Fantastisk kamp af SIF

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
GamleHoffmann64

Fantastisk kamp af SIF

Indlæg af GamleHoffmann64 »

For ****** jeg syntes at Silkeborg i dèn grad rendte om hjørner med Bundby i dag, og det er rigtigt sjovt at være midtjyde i disse dage..

Har i læst Bundby`s debatforum????
Senest rettet af GamleHoffmann64 19. okt 2006, 00:58, rettet i alt 1 gang.

JesperK

Re: Fantastisk kamp af SIF

Indlæg af JesperK »

Fint resultat for os, må man sige.

Har ikke læst deres forum, men det er næsten også for nemt at gætte sig til:
- Møllestenen raus
- Bjerregaard klanen raus
- Køb nogle ordentlige spillere
osv :)

B

Indlæg af B »

ja det er meget godt gættet!

her er dog en meget sjov tråd ovenpå kampen mod FCM:

http://www.bif-support.dk/sso/forum_ent ... ast_answer

Martin

Indlæg af Martin »

Det er simpelt hen utroligt derinde, men egentlig også meget sjov læsning... At de fik et point, skal de bare være glade for :))

Elanga spillede ikke vildt godt, men jeg ville da gerne se ham i FCM - hvis de virkelig er så trætte af ham :) Så kan de bare give ham til os, så skal vi nok få styr over ham da....

B

Indlæg af B »

Arh ham kan jeg så ikke rigtig se forstærke vores trup....og ikke EU-spillere har vi mange af i forvejen - og flere kommer til.

Kent

Indlæg af Kent »

Jeg ved ikke så meget om det var en fantastisk kamp af SIF, som det var en elendig kamp af BIF. De ser ualmindelig dårlige ud i øjeblikket. Men okay - vi prøvede også selv at have mange skader sidste år - det styrker ikke ligefrem holdet. Ethvert hold vil have svært ved at klare sig, med 5-10 skader på stamspillere.

Må håbe at det lykkes at tage en del point fra dem her i efteråret, mens de sårede. Med et par gode indkøb i vinterpausen + folk tilbage fra skader, så skal de nok blive stærke igen i foråret. Forhåbentlig har de sat så meget over styr, at det lykkes at bryde københavner-dominansen i top 2

BIFs restprogram for efteråret ser således ud:

AC Horsens Brøndby
Brøndby AaB
OB Brøndby
FC København Brøndby
Brøndby Silkeborg

Der er altså 3 kampe, hvor der er stor chance for at de taber, hvis ikke de spiller bedre end i øjeblikket. Det kan give et godt hul.

Kent

caspersm

Indlæg af caspersm »

ja.. noget tyder på en sæson hvor bundby ikke bliver nummer 1 eller 2! men tror ik det bliver st jysk hold der napper den 2. plads, så tror jeg mest på OB til den anden plads

Besvar