kampen om at kvalificere sig til EM. De skal i 3 kampe møde Spanien, Polen og Schweiz. Kun vinderen kommer med til EM. Det skal nok blive spændende og høre hvordan vores danske talenter klarer den :)

/Harder

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Nu når vi snakker målmænd, så går det forrygende på skadeslisten...

Ola Tidman blev tilføjet i onsdags, det samme blev David Nielsen...

Så nu ser listen sådan ud: Ola Tidman, Anders Rasmussen, Nikolai Jørgensen, Jesper Mikkelsen, Femi, Morten Petersen, Søren Skriver, David Nielsen, Frank Kristensen og Mikkel Thygesen.

Dog er det "kun" Mikkel Thygesen, Frank Kristensen, Anders Rasmussen, Ola Tidman og Søren Skriver der ikke træner med pt.

Peter Ross

kenny

Indlæg af kenny »

Hej Ross.Hvornår forventes Tidman klar igen.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Det skrev Herning Folkeblad ikke noget om, men han skulle have fået et slag på knæet. Så han burde være klar til BIF kampen d. 2/4 :-)

Peter Ross

NME

Heinze

Indlæg af NME »

Hvis hverken Tidman eller AR blir klar, tror jeg ihvertfald mere på Heinze end Weine.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Ja, pt. står Heintze stærkere end Weinkouff, da han er med inde omkring 1. holdet, og i kraft af hans alder.

Peter Ross

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Peter Ross skrev:
-------------------------------------------------------
> Ja, pt. står Heintze stærkere end Weinkouff, da
> han er med inde omkring 1. holdet, og i kraft af
> hans alder.

Heintze på mål??? Nej tak du ((-:

Tror også han stadig render rundt i Holland (-;

Håber Tidman bliver klar, og får tjansen.

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Jojo, den bette mand må gøre det godt på kassen !!

Aner egentlig ikke hvorfor jeg konstant har puttet et "t" i Lasse Heinzes navn :-)

Peter Ross

Besvar