Mulig forstærkning til venstreback ?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
BroWnie

Mulig forstærkning til venstreback ?

Indlæg af BroWnie »

http://www.bolddk.com/nyt/?vis=64841

Elanga er nu sat til salg i brøndby, og hvis ikke hans prisskilt er sat ALT for højt, kunne man jo overveje et bud fra fcm's side ?

De kampe jeg har set ham spille, syntes jeg faktisk han har spillet udemærket, og netop på venstrebacken, syntes jeg i mange år fcm har manglet en "rigtig" stamspiller som virkelig har kunnet sætte sig på pladsen. Altså vi har skiftet meget ud på netop denne plads, uden det helt vilde resultat.

Nu hvor vi tilsyneladende også fik en god slat penge for theo, må der da være lidt penge tilovers til endnu en forstærkning.

Stadig mener jeg kun vi skal hente ham, hvis prisen er fornuftig!

Hvad synes i ?
Senest rettet af BroWnie 3. feb 2007, 13:21, rettet i alt 1 gang.

Dahl Nielsen

Re: Mulig forstærkning til venstreback ?

Indlæg af Dahl Nielsen »

BroWnie Skrev:
-------------------------------------------------------
> http://www.bolddk.com/nyt/?vis=64841
>
> Elanga er nu sat til salg i brøndby, og hvis ikke
> hans prisskilt er sat ALT for højt, kunne man jo
> overveje et bud fra fcm's side ?
>
> De kampe jeg har set ham spille, syntes jeg
> faktisk han har spillet udemærket, og netop på
> venstrebacken, syntes jeg i mange år fcm har
> manglet en "rigtig" stamspiller som virkelig har
> kunnet sætte sig på pladsen. Altså vi har skiftet
> meget ud på netop denne plads, uden det helt vilde
> resultat.
>
> Nu hvor vi tilsyneladende også fik en god slat
> penge for theo, må der da være lidt penge tilovers
> til endnu en forstærkning.
>
> Stadig mener jeg kun vi skal hente ham, hvis
> prisen er fornuftig!
>
> Hvad synes i ?

Personligt mener jeg langt fra, at Joseph Elanga besidder den nødvendige klasse. Ikke hvis man skal være med i toppen af SAS Ligaen. Skal man endelig have en mand som ham på holdet, så skal det være som venstre midtbane, hvor jeg selv mener han er bedst.

Men for lige at slå det fast: Jeg mener IKKE vi kan bruge ham.

Kent

Indlæg af Kent »

Han er ikke-eu'er og derfor skal vi ikke hente ham. Salami, Femi, Colling og Dadu kan allerede ikke spille på samme tid, så der skal ikke hentes flere ind, der ikke kan blive stamspiller.

Kent

Gaston

Indlæg af Gaston »

Elanga er netop røget ud i kulden hos Brøndby fordi han var for udisciplineret, og samtidig også undværlig. Det er da klart to signaler om at vi ikke skal skrive en kontrakt med ham. Jeg har heller ikke set ham spille overbevisende på noget tidspunkt, så ud fra min personlige holdning synes jeg heller ikke vi skal skrive med ham.

Mr. Brandt

Indlæg af Mr. Brandt »

Uden at kværne rundt i det:

Nej det skal vi absolut ikke

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Må detsværre give dig ret Kent,vi kan ikke bruge en ikke EU spiller til noget som helst. Syntes ellers Elanga er sej nok. Og hvor meget man lige skal ligge i hans problem med at komme til tiden ved jeg ikke. På et eller andet plan vidste vi jo godt at der skulle ske et eller andet i BIF nu når de ikke ville fyrre Per.

Men ser det virkeligt så slemt ud på den plads??
Fik Rasmus Hansen ikke en kamp eller to på den plads i pokal kampene. Syntes ikke vi skal ud at invistere mere. Lad os nu se til sommer, hvis vi skal ud at forsvare et dansk mesterskab 2007/2008 så vil der sikkert blive invisteret.

FCM ÅRHUS
superliga gal

fadlaa

Indlæg af fadlaa »

Han blev sat til salg af MFF af præcis samme årsag som Brøndby nu osse har gjort. Så glem alt om ham

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

BW 2479 Skrev:
> Må detsværre give dig ret Kent,vi kan ikke bruge
> en ikke EU spiller til noget som helst. Syntes
> ellers Elanga er sej nok. Og hvor meget man lige
> skal ligge i hans problem med at komme til tiden
> ved jeg ikke. På et eller andet plan vidste vi jo
> godt at der skulle ske et eller andet i BIF nu når
> de ikke ville fyrre Per.
>
> Men ser det virkeligt så slemt ud på den plads??
> Fik Rasmus Hansen ikke en kamp eller to på den
> plads i pokal kampene. Syntes ikke vi skal ud at
> invistere mere. Lad os nu se til sommer, hvis vi
> skal ud at forsvare et dansk mesterskab 2007/2008
> så vil der sikkert blive invisteret.
>
>
>
>
> FCM ÅRHUS
> superliga gal

Den rette mand vil være Allan K. Jepsen (pris ca. 2.5-3.5 mill kr.)

FF

BroWnie

Indlæg af BroWnie »

Jah okey. havde ikke lige overvejet det med Eu-spiller eller ikke. så min fejl der ;)

Arff

Indlæg af Arff »

Jeg synes personligt også vi skulle prøve at få Allan K. Jepsen til venstre backen,for det holder ikke i længden med at der er 3-4 forskellige som skal spille den plads i løbet af den her forårssæson.
Og hvis vi skulle have en midtbane spiller vil jeg sige der er mange flere kvalificerede spiller om budet, også som passer til klubbens budget.

Cee-Jay

Indlæg af Cee-Jay »

Allan K. Jepsen... Se Dét er et kvalificeret bud... Han er god!
Elangas status som ikke-borger gør at vi ikke ska investere i ham, og da slet ikke, når han ikke er bedre end hverken Leon eller JM...

Hafferlaf

Indlæg af Hafferlaf »

"Mulig forstrækning til venstreback" må være en mere passende overskrift i Elangas tilfælde.

Bobby

Indlæg af Bobby »

Sennels er tilsyneladende færdig i Brøndby. Er han blevet så dårlig? Han var da en supergod venstreback i Viborg. Måske et klubskifte til FCM kunne få ham til at finde storformen frem igen. Han er sikkert ikke så dyr.

Kunne det være en mulighed?

Kent

Indlæg af Kent »

Spørgsmålet er, om han passer ind i vores spillestil, hvor vi gerne spiller med meget aggressive backer (i stil med det, BIF gør/gjorde). Desuden har han i efterhånden 2 år vist, at han ikke kunne finde niveauet i BIF. Spørgsmålet er, om han bare ikke er bedre, eller om det "bare" er en formnedgang. Jeg ved det ikke helt, men umiddelbart er jeg ikke sikker på, at han vil gøre det bedre end fx Lindkvist.
Desunden har BIF allerede vist én gang i dette transfervindue, at de ikke er begejstrede for at sælge spillere til os. Mon ikke en byttehandel med Heath Pearce i FCN er mere attraktiv for BIF, medmindre de gør alvor af at sætte Thomas Rasmussen ned som back, hvilket lyder fuldstændig tåbeligt.

Kent

Dahl Nielsen

Indlæg af Dahl Nielsen »

Kent Skrev:
> Mon ikke en byttehandel med
> Heath Pearce i FCN er mere attraktiv for BIF,
> medmindre de gør alvor af at sætte Thomas
> Rasmussen ned som back, hvilket lyder fuldstændig
> tåbeligt.

Ja, synes også det er en fuldstændig tosset idé. Men tror ikke de henter Heath Pearce. Han er vist mere tiltrukket af det øvrige Europa...

Besvar