For ****** jeg syntes at Silkeborg i dèn grad rendte om hjørner med Bundby i dag, og det er rigtigt sjovt at være midtjyde i disse dage..
Har i læst Bundby`s debatforum????
Fantastisk kamp af SIF
-
GamleHoffmann64
Fantastisk kamp af SIF
Senest rettet af GamleHoffmann64 19. okt 2006, 00:58, rettet i alt 1 gang.
-
JesperK
Re: Fantastisk kamp af SIF
Fint resultat for os, må man sige.
Har ikke læst deres forum, men det er næsten også for nemt at gætte sig til:
- Møllestenen raus
- Bjerregaard klanen raus
- Køb nogle ordentlige spillere
osv
Har ikke læst deres forum, men det er næsten også for nemt at gætte sig til:
- Møllestenen raus
- Bjerregaard klanen raus
- Køb nogle ordentlige spillere
osv
-
B
ja det er meget godt gættet!
her er dog en meget sjov tråd ovenpå kampen mod FCM:
http://www.bif-support.dk/sso/forum_ent ... ast_answer
her er dog en meget sjov tråd ovenpå kampen mod FCM:
http://www.bif-support.dk/sso/forum_ent ... ast_answer
-
Martin
Det er simpelt hen utroligt derinde, men egentlig også meget sjov læsning... At de fik et point, skal de bare være glade for
)
Elanga spillede ikke vildt godt, men jeg ville da gerne se ham i FCM - hvis de virkelig er så trætte af ham
Så kan de bare give ham til os, så skal vi nok få styr over ham da....
Elanga spillede ikke vildt godt, men jeg ville da gerne se ham i FCM - hvis de virkelig er så trætte af ham
-
B
Arh ham kan jeg så ikke rigtig se forstærke vores trup....og ikke EU-spillere har vi mange af i forvejen - og flere kommer til.
-
Kent
Jeg ved ikke så meget om det var en fantastisk kamp af SIF, som det var en elendig kamp af BIF. De ser ualmindelig dårlige ud i øjeblikket. Men okay - vi prøvede også selv at have mange skader sidste år - det styrker ikke ligefrem holdet. Ethvert hold vil have svært ved at klare sig, med 5-10 skader på stamspillere.
Må håbe at det lykkes at tage en del point fra dem her i efteråret, mens de sårede. Med et par gode indkøb i vinterpausen + folk tilbage fra skader, så skal de nok blive stærke igen i foråret. Forhåbentlig har de sat så meget over styr, at det lykkes at bryde københavner-dominansen i top 2
BIFs restprogram for efteråret ser således ud:
AC Horsens Brøndby
Brøndby AaB
OB Brøndby
FC København Brøndby
Brøndby Silkeborg
Der er altså 3 kampe, hvor der er stor chance for at de taber, hvis ikke de spiller bedre end i øjeblikket. Det kan give et godt hul.
Kent
Må håbe at det lykkes at tage en del point fra dem her i efteråret, mens de sårede. Med et par gode indkøb i vinterpausen + folk tilbage fra skader, så skal de nok blive stærke igen i foråret. Forhåbentlig har de sat så meget over styr, at det lykkes at bryde københavner-dominansen i top 2
BIFs restprogram for efteråret ser således ud:
AC Horsens Brøndby
Brøndby AaB
OB Brøndby
FC København Brøndby
Brøndby Silkeborg
Der er altså 3 kampe, hvor der er stor chance for at de taber, hvis ikke de spiller bedre end i øjeblikket. Det kan give et godt hul.
Kent
-
caspersm
ja.. noget tyder på en sæson hvor bundby ikke bliver nummer 1 eller 2! men tror ik det bliver st jysk hold der napper den 2. plads, så tror jeg mest på OB til den anden plads