Ørgaard i TV2 sporten
-
Altoriso
Ørgaard i TV2 sporten
Spørgsmål : "hvis såfremt der ryger 3-4 spillere i pausen, hvordan ser det så ud for FC Midtjylland"?
Svar "Det gør det ikke!"
"Er du sikker ?"
"ja"
Svar "Det gør det ikke!"
"Er du sikker ?"
"ja"
Senest rettet af Altoriso 22. nov 2006, 16:41, rettet i alt 1 gang.
-
Altoriso
Re: Ørgaard i TV2 sporten
Tror sgu at det kommer til at blive et rigtigt godt forår 
Thyge blev også ifm Ligaholdets udtagelse interviewet ang den interesse fra udlandet som han da godt vidste var der
Thyge blev også ifm Ligaholdets udtagelse interviewet ang den interesse fra udlandet som han da godt vidste var der
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Ørgaard i TV2 sporten
Det er for lækkert hvis vi kan "nøjes" med at slippe en enkelt
-
Aaes
Ørgaard i Ren Fodbold Snak
Ja, i mine øjne slap han sgu ikke så fandens godt ud af det. Han havde svært ved at forsvare budgettet og snakkede meget udenom synes jeg.
^ Men fuck det, vi er nummer 2 and thats what counts.
^ Men fuck det, vi er nummer 2 and thats what counts.
-
Peter Ross
Re: Ørgaard i Ren Fodbold Snak
http://www.viasatsport.com/index.php?op ... &Itemid=97
Hvis Aabrink er citeret rigtigt, så viser det jo en inkompetence ud over det sædvanlige.
"Fysisk svage, og mangler størrelse i forsvaret".
Vi er en af meget få klubber i Danmark, som har en fysisk træner tilknyttet på fast basis, og at påstå en backlinje med Kolja - Bak - Troest - Lindkvist mangler fysisk styrke og størrelse, er i mine øjne totalt inkompetent. En gennemsnitshøjde på 1,85 meter og en gennemsnitsvægt på 83 kg. vidner i hvertfald i mine øjne ikke om mangel på størrelse.
Egentlig også lidt sjovt den udtalelse kommer efter, at vi har spillet lige op med FCK både resultatmæssigt og fysisk, mens vi tidligere på sæsonen udraderede OB, der vel nok er SAS Ligaens mest fysisk stærke hold. Så at vi sige vi halter efter på fysikken, er i mine øjne et skud med vådt krudt...
Hvad er forøvrigt "fremtiden" for Tommy Poulsen ? Er det den næste halvsæson, det næste år eller de næste 2 år ?
Ja, vi får det svært hvis/når Dennis og Thyge smutter, men altså de er mennesker med 2 arme og 2 ben, som bør kunne erstattes på den ene eller anden led. Det bliver svært, men hvis der er en klub i Danmark for tiden, som har talenterne til at stå i kø bagfra, så er det lige netop os.
Peter Ross
Hvis Aabrink er citeret rigtigt, så viser det jo en inkompetence ud over det sædvanlige.
"Fysisk svage, og mangler størrelse i forsvaret".
Vi er en af meget få klubber i Danmark, som har en fysisk træner tilknyttet på fast basis, og at påstå en backlinje med Kolja - Bak - Troest - Lindkvist mangler fysisk styrke og størrelse, er i mine øjne totalt inkompetent. En gennemsnitshøjde på 1,85 meter og en gennemsnitsvægt på 83 kg. vidner i hvertfald i mine øjne ikke om mangel på størrelse.
Egentlig også lidt sjovt den udtalelse kommer efter, at vi har spillet lige op med FCK både resultatmæssigt og fysisk, mens vi tidligere på sæsonen udraderede OB, der vel nok er SAS Ligaens mest fysisk stærke hold. Så at vi sige vi halter efter på fysikken, er i mine øjne et skud med vådt krudt...
Hvad er forøvrigt "fremtiden" for Tommy Poulsen ? Er det den næste halvsæson, det næste år eller de næste 2 år ?
Ja, vi får det svært hvis/når Dennis og Thyge smutter, men altså de er mennesker med 2 arme og 2 ben, som bør kunne erstattes på den ene eller anden led. Det bliver svært, men hvis der er en klub i Danmark for tiden, som har talenterne til at stå i kø bagfra, så er det lige netop os.
Peter Ross
-
Jesper BW1100
Peter Ross Skrev:
-------------------------------------------------------
> http://www.viasatsport.com/index.php?option=com_co
> ntent&task=view&id=48963&Itemid=97
>
> Hvis Aabrink er citeret rigtigt, så viser det jo
> en inkompetence ud over det sædvanlige.
> "Fysisk svage, og mangler størrelse i forsvaret".
>
> Vi er en af meget få klubber i Danmark, som har en
> fysisk træner tilknyttet på fast basis, og at
> påstå en backlinje med Kolja - Bak - Troest -
> Lindkvist mangler fysisk styrke og størrelse, er i
> mine øjne totalt inkompetent. En gennemsnitshøjde
> på 1,85 meter og en gennemsnitsvægt på 83 kg.
> vidner i hvertfald i mine øjne ikke om mangel på
> størrelse.
> Egentlig også lidt sjovt den udtalelse kommer
> efter, at vi har spillet lige op med FCK både
> resultatmæssigt og fysisk, mens vi tidligere på
> sæsonen udraderede OB, der vel nok er SAS Ligaens
> mest fysisk stærke hold. Så at vi sige vi halter
> efter på fysikken, er i mine øjne et skud med vådt
> krudt...
Han er citeret helt korrekt.. Han stod og sagde det op til flere gange, men Mark Strudal fik indirekte vist at han ikke var enig, ved at konkludere at FCN blev blæst omkuld af netop FCM's fysik.
Men for kort at kommentere Hr. Aabrink, så kan det vel efterhånden konkluderes at alt hvad manden kommer med er mundlort, og skal på ingen måde tages seriøst. Hvis man er lidt nedtrykt en dag kunne hans manglende selverkendelse og sindsforvirrede påstande da skabe lidt smil på læben, men det er så også nogenlunde det eneste konstruktive manden har at tilbyde....
> http://www.viasatsport.com/index.php?option=com_co
> ntent&task=view&id=48963&Itemid=97
>
> Hvis Aabrink er citeret rigtigt, så viser det jo
> en inkompetence ud over det sædvanlige.
> "Fysisk svage, og mangler størrelse i forsvaret".
>
> Vi er en af meget få klubber i Danmark, som har en
> fysisk træner tilknyttet på fast basis, og at
> påstå en backlinje med Kolja - Bak - Troest -
> Lindkvist mangler fysisk styrke og størrelse, er i
> mine øjne totalt inkompetent. En gennemsnitshøjde
> på 1,85 meter og en gennemsnitsvægt på 83 kg.
> vidner i hvertfald i mine øjne ikke om mangel på
> størrelse.
> Egentlig også lidt sjovt den udtalelse kommer
> efter, at vi har spillet lige op med FCK både
> resultatmæssigt og fysisk, mens vi tidligere på
> sæsonen udraderede OB, der vel nok er SAS Ligaens
> mest fysisk stærke hold. Så at vi sige vi halter
> efter på fysikken, er i mine øjne et skud med vådt
> krudt...
Han er citeret helt korrekt.. Han stod og sagde det op til flere gange, men Mark Strudal fik indirekte vist at han ikke var enig, ved at konkludere at FCN blev blæst omkuld af netop FCM's fysik.
Men for kort at kommentere Hr. Aabrink, så kan det vel efterhånden konkluderes at alt hvad manden kommer med er mundlort, og skal på ingen måde tages seriøst. Hvis man er lidt nedtrykt en dag kunne hans manglende selverkendelse og sindsforvirrede påstande da skabe lidt smil på læben, men det er så også nogenlunde det eneste konstruktive manden har at tilbyde....
-
Kent
Jesper BW1100 Skrev:
> Han er citeret helt korrekt..
Og dog... han sagde at vi manglede fysik internationalt set. At i DK gjorde vi det udemærket, men internationalt set var vi for svage. Henvisningen til den svage fysisk gik vist samtidig også på målmandsposten.
Tommy mente, at hvis vi skulle vinde DM inden 2011 skulle det være i år. Men igen er det lidt snæversynet (hvilket Ørgaard også påpegede). For hvem ved hvordan vores hold ser ud om 3-4 år? Det nuværende hold, skulle i en langsigtet plan gerne være med til at finansiere fremtidens hold. Personligt ville jeg rent faktisk ikke have så meget i mod, at vi solgte en 3-4 profiler nu, HVIS det gjorde at vi fik lagt et godt økonomisk fundament for fremtiden.
Kent
> Han er citeret helt korrekt..
Og dog... han sagde at vi manglede fysik internationalt set. At i DK gjorde vi det udemærket, men internationalt set var vi for svage. Henvisningen til den svage fysisk gik vist samtidig også på målmandsposten.
Tommy mente, at hvis vi skulle vinde DM inden 2011 skulle det være i år. Men igen er det lidt snæversynet (hvilket Ørgaard også påpegede). For hvem ved hvordan vores hold ser ud om 3-4 år? Det nuværende hold, skulle i en langsigtet plan gerne være med til at finansiere fremtidens hold. Personligt ville jeg rent faktisk ikke have så meget i mod, at vi solgte en 3-4 profiler nu, HVIS det gjorde at vi fik lagt et godt økonomisk fundament for fremtiden.
Kent
-
Bjørn
> Personligt ville jeg rent faktisk ikke have så
> meget i mod, at vi solgte en 3-4 profiler nu, HVIS
> det gjorde at vi fik lagt et godt økonomisk
> fundament for fremtiden.
Det ville da være bedre at sælge spillerne efter sæsonen, så har vi muligheden for at gå efter guldet, samt måske komme i europa.
Eventuelt kan man sælge en enkelt spiller og så erstatte med en profil ude eller indefra. Eksempelvis kan jeg forestille mig at en Dennis Sørensen sandsynligvis vil blive erstattet af en kombination af Madsen og sivebæk. En Bak (vis han da nogensinde bliver solgt, hvilket jeg efterhånden tvivler kraftigt på) af en kombination af Traore og Reid (nok mest Reid).
Det er nok mere centralt vi har brug for at overveje hvad vi gør. vi kan ikke sælge 2 af de tre profiler vi har der allerhøjest en af trioen salami, Thyge og femi kan ryge. og der tror jeg personligt vi får brug for en profil udefra.
> meget i mod, at vi solgte en 3-4 profiler nu, HVIS
> det gjorde at vi fik lagt et godt økonomisk
> fundament for fremtiden.
Det ville da være bedre at sælge spillerne efter sæsonen, så har vi muligheden for at gå efter guldet, samt måske komme i europa.
Eventuelt kan man sælge en enkelt spiller og så erstatte med en profil ude eller indefra. Eksempelvis kan jeg forestille mig at en Dennis Sørensen sandsynligvis vil blive erstattet af en kombination af Madsen og sivebæk. En Bak (vis han da nogensinde bliver solgt, hvilket jeg efterhånden tvivler kraftigt på) af en kombination af Traore og Reid (nok mest Reid).
Det er nok mere centralt vi har brug for at overveje hvad vi gør. vi kan ikke sælge 2 af de tre profiler vi har der allerhøjest en af trioen salami, Thyge og femi kan ryge. og der tror jeg personligt vi får brug for en profil udefra.
-
mancitydk
Jo men Tommy Kuglepen er sgu da også snæversynet som bare pokker. Han ved ingenting om klubberne eller andet bort set fra det han ser i forbindelse med sit job.
Angående Aabrink er han ikke glad for at komplimentere FCM med dte gode stykke arbejde der er gjort i efteråret. Lige så lidt som de øvrige egentligt var dt. Men både Aabrink og Kuglepen er altså utroligt baserede på deres eget fag. Derfor synes jeg det er forfriskende med sådan en som Fisker eller faktisk også Strudal.
Angående Aabrink er han ikke glad for at komplimentere FCM med dte gode stykke arbejde der er gjort i efteråret. Lige så lidt som de øvrige egentligt var dt. Men både Aabrink og Kuglepen er altså utroligt baserede på deres eget fag. Derfor synes jeg det er forfriskende med sådan en som Fisker eller faktisk også Strudal.
-
Denis Egebæk
mancitydk Skrev:
> Men både Aabrink og Kuglepen er
> altså utroligt baserede på deres eget fag.
det er vel det konceptet går ud på?
De er der i deres egenskab af henholdsvis agent og journalist og ikke som objektive fodboldelskere, ligesom f.eks. Ørgaard og Lynge Jacobsen er der i deres egenskab af direktører.
> Men både Aabrink og Kuglepen er
> altså utroligt baserede på deres eget fag.
det er vel det konceptet går ud på?
De er der i deres egenskab af henholdsvis agent og journalist og ikke som objektive fodboldelskere, ligesom f.eks. Ørgaard og Lynge Jacobsen er der i deres egenskab af direktører.
-
mancitydk
Altså som Peter Ross så rigtigt skriver. de er altså folk med arme og ben. Alle kan erstattes. Om Man kan erstatte 3-4 tror jeg vil være svært, men det vil det jo være for alle hold.
>Angående Thyge mener jeg at huske, at Ørgaard i forbindelse med købet af traore mente han skulle bruges på den offensive midt. Ved ikke om det er en realistisk mulighed
>Angående Thyge mener jeg at huske, at Ørgaard i forbindelse med købet af traore mente han skulle bruges på den offensive midt. Ved ikke om det er en realistisk mulighed
-
jakob88
Traoré på den offensive midtbane, tror jeg absolut ikke på! Han har ikke hurtighed og teknik til at udfylde den plads, bare på nogenlunde samme måde som Thyge. Der skal en ny mand til, hvis Thyge forlader os!
Jeg mener også at Ørgaard har udtalt, at hvis der sælges nogle spillere, erstattes de af spillere med mindst samme klasse!
Jeg mener også at Ørgaard har udtalt, at hvis der sælges nogle spillere, erstattes de af spillere med mindst samme klasse!
-
Ravnen
Ronaldinho har også arme og ben, men jeg ville stadig hellere have ham end Asbjørn Sennels 
Men ja, vi har folk på vej bagfra, så det ser ikke håbløst ud ved salg
Men ja, vi har folk på vej bagfra, så det ser ikke håbløst ud ved salg
-
Sir Lago
Nu kan du jo heller ikke sammenligne Asbjørn Sennels og Ronaldinho....
De spiller jo ikke samme plads....
De spiller jo ikke samme plads....