Ob`s Søren Jensen udtaler idag til Forza.
-
SchelleBoy
Ob`s Søren Jensen udtaler idag til Forza.
Tjek lige den her udmeldning fra Søren Jensen.
http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=15199
Vent og se Søren du bliver klogere. Vi er langt bedre end jer. Måske glemt hvordan vi kørte jer fuldstændig ud af banen, ved vores sidste møde. Hah.
Synes den er til grin den udtagelse..
HADER VFF!!
http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=15199
Vent og se Søren du bliver klogere. Vi er langt bedre end jer. Måske glemt hvordan vi kørte jer fuldstændig ud af banen, ved vores sidste møde. Hah.
Synes den er til grin den udtagelse..
HADER VFF!!
Senest rettet af SchelleBoy 21. jan 2007, 18:30, rettet i alt 1 gang.
-
hitman202
Re: Ob`s Søren Jensen udtaler idag til Forza.
Ja man må da sige han er optimistisk.
Tror nu det eneste han har ret i er at kampen om sølv kommer til at stå imellem os og Ob, med FCM som klare vindere naturligvis;-)
Man skal heller ikke glemme Aab som udfordrer til Ob´s 3-plads, de er trods alt kun 4 point bagefter
Tror nu det eneste han har ret i er at kampen om sølv kommer til at stå imellem os og Ob, med FCM som klare vindere naturligvis;-)
Man skal heller ikke glemme Aab som udfordrer til Ob´s 3-plads, de er trods alt kun 4 point bagefter
-
SchelleBoy
Jaa jeg tror os det bliver mellem FCM og OB. Som jeg ser det når sæsonen starter igen. Har vi vejle Hjemme. Randers ude. og så esbjerg hjemme. Hvis vi vil være med helt i toppen burde det vel og blive til 9 ponit ??
Imens starter ob hjemme mod Randers. ude mod Esbjerg og så hjemme imod AAB. Synes umiddelbart hvorfor start program tegner godt for den sidste halvdel af sæsonen
HADER VFF!
Imens starter ob hjemme mod Randers. ude mod Esbjerg og så hjemme imod AAB. Synes umiddelbart hvorfor start program tegner godt for den sidste halvdel af sæsonen
HADER VFF!
-
Kent
SchelleBoy Skrev:
-------------------------------------------------------
> Synes den er til grin den udtagelse..
>
Mener du det er til grin, at han ikke er udtaget til OBs hold?
Hvis det er hans udtaLelse du mener, hvad synes du så han skulle have sagt i stedet? Naturligvis er deres mål at hente (min) os, og naturligvis mener han, at de har et bedre hold. Jeg ville da blive overrasket, hvis han sagde andet. Det er trods alt et hold, der set over kalenderåret 2006 har præsteret fantastisk - og faktisk bedre end os.
Kent
> Synes den er til grin den udtagelse..
>
Mener du det er til grin, at han ikke er udtaget til OBs hold?
Hvis det er hans udtaLelse du mener, hvad synes du så han skulle have sagt i stedet? Naturligvis er deres mål at hente (min) os, og naturligvis mener han, at de har et bedre hold. Jeg ville da blive overrasket, hvis han sagde andet. Det er trods alt et hold, der set over kalenderåret 2006 har præsteret fantastisk - og faktisk bedre end os.
Kent
-
SchelleBoy
Istedet for at der stod hvorfor. Skulle der stå deres . Min fejl.
-
SchelleBoy
F.eks siger han de har en bredere trup end FCM. Synes da vores Trup er klart bredere og bedre end ob`s.
HADER VFF!
HADER VFF!
-
hitman202
Nej det er selvfølgeligt klart han siger det, det er nok også udemærket med noget konkurrence. Jeg håber bare vi kan holde fast i vores andenplads, 2 point er trods alt ikke stor afstand
-
YahooSeeker [Bot]
Han forsøger naturligvis, at kompenserer for OBs mindreværdskomplekser efter de blev ” kørt over” af FCM sidst de mødtes – det gør vi igen. De har slet ikke klasseangriber i samme høje klasse som FCM, så hvis de vil have en mål krig, så kan de bare komme an. OB vælger nok igen, at spille røv kedelig defensiv organiseret fodbold. OB er simpelthen for kedelig til Superligaen.
Og det er jo fakta, at vi har klare os bedre i den sidste del af sæsonen 2006 – det er jo derfor de er nr. 3 og vi er nr. 1 ( øh, undskyld nr. 2 endnu).
Og det er jo fakta, at vi har klare os bedre i den sidste del af sæsonen 2006 – det er jo derfor de er nr. 3 og vi er nr. 1 ( øh, undskyld nr. 2 endnu).
-
Denis Egebæk
Hvis han havde sagt:
"FCM har en langt bedre og bredere trup end vores, og med kun 15 kampe igen er det fuldstændig urealistisk at hente 2 point på dem. Så vi skal nok være glade hvis vi overhovedet får medaljer i år"
- ville jeg give dig ret i at det er en latterlig udtalelse. Det her er jo ikke andet end hvad man kunne forvente fra en hvilken som helst spiller i hvilken som helst klub der er med i det tætte kapløb om medaljerne.
Vores overbevisende 3-0 sejr i oktober er jo intet værd i denne sammenhæng hvis vi taber 1-0 på et mål i 96. minut i april, og OB dermed rykker forbi os og holder sig foran os.
"FCM har en langt bedre og bredere trup end vores, og med kun 15 kampe igen er det fuldstændig urealistisk at hente 2 point på dem. Så vi skal nok være glade hvis vi overhovedet får medaljer i år"
- ville jeg give dig ret i at det er en latterlig udtalelse. Det her er jo ikke andet end hvad man kunne forvente fra en hvilken som helst spiller i hvilken som helst klub der er med i det tætte kapløb om medaljerne.
Vores overbevisende 3-0 sejr i oktober er jo intet værd i denne sammenhæng hvis vi taber 1-0 på et mål i 96. minut i april, og OB dermed rykker forbi os og holder sig foran os.
-
YahooSeeker [Bot]
Denis Egebæk Skrev:
> Hvis han havde sagt:
>
> "FCM har en langt bedre og bredere trup end vores,
> og med kun 15 kampe igen er det fuldstændig
> urealistisk at hente 2 point på dem. Så vi skal
> nok være glade hvis vi overhovedet får medaljer i
> år"
>
> - ville jeg give dig ret i at det er en latterlig
> udtalelse. Det her er jo ikke andet end hvad man
> kunne forvente fra en hvilken som helst spiller i
> hvilken som helst klub der er med i det tætte
> kapløb om medaljerne.
> Vores overbevisende 3-0 sejr i oktober er jo intet
> værd i denne sammenhæng hvis vi taber 1-0 på et
> mål i 96. minut i april, og OB dermed rykker forbi
> os og holder sig foran os.
Altså, hvis han havde sagt det, så ville jeg nøjes med at sige, så har de endelig fundet deres plads i OB – det er til held for OBerne, at vores spillesystem ikke fungerede særlig godt i starten af sæsonen – eller havde de slet ikke være tæt på FCM, så var det kun FCK, som ville gå og sure mule over, at de ikke kan følge med.
> Hvis han havde sagt:
>
> "FCM har en langt bedre og bredere trup end vores,
> og med kun 15 kampe igen er det fuldstændig
> urealistisk at hente 2 point på dem. Så vi skal
> nok være glade hvis vi overhovedet får medaljer i
> år"
>
> - ville jeg give dig ret i at det er en latterlig
> udtalelse. Det her er jo ikke andet end hvad man
> kunne forvente fra en hvilken som helst spiller i
> hvilken som helst klub der er med i det tætte
> kapløb om medaljerne.
> Vores overbevisende 3-0 sejr i oktober er jo intet
> værd i denne sammenhæng hvis vi taber 1-0 på et
> mål i 96. minut i april, og OB dermed rykker forbi
> os og holder sig foran os.
Altså, hvis han havde sagt det, så ville jeg nøjes med at sige, så har de endelig fundet deres plads i OB – det er til held for OBerne, at vores spillesystem ikke fungerede særlig godt i starten af sæsonen – eller havde de slet ikke være tæt på FCM, så var det kun FCK, som ville gå og sure mule over, at de ikke kan følge med.
-
Denis Egebæk
topscore Skrev:
> Altså, hvis han havde sagt det, så ville jeg nøjes
> med at sige, så har de endelig fundet deres plads
> i OB – det er til held for OBerne, at vores
> spillesystem ikke fungerede særlig godt i starten
> af sæsonen – eller havde de slet ikke være tæt på
> FCM, så var det kun FCK, som ville gå og sure mule
> over, at de ikke kan følge med.
Eller måske er det vores held at OB var helt ved siden af sig selv da vi vandt 3-0. Men det er jo rent hypotetisk og ligegyldig for mit svar til SchelleBoy, som jo gik på om Søren Jensens tro på OB var latterlig eller ej. SchelleBoy mener den er latterlig - det gør jeg ikke.
> Altså, hvis han havde sagt det, så ville jeg nøjes
> med at sige, så har de endelig fundet deres plads
> i OB – det er til held for OBerne, at vores
> spillesystem ikke fungerede særlig godt i starten
> af sæsonen – eller havde de slet ikke være tæt på
> FCM, så var det kun FCK, som ville gå og sure mule
> over, at de ikke kan følge med.
Eller måske er det vores held at OB var helt ved siden af sig selv da vi vandt 3-0. Men det er jo rent hypotetisk og ligegyldig for mit svar til SchelleBoy, som jo gik på om Søren Jensens tro på OB var latterlig eller ej. SchelleBoy mener den er latterlig - det gør jeg ikke.
-
SchelleBoy
Det os fair nok :!P Det godt man ik altid har samme mening så ville det være kedeligt heehe 
HADER VFF!
HADER VFF!
-
YahooSeeker [Bot]
SchelleBoy Skrev:
> Det os fair nok :!P Det godt man ik altid har
> samme mening så ville det være kedeligt heehe
>
> HADER VFF!
Til HADER VFF! - der kan jeg kun erklære mig enig.
> Det os fair nok :!P Det godt man ik altid har
> samme mening så ville det være kedeligt heehe
>
> HADER VFF!
Til HADER VFF! - der kan jeg kun erklære mig enig.
-
Pacman
SchelleBoy Skrev:
F.eks siger han de har en bredere trup end FCM. Synes da vores Trup er klart bredere og bedre end ob`s.
OB's reserver klarede sig da rimeligt fint i RL. Tvivler at FCM's 12+ havde formået det samme. Men det er jo ren spekulation.
Kent Skrev:
Det er trods alt et hold, der set over kalenderåret 2006 har
præsteret fantastisk - og faktisk bedre end os.
Forår:
FCM: 13 5 5 3 15-13 20
OB: 13 8 2 3 19-6 26
Efterår:
FCM: 18 11 4 3 36-20 37
OB: 18 10 5 3 24-15 35
Tja det er nu meget lige med et lille plus til OB.
OB's reserver klarede sig da rimeligt fint i RL. Tvivler at FCM's 12+ havde formået det samme. Men det er jo ren spekulation.
Kent Skrev:
Det er trods alt et hold, der set over kalenderåret 2006 har
præsteret fantastisk - og faktisk bedre end os.
Forår:
FCM: 13 5 5 3 15-13 20
OB: 13 8 2 3 19-6 26
Efterår:
FCM: 18 11 4 3 36-20 37
OB: 18 10 5 3 24-15 35
Tja det er nu meget lige med et lille plus til OB.
-
Kent
Pacman Skrev:
>
> Forår:
>
> FCM: 13 5 5 3 15-13 20
> OB: 13 8 2 3 19-6 26
>
> Efterår:
>
> FCM: 18 11 4 3 36-20 37
> OB: 18 10 5 3 24-15 35
>
> Tja det er nu meget lige med et lille plus til OB.
Så skal du også lige huske at der er en lille ting, der hedder UEFA-cup, der også tæller med til OBs gode år...
Kent
>
> Forår:
>
> FCM: 13 5 5 3 15-13 20
> OB: 13 8 2 3 19-6 26
>
> Efterår:
>
> FCM: 18 11 4 3 36-20 37
> OB: 18 10 5 3 24-15 35
>
> Tja det er nu meget lige med et lille plus til OB.
Så skal du også lige huske at der er en lille ting, der hedder UEFA-cup, der også tæller med til OBs gode år...
Kent