Hej...
Hvor længe spillede Zidan for jer og hvor lang tid var han i AB ??
Prøver at finde lidt facts på ham..
Kom han fra udlandet til AB ??? og hvorlænge har han været i Danmark..
Er blank
Kaare
Mohamed Zidan ??
-
YahooSeeker [Bot]
Mohamed Zidan ??
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 22. feb 2005, 16:25, rettet i alt 1 gang.
-
bw152/michael
Re: Mohamed Zidan ??
Navn Mohamed Zidan
Plads på holdet Angreb
Fødselsdato 11-12-81
Fødselssted Egypten
Højde 178 cm.
Vægt 68 kg.
Andre klubber: Masry
Gamarek
AB
Statistik FC Midtjylland:
Årstal Kampe Mål
2003-2004 31 19
2004-2005 0 0
Info
Ung, egyptisk angriber med et utroligt stort talent og måske den bedste tekniker og dribler i SAS Ligaen. Skiftede til FC Midtjylland i sommeren 2003 fra AB, hvor han hurtigt fik succes og blev klubbens topscorer med 19 mål. Undervejs i sæsonen viste han flere gange sine kvaliteter, bl.a. med 5 mål i 6-0-sejren over AB. Med sine fantastiske driblinger og tekniske lækkerier er Mohamed Zidan en spektakulær spiller, som utvivlsomt vil komme til at henrykke tilskuere på store europæiske fodboldarenaer i fremtiden.
Michael Meyhoff - Hentet på www.fcmidtjylland.dk under truppen også Zidan
-
klemme
Mohamed Zidan har desuden scoret 12 mål for AB.
2001/02. 1 Mål
2002/03 11 Mål
Mohamed Zidan står noteret for 42 Mål, men med disse 12 for AB, og 19 for FCM, det sidste mål har jeg ledt meget efter, men kan ikke finde den.
Dette er fundet på Netsuperligaen, måske han har scoret det manglende mål i Egypten.
-
Nielsen
Han har scoret 11 mål i denne sæson, så passer dit regnestykke vist 
-
klemme
Så passer det nu. Det var jo 11 mål som der manglede.
Nielsen du har fortjent en kvajeøl fra mig.
Hej fra Klemme,som nu har prøvet redigere et indlæg.
Nielsen du har fortjent en kvajeøl fra mig.
Hej fra Klemme,som nu har prøvet redigere et indlæg.
-
BW # 163
Apropos Zidan....
Zidan er igang med genoptræningen på Werder Bremens genoptræningsklinik : "sporthep".
Han fik dog lejlighed til at overvære bundesligastemningen ved selvsyn i sidste uge, fra en sponsorlounge umiddelbart over Werder Bremens fans på "Auf Schalke". Han var da også nede og hilse personligt på mange af de medrejsende Werder-Bremen fans.
Det forlyder fra det tyske, at han er den spiller der hurtigst har opnået status som en absolut publikumsyndling.
Jeg tror han kan blive fantastisk populær når han begynder at spille igen, især hvis han kan fortsætte takterne fra de træningskampe han trods alt fik spillet.
Werder Bremens skadesliste begrænser sig pt. i øvrigt kun til Zidan.
BW # 163
Han fik dog lejlighed til at overvære bundesligastemningen ved selvsyn i sidste uge, fra en sponsorlounge umiddelbart over Werder Bremens fans på "Auf Schalke". Han var da også nede og hilse personligt på mange af de medrejsende Werder-Bremen fans.
Det forlyder fra det tyske, at han er den spiller der hurtigst har opnået status som en absolut publikumsyndling.
Jeg tror han kan blive fantastisk populær når han begynder at spille igen, især hvis han kan fortsætte takterne fra de træningskampe han trods alt fik spillet.
Werder Bremens skadesliste begrænser sig pt. i øvrigt kun til Zidan.
BW # 163
-
BW # 163
Update på Zidans skade.....
Zidan udtalte søndag, at det går fint med helingen. Han håber på at kunne starte op med træningen i slutningen af ugen, og at han vil kunne spille om 2-3 uger.
Dermed er der gode chancer for at han bliver klar til den 19/2-2005 hjemme mod Hannover 96, og måske endda er helt fit for fight til den 23/2-2005 i Champions league mod Lyon. Hvis han kommer på banen i den kamp vil han givet være topmotiveret til at vise, at de gjorde en stor fejl, ved ikke at købe ham da de havde muligheden.
Nogen mener måske at disse informationer om Zidan er irrelevante, men han er altså stadig FCMer
- og i hjertet vil han altid være FCMer...
BW # 163
Dermed er der gode chancer for at han bliver klar til den 19/2-2005 hjemme mod Hannover 96, og måske endda er helt fit for fight til den 23/2-2005 i Champions league mod Lyon. Hvis han kommer på banen i den kamp vil han givet være topmotiveret til at vise, at de gjorde en stor fejl, ved ikke at købe ham da de havde muligheden.
Nogen mener måske at disse informationer om Zidan er irrelevante, men han er altså stadig FCMer
BW # 163
-
Ravnen
Re: Update på Zidans skade.....
BW # 163 skrev:
-------------------------------------------------------
> Nogen mener måske at disse informationer om Zidan
> er irrelevante, men han er altså stadig FCMer
> - og i hjertet vil han altid være FCMer...
Jeg synes det er særdeles relevant, pt. er han jo også kun udlejet, men han har givet os så mange oplevelser at jeg personligt vil følge resten af hans karriere med stor interesse.
Så tak for updaten (-:
> Nogen mener måske at disse informationer om Zidan
> er irrelevante, men han er altså stadig FCMer
> - og i hjertet vil han altid være FCMer...
Jeg synes det er særdeles relevant, pt. er han jo også kun udlejet, men han har givet os så mange oplevelser at jeg personligt vil følge resten af hans karriere med stor interesse.
Så tak for updaten (-:
-
klemme
klemme skrev:
> Så passer det nu. Det var jo 11 mål som der
> manglede.
>
> Nielsen du har fortjent en kvajeøl fra mig.
>
> Hej fra Klemme,som nu har prøvet redigere et
> indlæg.
>
>
>
> Redigeret 1 gange. Sidst ændret 27/01
> 14:13 af klemme.
Altså Zidan mål indtil nu.
<<2001/02 1 Mål
<<2002/03 11 Mål
<<2003/04 19 Mål
<<2004/05 11 Mål for FCM
<<2004/05 2 Mål indtil videre for Verder Bremen.
> Så passer det nu. Det var jo 11 mål som der
> manglede.
>
> Nielsen du har fortjent en kvajeøl fra mig.
>
> Hej fra Klemme,som nu har prøvet redigere et
> indlæg.
>
>
>
> Redigeret 1 gange. Sidst ændret 27/01
> 14:13 af klemme.
Altså Zidan mål indtil nu.
<<2001/02 1 Mål
<<2002/03 11 Mål
<<2003/04 19 Mål
<<2004/05 11 Mål for FCM
<<2004/05 2 Mål indtil videre for Verder Bremen.