Fotos fra pressemøde med Sergey Dadu

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Fotovagn

Fotos fra pressemøde med Sergey Dadu

Indlæg af Fotovagn »

Der ligger nogle enkelte billeder på:
http://www.fotovagn.dk/2007/fcm/dadu15012007/

Venlige hilsner
Vagn
Senest rettet af Fotovagn 27. jan 2007, 12:14, rettet i alt 1 gang.

YahooSeeker [Bot]

Re: Fotos fra pressemøde med Sergey Dadu

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Manden med trøjen hvor der er trykt "FYS" på brystet, hvem er det?

Peter Ross

Indlæg af Peter Ross »

Et gæt ville være Martin Raska ?

Peter Ross

FCM_ole

Indlæg af FCM_ole »

Nogen som har nogle kommentarer eller noget spændende på det der blev sagt, det ser da ud til at du var med til pressemødet FotoVagn, har du noget spændende at sige eller noget fra træningen..
Eller andre som har været til træningen der kan sige noget om Dadu's kvaliteter.

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Det ville også være mit gæt, men det kunne jo godt ske der var nogle som var 100 % sikker på hvem det var.
- Men ja, jeg synes godt det kunne ligne ham, hvis vi drager paraleller med de andre billeder vi har set af ham!
Nogle som VED det?

Fotovagn

Indlæg af Fotovagn »

Det er korrekt - men trøjen Raska har på er en "låner" - ville ikke redigere det væk :-)

Fotovagn

Indlæg af Fotovagn »

Jeg hørte egentlig ikke noget. Var koncenterert i at lave billeder, og da jeg ikke kan multitaske, tja - så blev det ikke til noget for ørerne :-)
Men på KUNSPORT.DK kan man nu læse:
http://www.kunsport.dk/artikelvisning_s ... mntId=2947

felisan

Sergey Dadu - KUNSPORT.dk og Herning Folkeblad

Indlæg af felisan »

kan genkende både Thomas Hviid fra KUNSPORT.dk og Kenneth Kristiansen fra Herning Folkeblad, så mon ikke man snart kan forvente noget i de medier?

FCM_ole

Indlæg af FCM_ole »

Nå okay bare i orden, men der må da være andre som har været ude og se træningen.??
Kan også se at kunsport har lagt lidt ind, men det er ikke så meget om træning i dag.

bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

hehe ok :-) Det er ellers nogle gode billeder! Godt arbejde (som sædvanligt)

---Men efter min mening skal Dadu nok lige have et eller andet gjort ved det garn! Det kan jo nemt ske at han bliver det helt store hit i SASligaen, nu her når vi starter igen.. og så synes jeg da lige at den "frille" skal have en UPDATE... ;-)---

johnnynielsen

Indlæg af johnnynielsen »

Han ser mål farlig ud..

Er der nogen, som har set ham til træning??

Fuck der er lang tid til sæson start

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Her er så en lille artikel med Dadu... 19 mål i 21 kampe... ved godt at den moldaviske liga næppe er den stærkeste, men derfor er det da stadig imponerende. samt 7 mål i 25 landskampe for Moldova der jó sjældent vinder 7-0.... :) glæder mig meget til at se ham i aktion....

Mathias Flodgaard

Indlæg af Mathias Flodgaard »

Lagde lige mærke til at Sergey løber rundt i et par Nike støvler. Så vidt jeg husker spiller alle andre i puma støvler (ret mig hvis jeg tager fejl). Det er da meget naturligt når de også er vores tøjsponsor, men hvordan ser det ud med disse sponsorkontrakter? -SKAL spillerne spille i Puma som en aftale gennem klubben, eller er det personlige sponsorkontrakter? Nogen der har noget kendskab til dette?

Kent

Indlæg af Kent »

Jeg må indrømme at jeg også glæder mig til at se ham. Desuden er jeg meget interesseret i hvordan han passer sammen med ER. Det stereotype billede af østeuropæiske spillere er jo, at de er vant til meget autoritære trænere, hvor det er kæft-trit og retning. ERs stil er alt andet end det, og det er spændende at se, hvordan Dadu reagerer på det.

Man kunne godt frygte at det bliver lidt af et kulturchok.

Kent

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

Ja det er jo ikke sikkert at det lige bliver i første halvsæson han går amok, men bare ddet ikke bliver en Kwadvo Poku eller sådan, der aldrig slog til (elleer endnu ikke ihvert fald)

Besvar