FCK - Man U 1-0

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Altoriso

FCK - Man U 1-0

Indlæg af Altoriso »

Flot at FCK slog Manchester United idag

Det giver os vigtige point til kontoen, så vi kan få et hold mere ( læs os) med til næste år i UEFA-cuppen

Det kan også med FCK´s fornyede muligheder betyde at de evt mister en lille smule koncentration herhjemme, og her tænker jeg specielt på at de tirsdagen efter vores kamp i Parken skal spille en måske meget afgørende kamp mod Celtic
Senest rettet af Altoriso 2. nov 2006, 15:56, rettet i alt 1 gang.

Glen

Re: FCK - Man U 1-0

Indlæg af Glen »

Næste år har DK stadig kun 2 pladser i Europa, men derfor kan FCM stadig komme ud og spille UEFA-Cup :o). Hvis FCK og OB forsætter de gode takter kan vi overhale Polen & Israel og i 2008 få 3 hold med i Europa.

Altoriso

Indlæg af Altoriso »

Glen Skrev:
-------------------------------------------------------
> Næste år har DK stadig kun 2 pladser i Europa, men
> derfor kan FCM stadig komme ud og spille UEFA-Cup
> :o). Hvis FCK og OB forsætter de gode takter kan
> vi overhale Polen & Israel og i 2008 få 3 hold med
> i Europa.

Ja det er vist nok rigtigt nok, at det først er næste år igen - det går jo ikke altid som man håber, men vi må jo bare tage den plads alligevel ( vi tager jo også pokalpladsen... )

Kent

Indlæg af Kent »

Ja, det er dejligt med nogle point på kontoen. Håber at OB kan følge op på det i morgen. Så skal vi nok gøre vores næste år ;-)

Kent

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Ja og lad os da bare håbe at de drikker sig pisse stive i aften og taber til BIF i weekenden. Tror da nok lige jeg havde smuttet ned i netten efter en kasse guld harbo hvis jeg havde vundet 1-0 over man u. Men fuck hvor gider jeg da ikke at se på de klamme hvide stramme homo trøjer i skolen i morgen:-(

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

Helt aktuelt (før kampene i UEFA'en i morgen) er Danmark faktisk foran både Polen og Israel.

Hvis Polen skal true Danmark på 21. pladsen skal Wisla Krakow hente min. 4 point mere end de to danske hold tilsammen.

Hvis Israel skal hente os skal Maccabi Haifa og Hapoel Tel-Aviv hente min. 6 point mere end OB og FCK tilsammen.

Wisla Krakow spiller ude mod Nancy og Feyenoord samt hjemme mod FC Basel.

Maccabi Haifa spiller ude mod Glasgow Rangers og Livorno samt hjemme mod Partizan Beograd.

Hapoel Tel-Aviv spiller ude mod Paris SG samt hjemme mod Rapid Bukarest og Mlada Boleslav fra Tjekkiet.

schou

Indlæg af schou »

hvor finder man stillingen over disse point?

/schou - gider ikke selv google det. ;-)

schou

Indlæg af schou »

Jeg gider generelt ikke se på det kedelige fodbold de praktisere i CHL, men da jeg ikke har andet valg må jeg jo nøjes.

/schou

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

Alle tallene er lagret i min hjerne og jeg har copyright på dem...

Jeg kan ikke lige huske adressen på den hollandske side jeg plejer at bruge, men Kicker har en lidt mindre detaljeret liste

http://www.kicker.de/jahreswertung

Her set det godt nok ud til at afstanden til Polen ikke er så stor som jeg skrev i går. Hvem mon har ret?

Noe

Indlæg af Noe »

Både Polen og Israel ser ud til at have en rigtig god pointhøst i sæsonen 02/03. Disse points vil de miste til næste år, så mon ikke det er taget med i din tidligere beregning?

Ed: Hmm min fejl, 02/03 ryger jo netop næste år, ikke i det eksisterende gennemsnit..

/noe

Claus (BW#1145)

Indlæg af Claus (BW#1145) »

http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uef ... f2007.html

Her er en mere. Lidt uoverskuelig, men opdateret igår.

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

Jep. Det var den side jeg mente.

Dit link henviser til klubrangeringen, men landerangeringen findes her:

http://www.xs4all.nl/~kassiesa/bert/uef ... k2007.html

Claus (BW#1145)

Indlæg af Claus (BW#1145) »

Hvis man kigger lidt længere op i tabellen ser man straks andre muligheder.
Østrig mister næste år deres næstbedste resultat.
Schweiz mister deres bedste resultat.
Grækenland mister deres bedste resultat.
Tjekkiet mister deres næstbedste reslutat.
Skotland mister deres dels bedste resultat.

Dermed ikke sagt at vi overhaler dem, men med et par gode resultater mere i år, samt et godt resultat næste år vil vi hale kraftigt ind på dem foran.

Denis Egebæk

Indlæg af Denis Egebæk »

Ja der er muligheder. Det vigtigste lige nu er at holde fast i 21. pladsen, der betyder at vi får tre hold med i UEFA'en (2. og 3.pladsen + pokalvinderen). For at få to hold med i CL-kvalifikationen skal vi helt op på 15. pladsen.

Besvar