Hvor ender FCM i år?

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Toft

Hvor ender FCM i år?

Indlæg af Toft »

Man må jo sige at det ser godt ud for FCM i øjeblikket!

Men så er spørgsmålet, om et så ungt hold kan holde niveauet gennem en hel sæson... Mht. nye spiller indkøb i vinterpausen, og formodentligt også salg af et par af profilerne.

Hvad tror i?
Senest rettet af Toft 2. nov 2006, 21:19, rettet i alt 1 gang.

cør

Re: Hvor ender FCM i år?

Indlæg af cør »

FCM skal være glade for at få medaljer i år!

caspersm

Indlæg af caspersm »

det er umuligt at sige så tidligt, det kommer an på hvor mange der blivere solgt, hvis der overhovedet bliver solgt nogle, om brøndby forstærker sig i pausen osv.

tgjensen

Indlæg af tgjensen »

Top 4 er realistisk. Der bliver givet solgt en eller flere gode spillere i pausen, og unge spillere har jo udsving - i den sidste tid heldigvis i den gode ende. Men på et tidspunkt må det jo gå ned ad bakke igen! Forhåbentlig kommer det udfald bare i vinterpausen, så kan de spille op til deres bedste til foråret igen!

Men top 4 er mit bud, sølv er en mulighed men 3. pladsen er mere realistisk og 4. pladsen mest, og så kommer vi forhåbentlig til finalen i pokalen.

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Det er umiddelbart svært at udtale sig om.

Det er lettere at tage stilling til, når vi ved hvordan truppen ser ud til forårssæsonen begyndelse.

Men jeg vil tro/håbe, at vi kan forblive inden for top 3.

Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Enig, det er forårssæsonens form som for alvor afgør sagen, men et godt udgangspunkt er rigtig vigtigt!
Sælger vi ikke ud så kan vi tage alt fra 2-5 pladsen. 1 pladsen, så skal FCK gå helt ned :-)

YahooSeeker [Bot]

Indlæg af YahooSeeker [Bot] »

Arrrg er her ingen FCM folk??? Vi ender nummer et ind til andet er bevist. Kom nu drenge jeg tror på jer. Håber da at de selv har mere tillid til sig selv end i har til dem. Men om 3 kampe er vi meget klogere. Hvis vi også vinder de 3 sidste er guldet mere end bare indne for rækkefølge. Ud over FCK har vi lige pludseligt den bredeste trup. Lad nu bare FCK komme i uefa cuppen. De har også royal luege, lad nu bare dem køre sig selv trætte. Så tager vi begge pokaler i år.

Yes sir intet kan gå galt med med hund nummer 5 på sin side.
FCM Århus , nu også med flot banner

Kasper M

Indlæg af Kasper M »

Godt nok er jeg FCM fan men kan ikke se FCM som mestre i år. Med mindre vi ikke sælger ud i vinterpausen. Hvis vi ikke gør det kan der være muligheder. Men så skal vi slå FCK to gange. Og så har vi ikke råd til nederlag. FCK må vi jo går ud fra de vinder de flerste af deres kampe.

Go for it MIdtjylland , You can do it !

Cee-Jay

Indlæg af Cee-Jay »

Det bliver svært i år, og jeg tror det bliver meget tæt i toppen, hvilket det også tyder på som det ser ud nu... Her er mit bud på slutstillingen:

1. FCK
2. OB
3. FC Midtjylland
4. Brøndby
5. AaB
6. FC Nordsjælland
7. Esbjerg fB
8. Randers FC
9. AC Horsens
10. Viborg FF
11. Silkeborg IF
12. Vejle Boldklub

YahooSeeker [Bot]

FCM er pt. det bedst spillende hold i ligaen, så pessimismen forstår jeg ikke. Spørgsmålet går jo reelt på, hvem der kan spå ind i fremtiden, dvs. salg, køb, skader, tilfældigheder mv. hos alle 12 klubber i ligaen.

Var det ikke bare lettere at forholde sig til nutiden, og se på ok hvem spiller pt. bedst i ligaen, hvor lægger det bedst spillende hold placeret, hvilket hold kan score de nødvendige mål.

Hvis jeg ser på stillingen, spillet fra FCM som det mest scorende hold i ligaen, så er de da absolut pt. mere favoritter til at snuppe guldet fra FCK end fx AaB eller OB mv.

FCK er selvfølgelig storfavoritter, efter at de har vist at kunne vinde mod SL-ligahold, hvor de kun ca. spiller på 80% af, hvad de kan. Dvs. selvom FCK spiller en dårlig kamp, så vinder de ofte alligevel, men spiller OB, AaB eller FCM en dårlig kamp, så taber de ofte altid.

Hvis FCM kan holde spillestilen som pt. så får de mindst sølv, men der skal ikke gå meget galt før de pludselig er nr.4 – eller ryger længere ned for EFB er også godt på vej op til FCN.

Vores målsætning er jo top 6, så det ser ud til at denne sæson bliver en succes. Modsat hold som AaB og OB så stilles der i denne sæson ikke de store krav før vores ” ynglinge-super-liga-hold” har udviklet sig til, at vi har et bedre hold end det vi har pt.

Jeg syntes bare, at vi skal tage en kampe af gangen, og så må vi se, hvad det kan blive til i denne sæson.
Husk der er jo først om 5 år vi vinder guld, men har de unge spiller egentlig hør efter i timen – når de har lagt sig på 2. pladsen. Altså jeg kan godt frygte, at det kan blive en ” svipser” i denne sæson, for hvem skal fortælle B. Collins, at han skal slappe af når han kommer op. ( IRONISK MENT).

Nej, de unge spiller skal bare forsætte med at blæse der udad, og tro på, at de kan vinde hver eneste kamp, drømme om guldet og en kæmpe karriere osv. Der er ingen grund til at føle sig dårligere end nogen af de andre 12. hold.

Jeg vil ikke blive skuffet over en top 4; men når nogen spørger om guld, tja, hvorfor ikke???

YahooSeeker [Bot]

Enig!! Nøjagtigt det jeg mente!

jacobfrederiksen100

Indlæg af jacobfrederiksen100 »

Mit bud på slutstillingen ser således ud:

1. FC København
2. FC Midtjylland
3. OB
4. AaB
5. Brøndby IF
6. Esbjerg fB
7. FC Nordsjælland
8. Randers FC
9. AC Horsens
10. Viborg FF
11. Silkeborg IF
12. Vejle

jakob88

Indlæg af jakob88 »

Nu hvor forskellige fremsætter deres bud på den endelige slutstilling, kan jeg henvise til et tidligere indlæg vedrørende samme emne, fra begyndelsen af denne sæson.

Ham VFF-drengen, (MikL) var da noget optimistisk!

http://www.ulvegraven.dk/read.php?1,299 ... #msg-30159

Sir Lago

Indlæg af Sir Lago »

Super han mener FCN slutter sidst!!!
Flot set!

fcmig

Indlæg af fcmig »

Ja han er da næsten synsk..:=)
det var da et meget dårligt forslag!! men det var vel ved starten af sæsonen:D

Besvar