Peter Møller på landsholdet

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Knudsen

Peter Møller på landsholdet

Indlæg af Knudsen »

Nej, nej, nej, Morten Olsen! Jeg fik et regulært chok, da jeg så dagens nyhed på onside. Hvordan pokker kan han finde på at vælge Peter Møller, der ikke engang er fast mand hos FCK, når der nu er så mange andre, der er klasser over?

Jeg vil da lige nævne nogle stykker så: Steffen Højer, Morten Rasmussen, Frank Kristensen (ja, OK, han er skadet p.t.), David Nielsen, Tommy Bechmann, Morten Skoubo, Jesper Bech og så videre...

Jeg kan ikke tro, at alle disse ovennævnte spillere allerede er udtaget, er skadede eller har karantæne, så hvad, der foregår oppe i vor landstræners hoved - tja, det kan vi kun gisne om...

http://www.onside.dk/main/index.phtml?a ... &id=120808

Edit: Link, ;)
Senest rettet af Knudsen 26. mar 2005, 22:21, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]

Re: Peter Møller på landsholdet

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Står der ikke noget om at Skoubo er skadet??
Mener jeg vist nok at have hørt...

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Chok ... Peter Møller ... den mand er da langt over the hill. En udemærket indskifter for FCK, men jeg vil som Knudsen mene der er mange der burde have været valgt før.. Og skulle det endelig være hos FCK så hellere Jesper Bech..

Olsen er vist ved at blive gammel..

BW#3340

Indlæg af BW#3340 »

Jesper Bech er vel lige så meget (lidt) fast mand hos FCK, som Peter Møller er.

Hilsen BW#3340

BW - 665

Indlæg af BW - 665 »

Jeg har aldrig været nogen stror tilhænger af Peter Møller......

Den mand er en af de mindst teknisk begavede angribere i suppen. Må være enig i at der må da kunne findes mindst 5-10 stykker der er meget mere kvalificeret end ham.

Dette spæder vidst bare til teorien om at Morten Olsen ikke ser meget til jydsk side.....

YahooSeeker [Bot]

Morten Skoubo er udtaget og var sammen med Jon Dahl ikke nok vurderede landstræneren.

At han udtager en erstatning er fint. Det eneste jeg ikke forstår er at det ikke er Tømrer. Og at du heller ikke nævner ham forstår jeg heller ikke. Måske det skulle være en der kunne komme hurtigt, dvs. en fra den danske liga, men det holder ikke helt som argument for ikke at have Tømrer som førstevalg før Møller.

Det bliver dog sagt at det er en hovedstødsstærk spiller der kan tage duellerne han ønskede, og det sætter jo Peter Møller lidt foran nogle af de du nævner.

YahooSeeker [Bot]

Med Peter Møller på landsholdet vil man tabe!

Det er skidt!

/Damsgaard - Ny landstræner, men hvem?

YahooSeeker [Bot]

Damsgaard skrev:
-------------------------------------------------------
> Med Peter Møller på landsholdet vil man tabe!
>
> Det er skidt!
>

Ja, det er en skidt konklusion du laver der... :-D Hvordan kan det så være at FCK ikke har tabt alle deres kampe? Og nu er det jo ikke fordi han skal starte inde. Det bliver Jon Dahl oppe foran med hængende angriber og så Skoubo på bænken. Hvis der bliver skader bliver det Peter Møller på bænken. Hvordan kan det betyde at holdet taber? Altså hvis Møller er den fravalgte tredjeangriber taber vi, men hvis Madsen havde været den fravalgte tredjeangriber, så havde vi vundet?

YahooSeeker [Bot]

Hvad tænker Morten Olsen dog på???

Tømrer ville da have været et langt, langt bedre valg. Eller Højer. Peter Møller er da lige som at have en lang stolpe på banen. Ja han er høj. Og ja han kan tæske løs med sine albuer. Men hvad kan han ellers?

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

BW#3340 skrev:
-------------------------------------------------------
> Jesper Bech er vel lige så meget (lidt) fast mand
> hos FCK, som Peter Møller er.

Korrekt. Men der er trods alt et fremtidspotentiale ved det.

Knudsen

Indlæg af Knudsen »

Fair nok, Alakazam.
Jeg havde slet og ret glemt Tømreren i min liste, men jeg skriver som sagt, at der er flere, som hører hjemme på den liste. Tømrer er helt klart før Peter Møller.

Men konklutionen er, at der er mange, der kan udfylde den manglende plads i angrebet; bare ikke Peter Møller, også selvom han spiller for et godt kørende FCK...

BW # 163

Indlæg af BW # 163 »

Ja han spiller jo nærmest ikke. Han er jo bænkevarmer.

BW # 163

Anni

Indlæg af Anni »

Problemet med Morten Olsen er, at han ikke kan se ud over FCK og Brøndby - både dem der spiller herhjemme, og dem der spiller i udlandet. For ham er der ikke andre klubber i Danmark.

Når han så endelig vælger en, der ikke spiller i de ovennævnte klubber, skal man faktisk næsten føle sig beæret over, at han har valgt en fra andre klubber i sas ligaen.

Anni

YahooSeeker [Bot]

Hvis morten er sunket så dybt at han kun kan se Peter Møller som redning bør han gå af som landstræner, måske et job i KB står ledig til ham. Erstat ham hurtigst med Ove Pedersen så vi kan redde en reel VM chance

YahooSeeker [Bot]

Hmm ! Ved heller ikke lige hvad der sker for Morten Olsen ! Peter Møller ka' jo ikk' en skid ! Sååe !

Besvar